quote:Dat vond ik dan één van de weinige leuke stukjes
Op donderdag 1 januari 2004 17:12 schreef Boyke_2002 het volgende:
Ik weet niet of ik het goed of slecht vond !!! Maar ik heb d'r wel een mening over.....
quote:Juist Youp heeft gewoon altijd 1 sterk geheel, bij L&J is het vaak mindere stukjes afwisselend met af en toe erg goede stukjes. Dat door elkaar praten werkte (na 3x) wel op mijn zenuwen moet ik zeggen... En ze hadden van mij dat "DAT KOMT NOOIT MEER TERUG.." aan het einde mogen doen (als toegift ofzo)...
Op donderdag 1 januari 2004 17:11 schreef dj4ever het volgende:
Vond het dit jaar(of moet je zeggen afgelopen jaar) wat tegenvallen. Ze gingen veel te veel door over die oorlog. Ook de grappen over Balkenende en Bush vond ik niet echt origineel
Doe volgend jaar maar weer gewoon Youp
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 17:05 schreef Tiemie het volgende:
ik heb het gemistwaar kan ik dat nog terugvinden?
quote:Ben ik ook benieuwd naar ja.
Op donderdag 1 januari 2004 14:39 schreef Sidekick het volgende:
Dat van Lusanne van der Gun is er dus uitgeknipt. Jammer. Weet iemand de precieze grappen?
quote:Zoals ik het vroeger geleerd heb in de geschiedenisles is rechts voor verandering en links voor weinig tot geen verandering.
Op donderdag 1 januari 2004 13:21 schreef Astronaut_Jones het volgende:
links en rechts? ik probeer bij elke verkiezing erachter te komen wat het verschil is tussen die twee. maar geen hond schijnt het goed te kunnen uitleggen. jullie weten het blijkbaar wel. kan iemand me dan een plezier doen en mij voor eens en altijd uit het donker halen wat deze vraag betreft..?
Denk alleen niet dat dat het enige criterium is waardoor je een partij links danwel rechts kan noemen.
quote:juist andersom, 'rechts' is conservatief.
Op vrijdag 2 januari 2004 01:33 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Zoals ik het vroeger geleerd heb in de geschiedenisles is rechts voor verandering en links voor weinig tot geen verandering.
quote:Bron?
Op vrijdag 2 januari 2004 01:45 schreef Internationalist het volgende:[..]
juist andersom, 'rechts' is conservatief.
quote:Wordt het nog herhaald?
Op donderdag 1 januari 2004 17:05 schreef Tiemie het volgende:
ik heb het gemistwaar kan ik dat nog terugvinden?
Net alsof iedereen met oud en nieuw voor de tv zit...
Een paar uur terug heb ik ook Kopspijkers in de herhaling bekeken.
Het staat ook al niet op www.uitzendinggemist.nl...
quote:Het klopt volgens de definitie, om de een of andere reden zou rechts conservatief zijn. Deze term is natuurlijk volledig misplaatst want liberalen bijvoorbeeld, die onder rechts vallen, zijn absoluut niet conservatief. Ze zijn juist vooruitstrevend.
Op vrijdag 2 januari 2004 01:46 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Bron?
Links, iedereen is gelijk
van alle 2 valt van alles te zeggen maar volgens mij is links toch het sociaalst ![]()
Maar dit is wel erg off-topic, laten we het over Lebbis en Jansen houden. Ze waren gewoon erg goed!
quote:idd, het was erg triest om naar te kijken, en was ook blij dat het niet zo lang duurde
Op donderdag 1 januari 2004 19:40 schreef Sickie het volgende:
Ik heb Youp echt zitten missen...... Het leek wel politieke zendtijd van de SP.
En hou ajb op over Youp, die heb ik na De Zwerver al niet meer op iets origineels kunnen betrappen. Freek verandert in elk geval nog eens - for better, for worse? Ik weet het niet, maar heb er wel een mening over
quote:Was dat niet De Zwerver Die Niet Zwerft Maar Wel Had Willen Zwerven?
Op vrijdag 2 januari 2004 10:15 schreef Tjippie het volgende:
En hou ajb op over Youp, die heb ik na De Zwerver al niet meer op iets origineels kunnen betrappen. Freek verandert in elk geval nog eens - for better, for worse? Ik weet het niet, maar heb er wel een mening over
Dat was oudejaar 1989 toch? Die was inderdaad erg goed. Mooie liedjes ook.
Ik vond het er ook dit jaar niet zoveel aan. Die grappen over Balkenende waren al totaal niet meer orgineel. Ook dat door elkaar heen praten begon mij te irriteren.
Geef mij volgend jaar maar weer Youp of Freek.
quote:Nee, dit keer niet.
Op zaterdag 3 januari 2004 16:18 schreef Superjasper het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar deed Lebbis z'n stukje weer dat ie heel erg boos word en hard gaat schreeuwen?? Hahaha, leuk hoor nog nooit eerder gezien![]()
![]()
![]()
Wel jammer, want dan is ie op zijn best...
Ik had et ook gezien en was best goed, moest af en toe erg lachen.
Vooral dat stukje van 'Jezus.. is de Grootste, Andries!' was geinig.
Youp komt trouwens in 2005 weer met een conference
ToBe & ik hebben er smakelijk om gelachen.
Op een gegeven moment rolde ik zelfs bijna van m'n stoel
quote:Bij de kansarme allochtoon misschien?
Op zaterdag 3 januari 2004 17:24 schreef Natalie het volgende:Op een gegeven moment rolde ik zelfs bijna van m'n stoel
De tranen rolden toen over mijn wangen van het lachen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |