quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ook hier volgt een diskwalificatie
Hij was groot, hij was stoer, hij heeft me geholpen door zoveel games, bij zoveel system-link sessies, maar deze werd hem fataal
Omstreeks 21 uur schopten we af met een 3 tegen 3 Halo sessie, om ongeveer 22:30 gingen we wat muziek luisteren en verder met bier drinken / snoep eten enz.
Om ongeveer 23 uur ontdekte ik dat een half leeg flesje bier omwasgegaan en mijn Xbox controller die op zijn kop lag, al een geruime tijd in het bier zou gelegen moeten hebben.
Ik sprong op, droogde hem af en koesterde hem. Plugde hem in en testte hem uit.
Verdrietig constateerde ik dat mijn A knop bleef hangen en de rechtertrigger na de helft ook niet meer reageerde
Morgen zal ik hem naar mijn werk brengen en zal ik kijken wat ik voor hem kan doen, misschien zal ik hem een spuitje moeten geven en een nieuwe kopen
Zijn broertje (Controller R.M.2 met de krakende rechtertrigger) zal hem zeker missen, deze Controller R.M.1, hopelijk zal het niet nodig zijn om een Controller R.M.3 te moeten kopen, of zelfs een ControllerS R.M.3, want die S zijn vreselijk vals
Heeft iemand hier nog tips om mijn Controller nog tot leven te kunnen wekken?
quote:De R.M.2 ook een biertje geven, dan hebben ze allebei lol
Op zondag 4 januari 2004 21:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Heeft iemand hier nog tips om mijn Controller nog tot leven te kunnen wekken?
En terwijl je bezig bent een stap voor stap handleiding maken, met foto's en alles beschrijven in Het Grote G&C Reparatie en Knutsel Topic, Deel I
quote:Ik ga morgen eerst naar mijn werk kijken of ik een nieuwe kan krijgen (Intertoys), zoniet, bel ik eerst Microsoft, als dat ook niet werkt, ga ik hem open maken plus foto's
Op zondag 4 januari 2004 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Open schroevenEn schoonmaken. Alsie toch al kapot is kan je dat best proberen
En terwijl je bezig bent een stap voor stap handleiding maken, met foto's en alles beschrijven in Het Grote G&C Reparatie en Knutsel Topic, Deel I
Ofzo
Maaruummmm waren Neo Geo carts echt maar $100
quote:Iedereen was toen Ninty only
Op zondag 4 januari 2004 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zei een of andere site. Ik weet het niet, wat ik was Ninty only toen
Kid Chameleon?
Khadgar zal trouwens wel komen met een mooie waslijst "geweldige" sega games. Of Daggla ofzo
De megadrive was beter: Ecco vond ik erg cool toen.
quote:Ecco snapte ik nooit
Op zondag 4 januari 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
My point exactly.Khadgar zal trouwens wel komen met een mooie waslijst "geweldige" sega games. Of Daggla ofzo
De megadrive was beter: Ecco vond ik erg cool toen.
De Megadrive werd al beter idd...
Die 32X en CD zijn wel helemaal aan me voorbij gegaan..
Sega roeleert, maar dan op arcade-gebied
quote:Hoe bedoel je wat je er voor nodig had?
Op zondag 4 januari 2004 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik snapte de 32X en Mega Cd niet eensWat je er nou voor nodig had? Enzo. Beetje N64 DD verhaal
De Mega Cd ging geloof ik onder je Megadrive en de 32X in het slot bovenin
quote:Dat bedoel ik. Je had 1337 lego skills nodig. En een werkbank, en tools, etc.
Op zondag 4 januari 2004 23:49 schreef E_Motion het volgende:[..]
Hoe bedoel je wat je er voor nodig had?
De Mega Cd ging geloof ik onder je Megadrive en de 32X in het slot bovenin
code:Bestellingen
1 x Final Fantasy Chronicles Playstation (Import USA) nieuw
1 x Xenogears Playstation (Import USA) nieuw
quote:Het kennen van die expansions is op zich al een teken dat je 1337 bent en was hoor
Op zondag 4 januari 2004 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat bedoel ik. Je had 1337 lego skills nodig. En een werkbank, en tools, etc.
Nee, was toen een echte Ninty fanboy, en nog steeds half
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen ophalen op het postkantoor:code:Bestellingen
1 x Final Fantasy Chronicles Playstation (Import USA) nieuw
1 x Xenogears Playstation (Import USA) nieuw
Mag ik je aanraken?
Ik wil het originele Seiken Densetsu nog
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:53 schreef E_Motion het volgende:[..]
Mag ik je aanraken?
Nedgame had ze. En niet eens duur. Nu alleen nog Legend of Mana en mijn PSX verzameling is compleet (ik laat een paar titels schieten waar ik toch niet aan toe zou komen (waaronder Dragon Warrior en Suikoden))
quote:Je bedoelt dat spel dat als FF Adventure/ Mystic Quest op de GB Classic is uitgekomen? En nu in maart als Sword of Mana op de GBA uitkomt?
Ik wil het originele Seiken Densetsu nog
quote:Jep. Die bedoel ik. Maar het origineel, de GBA versie ga ik zoiezo al halen
Op zondag 4 januari 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
![]()
Nedgame had ze. En niet eens duur. Nu alleen nog Legend of Mana en mijn PSX verzameling is compleet (ik laat een paar titels schieten waar ik toch niet aan toe zou komen (waaronder Dragon Warrior en Suikoden))
[..]Je bedoelt dat spel dat als FF Adventure/ Mystic Quest op de GB Classic is uitgekomen? En nu in maart als Sword of Mana op de GBA uitkomt?
quote:Welke Nedgame
Op zondag 4 januari 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
![]()
[..]Je bedoelt dat spel dat als FF Adventure/ Mystic Quest op de GB Classic is uitgekomen? En nu in maart als Sword of Mana op de GBA uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |