quote:Ja idd af en toe kreeg k dat idee ook wel..zal dr vanavond nog s goed op letten.
Op woensdag 31 december 2003 15:10 schreef Viper-X het volgende:[..]
Mm, dat is juist zo sarcastisch, en ze bedoelen daarmee zoiets van : 'mensen die iets tegen Marokkanen hebben, zijn dom en rechts'.
.
Zou het liefst Jay Leno zien o.i.d. maar die is helaas van de buis gehaald toen NBC z'n Europese kanaal verkocht
quote:Er is geen grens met waar je grappen over kunt maken. Dat hoor je bijna elke caberatier zeggen.
Op woensdag 31 december 2003 15:09 schreef clowntje het volgende:
Er schijnen erg grove grappen gemaakt te worden over het uiterlijk van Lusanne van der Gun (dat 11 jarige meisje dat ontvoerd werd). Ik wil het eigenlijk eerst zien voor ik er een oordeel over vel, maar ik vind het geen onderwerp om grappen over te maken. Ik kan best veel hebben maar dit lijkt me echt te ver gaan.
Ontopic: ik probeer Lebbis en Janssen te kijken, maar weet niet of m'n maten dat ook willen zien. Anders zet ik de videorecorder wel aan.
quote:Smaken verschillen.
Op woensdag 31 december 2003 16:03 schreef Saleheim het volgende:
Ik vind ze dus echt niet grappig. Snel en gevat is iets anders dan grappig namelijk.
quote:Cabaretiers + VARA + Oudejaar = Extreem links. Wen er maar aan dat bepaalde begrippen nu eenmal links zijn. Net zoals het meerendeel van de journalistiek.
Op woensdag 31 december 2003 14:34 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
ik hoop dat het dit jaar leuker is dan die ultra linkse conference van vorig jaar
Als je er niet van houdt om de les gelezen te worden moet je maar naar de oppervlakkige ultra-super-mega-politieke-correcte stand-up comedie uit de VS gaan kijken. Die gasten zijn zelden leuk, en als ze het wel zijn dan komen ze niet uit de VS.
quote:In 2001?/2002? hebben ze dat ook al bij het Meisje van Nulde gedaan "Dat was duidelijk geen lustmoord".... als ze het doen vallen ze in herhaling....
Op woensdag 31 december 2003 15:09 schreef clowntje het volgende:
Er schijnen erg grove grappen gemaakt te worden over het uiterlijk van Lusanne van der Gun (dat 11 jarige meisje dat ontvoerd werd).
quote:Hier is Jay Leno elk weekend nog te zien, op zaterdag- en zondagavond. Het is dan een soort van compilatie van de afgelopen week. Daarna volgt altijd Conan O'Brien
Op woensdag 31 december 2003 15:55 schreef Mr-Mackey het volgende:
Voor mij hoeft het niet zo nodig.
Ik vind ze té links en vaak geforceerd grappig....Zou het liefst Jay Leno zien o.i.d. maar die is helaas van de buis gehaald toen NBC z'n Europese kanaal verkocht
quote:Satire mensen, satire....Het codewoord, want dan mag het opeens wel, als het satire is
Op woensdag 31 december 2003 15:56 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Er is geen grens met waar je grappen over kunt maken. Dat hoor je bijna elke caberatier zeggen.
quote:En over dat hoofdje hebben ze het ook gehad
Op woensdag 31 december 2003 16:19 schreef cptmarco het volgende:[..]
In 2001?/2002? hebben ze dat ook al bij het Meisje van Nulde gedaan "Dat was duidelijk geen lustmoord".... als ze het doen vallen ze in herhaling....
quote:Lebbis & Jansen zijn juist leuk
Op woensdag 31 december 2003 14:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Huilend het jaar uit.
quote:Is iig niet live.
Op woensdag 31 december 2003 20:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb ze 1 keer live gezien, vond er toen niet veel aan. Ben benieuwd hoe de show van vanavond is
Dat scheelt.
En na afloop pas het oordeel.
Of nu eigenlijk al.
Heel leuk.
Maar kon beter.
Verwacht ik.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 21:44 schreef gelly het volgende:
Ik vind het top. Al mogen de liedjes wel opkutten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |