Ik hoop dat ie dit leest, kan ie eens gaan nadenken over zijn eigen stupide gedrag
Zo zie je maar weer... toch oppassen met wat je op internet gooit!!!
Femke en Aldo
quote:Heus niet, het zijn geen geheime dingen die ik post... het gaat alleen om het idee dat iemand die ik niet ken dat allemaal gaat opzoeken enzo
Op woensdag 31 december 2003 01:23 schreef Biancavia het volgende:Zo zie je maar weer... toch oppassen met wat je op internet gooit!!!
I was not amused...
Maar ik heb lekker geklaagd, lucht altijd op
quote:Mag ik die wel voor het kotsen please?
Op woensdag 31 december 2003 01:22 schreef patty het volgende:kusje voor de troost
*Zwaait naar Lisa
quote:Tuurlijk niet man! Hij post het met in z'n achterhoofd het id dat z'n vriendin het niet zou lezen.. En nu heeft één of andere mongool vanalles vertelt aan z'n vriendin. Die kerel is vast jaloers ofzo...
Op woensdag 31 december 2003 01:24 schreef Fixxxer het volgende:
Ja je gooit het hier openbaar dus moet je het ook niet erg vinden als het "openbaar" wordt.
Suc6 met je klopjacht..
quote:Het gaat er niet om dat mijn ex het nu weet, maar wel om de manier WAAROP ze het hoort. Zeker als het dan nog uit de context wordt gehaald ook...
Op woensdag 31 december 2003 01:26 schreef -Blaze- het volgende:[..]
Tuurlijk niet man! Hij post het met in z'n achterhoofd het id dat z'n vriendin het niet zou lezen.. En nu heeft één of andere mongool vanalles vertelt aan z'n vriendin. Die kerel is vast jaloers ofzo...
quote:Of als ze denken dat het over iets gaat, maar stiekem gaat het toch over iets heel anders
Op woensdag 31 december 2003 01:26 schreef Stranger het volgende:
Het wordt pas leuk als mensen denken dat je een topic over hun hebt geopend, terwijl het over iets heel anders ging.*Zwaait naar Lisa
Mja, die moet ik zelf nog eens nalezen...
Iemand kan toch heel makkelijk toevallig jouw posts gelezen hebben en jouw gezicht herkend hebben. Zelfs ik heb een idee hoe je eruit ziet. Je foto in ander topic gepost is en jouw site met foto's gewoon staat aangegeven in jouw profiel. (En met een topic als 'ben ik breezer' vraag je er gewoon om dat mensen daar even naar kijken).
Dat deze persoon het meteen doorvertelt is wat anders, maar waar jij vandaan haalt dat iemand je probeert na te trekken is mij een raadsel
Of heb ik perongeluk over iets heengelezen?
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 31-12-2003 02:59]
quote:
Op woensdag 31 december 2003 01:24 schreef Conflict het volgende:
Volgens mij doen mensen dat bij mij ook. De mensen die dat doen zullen mij nooit meer spreken.
Femke en Aldo
quote:1) Het gaat over meerdere post, daar moet je toch minstens 4 keer voor klikken, 5 pagina doorspitten en er dan waarschijnlijk nog overheen kijken ook
Op woensdag 31 december 2003 02:54 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe kom je erbij dat die gast je probeert na te trekkenIemand kan toch heel makkelijk toevallig jouw post gelezen hebben en jouw gezicht herkennen aangezien jouw foto in ander topic gepost is en jouw site gewoon staat aangegeven in jouw profiel.
Dat deze persoon het meteen doorvertelt is wat anders, maar waar jij vandaan haalt dat iemand je probeert na te trekken is mij een raadsel
Of heb ik perongeluk over iets heengelezen?
2) De persoon in kwestie ken ik niet en hij kent mij niet. Hij kende alleen iets als nightspirit en heeft daar op eigen houtje Fok! bij gevonden.
3) De manier waarop hij het verteld heeft (al maanden geen contact gehad en dan even bellen met dit soort info) is erg laag.
quote:Had m'n post al ge-edit
Op woensdag 31 december 2003 02:58 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:[..]
1) Het gaat over meerdere post, daar moet je toch minstens 4 keer voor klikken, 5 pagina doorspitten en er dan waarschijnlijk nog overheen kijken ook
2) De persoon in kwestie ken ik niet en hij kent mij niet. Hij kende alleen iets als nightspirit en heeft daar op eigen houtje Fok! bij gevonden.
3) De manier waarop hij het verteld heeft (al maanden geen contact gehad en dan even bellen met dit soort info) is erg laag.
Ik bedoelde dus dat het heel makkelijk kan dat iemand meerdere posts van een andere user leest. Genoeg users die op een meerdere subfora veel topics bijhouden.
Punt 2 had je volgens mij niet eerder vermeld.
Punt 3 ben ik het over eens, maar daar ging het mij niet om.
quote:was ik net iets te snel (of te langzaam)
Had m'n post al ge-edit
quote:Dat klopt... kende ik hem maar, dan zou ik heel even agressief worden
Punt 2 had je volgens mij niet eerder vermeld.
quote:Maar het kan toch makkelijk dat de persoon in kwestie al een user of lurker was op Fok en dus niet op eigen houtje Fok heeft gevonden bij 'nightspirit', maar 'nightspirit' toevallig tegenkwam op fok?
Op woensdag 31 december 2003 02:58 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |