quote:Tis Final Fantasy
Op zaterdag 10 januari 2004 14:05 schreef gieling het volgende:
hmmmm, FF:TT? Schijnt als je van RPG's houd erg leuk te zijn
Maar die komt er zoiezo al.. Maar daarnaast tips?
quote:Metroid Fusion is erg plezant.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:06 schreef E_Motion het volgende:[..]
Tis Final Fantasy
Maar die komt er zoiezo al.. Maar daarnaast
tips?
quote:Hoorde ik ook idd, maar ben bang voor het 'find-blue-key-to-open-blue-chest-to-get-red-key-to-open-red-door-to-get-special-bomb-to-open-silver-door" syndroom
Op zaterdag 10 januari 2004 14:09 schreef Khadgar het volgende:[..]
Metroid Fusion is erg plezant.
quote:Wacht maar jongen, als ik op dreef kom dan hoor je echt niet meer dat ik geboren en getogen in Den Haag ben, maar dan hoor je een echte vlaam...
Op zaterdag 10 januari 2004 14:09 schreef gieling het volgende:[..]
Omg
![]()
![]()
quote:Het begint met een D en eindigt op "uh"
Op zaterdag 10 januari 2004 14:08 schreef gieling het volgende:
Al Advance wars (2)?
quote:Pokemon is idd wel een goeie
Op zaterdag 10 januari 2004 14:17 schreef BMH het volgende:
koop Mario&luigi, Pokemon ruby/sapphire, Boktai of Advance wars.
quote:door lulluh?
Op zaterdag 10 januari 2004 14:19 schreef E_Motion het volgende:[..]
Het begint met een D en eindigt op "uh"
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:19 schreef Khadgar het volgende:[..]
Wacht maar jongen, als ik op dreef kom dan hoor je echt niet meer dat ik geboren en getogen in Den Haag ben, maar dan hoor je een echte vlaam...
quote:Valt best mee. Tis een prima spel. Het is inderdaad wel een beetje 'volg de aanwijzingen' maar tis niet storend.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:18 schreef E_Motion het volgende:[..]
Hoorde ik ook idd, maar ben bang voor het 'find-blue-key-to-open-blue-chest-to-get-red-key-to-open-red-door-to-get-special-bomb-to-open-silver-door" syndroom
quote:Umm...
Op zaterdag 10 januari 2004 15:51 schreef gieling het volgende:
Wat lenen? 15.9% rente
Nee
Arkanoid geeft weer beeld. De achtergrond en de tegels had ik al, maar nu zie je ook de paddle, de bal en de vijanden. Je ziet dat die nog niet perfect weergegeven worden. Ik ben dus nog 1 chipje verwijderd van een perfect werkende bootleg Arkanoid...
Leuk detail, ik vervang tegenwoordig de chips met millitaire specificaties chips... Deze printen overleven de volgende wereldoorlog nog...
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 21:52 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik wil jullie wat zeggen:Arkanoid geeft weer beeld. De achtergrond en de tegels had ik al, maar nu zie je ook de paddle, de bal en de vijanden. Je ziet dat die nog niet perfect weergegeven worden. Ik ben dus nog 1 chipje verwijderd van een perfect werkende bootleg Arkanoid...
Leuk detail, ik vervang tegenwoordig de chips met millitaire specificaties chips...
Deze printen overleven de volgende wereldoorlog nog...
quote:Klasse gast!
Op zaterdag 10 januari 2004 21:52 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, ik wil jullie wat zeggen:Arkanoid geeft weer beeld. De achtergrond en de tegels had ik al, maar nu zie je ook de paddle, de bal en de vijanden. Je ziet dat die nog niet perfect weergegeven worden. Ik ben dus nog 1 chipje verwijderd van een perfect werkende bootleg Arkanoid...
Leuk detail, ik vervang tegenwoordig de chips met millitaire specificaties chips...
Deze printen overleven de volgende wereldoorlog nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |