uit het Algemeen Dagblad:
vaag verhaal, geen idee wat ik ervan denken moet..
quote:In de kamelen staat wat, dat zou misschien code kunnen zijn volgens het artikel.
Op woensdag 31 december 2003 08:22 schreef Klonk het volgende:
Dat zijn vlekjes die er uit zien als kamelen, lijkt me in ieder geval niet de geheime code van een terroristisch clubje
Wel weer grappig dat een argeloze klant een enkel patatje betaalt met biljet van 50 Euro in een door een allochtoon gerunde snackbar waar vervolgens kamelen op verschijnen.
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 31-12-2003 08:28]
quote:nee, echtheid is bevestigd staat er
Op woensdag 31 december 2003 08:29 schreef SEMTEX het volgende:
Vals geld?
Nú snapt iedere allochtoon het óók !
dít biljet is 3 kamelen waard !
quote:Bij nader inzien denk ik dat de aliens komen
In de kamelen staat wat, dat zou misschien code kunnen zijn volgens het artikel.
quote:niet helemaal 1 mama kameel, 1 jonkie en een vlek
Op woensdag 31 december 2003 08:31 schreef Oversight het volgende:
is voor allochtonen gedaan...die klaagden dat er voor blinden immers óók herkenbare merktekens zijn...
Nú snapt iedere allochtoon het óók !
dít biljet is 3 kamelen waard !
quote:
Op woensdag 31 december 2003 08:39 schreef Mistermind het volgende:
Er bestaan geldkunstenaars die bestaande euro's uit elkaar slaan, ze daarna gaan mixen met euro's uit verschillende landen om ze vervolgens weer in roulatie te brengen. Omdat deze munten samengesteld zijn uit materiaal van echte munten blijven ze zodoende een wettig betaalmiddel. Zou dit biljet misschien ook van zo'n geldkunstenaar afkomstig kunnen zijn? [afbeelding]ja, en die kamelen hebben ze uit een briefje van 1000 euro
quote:
Op woensdag 31 december 2003 08:31 schreef Oversight het volgende:dít biljet is 3 kamelen waard !
quote:
Op woensdag 31 december 2003 08:27 schreef lolsnol het volgende:
zwets zwets zwets trekvlek zwets zwets
ik hoop dat er meer mensen op het idee komen om die saaie biljetten wat op te kunstelen
best raar dat iemand dit erop heeft gezet.. ik zou best willen weten wat zijn/haar beweegreden is/was.
quote:we have a winner
Op woensdag 31 december 2003 09:40 schreef Omkron het volgende:
Dit is een anti overval markering. Met UV verf + stempel.
quote:Waar kan ik de zak met oliebollen ophalen..?
Op woensdag 31 december 2003 10:27 schreef err het volgende:[..]
we have a winner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |