quote:dat ken.
Op woensdag 31 december 2003 00:19 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ik voel ook iets.....aan het gewicht van het blikje dat m'n cola op is.
quote:William die Camilla beschoot met een buks! Of het zwaaien leert van zijn oma!
Op woensdag 31 december 2003 00:18 schreef Cybart het volgende:ok, heel stiekem moest ik even wel glimlachen bij die twee die ik nu gezien heb
quote:En waarom post jij hier eigenlijk nooit meer?
Op dinsdag 30 december 2003 23:45 schreef Dave het volgende:
Op naar de 1.000..
Oude harige mannen, da's psies wat we hier nodig hebben. Beetje meer evenwicht, compensatie voor al die jonkies hier met hun oppervlakke geklets.
quote:Neuh, voor zover bij mij bekend niet.
Op woensdag 31 december 2003 00:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
dat ken.
enzo.
heb jij ook al last van oprispingen ofzo?
quote:Morgen 23:55
Op woensdag 31 december 2003 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
wanneer wordt die fles champagne nou opengetrokken?
quote:gaan we keffen?
Op woensdag 31 december 2003 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En waarom post jij hier eigenlijk nooit meer?
.
Oude harige mannen, da's psies wat we hier nodig hebben. Beetje meer evenwicht, compensatie voor al die jonkies hier met hun oppervlakke geklets.
quote:Is erg knap gedaan he, dat programma?
Op woensdag 31 december 2003 00:23 schreef Cybart het volgende:ok DM stiekem is dat programma vet
en dankzij dit, en Jerre's talk
wordt ik alweer vrolijker
Vannacht komt ook The Fast Show nog (soms leuk), daarna Red Dwarf (bijna altijd leuk), en Blackadder Back & Forth komt ook nog vannacht! .
quote:Laat me nou even, gewoon even lekker rellen. Sinds jij een vriendje hebt kan ik jou ook al niet meer pesten over je bi-zijn. En ik moet toch iets?
Op woensdag 31 december 2003 00:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
gaan we keffen?
.
quote:Er zijn vast wel meer bi-tjes in dit topic te vinden.
Op woensdag 31 december 2003 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Laat me nou even, gewoon even lekker rellen. Sinds jij een vriendje hebt kan ik jou ook al niet meer pesten over je bi-zijn. En ik moet toch iets?
.
Ik wens u allen een hele fijne jaarwisseling toe. Maak er iets leuks van en voor de mensen die speciaal voor mij naar de Nieuwmarkt komen om me gelukkig nieuw jaar te wensen...ik trakteer.
quote:Misschien wel, maar jerruh kon je er altijd zo leuk mee plagen.
Op woensdag 31 december 2003 00:30 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Er zijn vast wel meer bi-tjes in dit topic te vinden.
quote:doe dan meerellen als ik bezig ben
Op woensdag 31 december 2003 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Laat me nou even, gewoon even lekker rellen. Sinds jij een vriendje hebt kan ik jou ook al niet meer pesten over je bi-zijn. En ik moet toch iets?
.
Net de laatste aflevering gekeken met Pup (nr 30) en daarna de film Fire Walk with Me (de prequel van twin Peaks)..... nu kan ik vast niet meer slapen
quote:die heb ik ook een hele tijd geleden gezien...maar ik vond er niks aan..snapte er weinig van, maar dat kan aan mij liggen
Op woensdag 31 december 2003 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Net de laatste aflevering gekeken met Pup (nr 30) en daarna de film Fire Walk with Me (de prequel van twin Peaks)..... nu kan ik vast niet meer slapen
quote:Je haar zit wel een beetje plat nu...
Op woensdag 31 december 2003 00:39 schreef Jerruh het volgende:ow, en je kan me met vanalles pesten, zow kneuzerig ben ik wel
.
quote:Maar gelukkig is er fok! nog?
Op woensdag 31 december 2003 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]Net de laatste aflevering gekeken met Pup (nr 30) en daarna de film Fire Walk with Me (de prequel van twin Peaks)..... nu kan ik vast niet meer slapen
Helaas lijkt iedereen te zijn gaan slapen. .
quote:Neuh. Ligt niet aan jou
Op woensdag 31 december 2003 00:44 schreef beaverhausen het volgende:[..]
die heb ik ook een hele tijd geleden gezien...maar ik vond er niks aan..snapte er weinig van, maar dat kan aan mij liggen
quote:Ja... Het is een lange dag, morgen.
Op woensdag 31 december 2003 01:04 schreef Waxxer het volgende:
Hoi hoi, ist "al" verlaten hier??
quote:nou, ik sta iig op het punt om dit feestelijke topic te verlaten...
Op woensdag 31 december 2003 01:04 schreef Waxxer het volgende:
Hoi hoi, ist "al" verlaten hier??
als ik maar niet ga dromen over zeilen met rijmeneren en enge mannen die Charlie heten die blaffers hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |