abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2003 @ 19:09:42 #101
73888 DIA
die ja .....
pi_15864024
quote:
Op woensdag 31 december 2003 17:28 schreef johndavis het volgende:
volgens mij voldoe ik wel aan al die shit van dat discovery programma.
Jij wel jah want jij bent de man.........
pi_15865537
quote:
Op woensdag 31 december 2003 17:30 schreef DaBoaz het volgende:
Een symmetrisch gezicht/ lichaam schijnt mensen idd 'knap' te maken. Halfbloedjes krijgen the best of both worlds; sterke genen verbeteren de symmetrie en dús zou dat weleens kunnen verklaren waarom zij vaak 'knappe' mensen zijn.
Hmm. Dan zou ik toch de geilste babe in de buurt moeten zijn, aangezien zo'n mix als ik nauwelijks voor te stellen is
(joods/moslim/armenie/arabisch/grieks/russisch/tartaars met een vleugje wie-weet-wat want 1 overgrootopa kennen we niet)
En dat is toch niet zo, ik ben echt alleen bij bepaalde bevolkingsgroepen populair (armeniers/georgiers die bekendstaan om hun "hete genen" en een handvol duitsers)

Maar het is wel daarom dat zweden graag vrouwen met zwarte haren zien en italianen blondines: ze voelen zich aangetrokken tot iemand met genen die zo verschillend mogelijk zijn.

Maar... waarom val ik dan niet op japanners en chinesen of op aborigenen?

pi_15865965
Sja, maar ik ben een halfbloedje. Ondanks dat mijn vader en moeder allebei een symetrisch gezicht hebben, heb ik dat niet....
pi_15866296
quote:
Op woensdag 31 december 2003 20:13 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Sja, maar ik ben een halfbloedje. Ondanks dat mijn vader en moeder allebei een symetrisch gezicht hebben, heb ik dat niet....
Ik vind dat je een redelijk symmetrisch gezicht hebt hoor.

Maar zeg es, je bent op sommige fotos donkerder dan op andere... hoe kan dat? Smeer je je in met van die michael jackson pastas of zo

pi_15867000
Knap...

"Beauty is in the eyes of the Beholder"

Wat de een knap vindt, vindt de ander niet. Smaken verschillen.

Tja,... is een hoog IQ knap.. of een mooi uiterlijk... of een langdurige inspanning wat beloond wordt met een prijs?

"Knap" is meer een uiting die iemand geeft aan iets wat iemand in een ander bewondert.

Niet persee een absoluut statement. Maar als ik het hier lees zoals ik denk dat het bedoeld is, dan kom ik meer op uiterlijk uit. Dat uitgangspunt vind ik net even te beperkt.

Heel veel mensen vind ik knap... en om verschillende redenen...

Knap is relatief...

Ik kan het uitleggen...
pi_15867270
quote:
Op woensdag 31 december 2003 20:21 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik vind dat je een redelijk symmetrisch gezicht hebt hoor.

Maar zeg es, je bent op sommige fotos donkerder dan op andere... hoe kan dat? Smeer je je in met van die michael jackson pastas of zo

Haha, ooit van zon gehoord?

In de zomer word ik gewoon sneller bruin dan anderen.

donderdag 1 januari 2004 @ 00:51:46 #107
79087 johndavis
watch out for the succubus
pi_15869259
[quote]
Jij wel jah want jij bent de man.........

YOU KNOW IT!!!!!!!!!!!!!!

drugs are bad mkaaaaay
pi_15874216
quote:
Op woensdag 31 december 2003 21:06 schreef Adune_Ringeril het volgende:

[..]

Haha, ooit van zon gehoord?

In de zomer word ik gewoon sneller bruin dan anderen.

Interessant. Ik kende iemand uit somalie en die kon alleen roodzwart worden ipv grijszwart maar ze werd niet donkerder...

Al die dingen waar je gewoon niet aan denkt als je blank bent!

(het is trouwens niet mijn bedoeling om je te discrimineren of ongemakkelijk te laten voelen of zo... ik ben bang dat mensen dat als discriminatie opvatten, terwijl het gewoon nieuwsgierigheid is)

pi_15878858
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 13:27 schreef Sessy het volgende:

[..]

Interessant. Ik kende iemand uit somalie en die kon alleen roodzwart worden ipv grijszwart maar ze werd niet donkerder...

Al die dingen waar je gewoon niet aan denkt als je blank bent!

(het is trouwens niet mijn bedoeling om je te discrimineren of ongemakkelijk te laten voelen of zo... ik ben bang dat mensen dat als discriminatie opvatten, terwijl het gewoon nieuwsgierigheid is)

Natuurlijk zie ik dat niet als discriminatie. Ben op dat gebied sowieso niet zo gevoelig hoor

Ik word gewoon net als anderen mensen donkerder in de zomer en in de winter weer lichter.

donderdag 1 januari 2004 @ 17:59:23 #110
40423 Gunsmoke
Roll right or dont roll at all
pi_15880247
Als ze eruit zien als mij.
It's not what you got, it's how you use it.
pi_15882820
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 17:59 schreef Gunsmoke het volgende:
Als ze eruit zien als mij.
zien
pi_15885193
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:45 schreef OldJeller het volgende:
Wanneer je (gezicht) symmetrisch is, wetenschappelijk bewezen dat die mensen als knap worden beschreven door anderen.
Dus:
Als je een symmetrisch gezicht hebt en je puisten zijn symmetrisch gelokaliseerd, ben je knap.
Als je een symmetrische gezicht hebt, inclusief je onderkin, dan ben je knap.

Bovendien zijn er maar weinig mensen die volbloed negers knap vinden, terwijl ze wél symmetrisch kunnen zijn.

vrijdag 2 januari 2004 @ 15:15:15 #113
44414 DaBoaz
je moet niet zoveel denken
pi_15900984
quote:
Op woensdag 31 december 2003 20:13 schreef Adune_Ringeril het volgende:
sja, dat is dan weer puur de survival of the fittest. jammer joh
how could it hurt you when it looks so good
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:54:00 #114
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_15901895
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:19 schreef Toebroodjie het volgende:
"Beauty is in the eye of the beholder"
Beauty is in the eye of the beer holder..

Luuk

pi_15901936
Ik ben knap.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 16:45:17 #116
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_15903193
Kijk naar mij, ik ben knap lastig
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_15932431
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:55 schreef Roellio het volgende:
Ik ben knap.
ik vind het wat tegenvallen
  zondag 4 januari 2004 @ 14:51:22 #118
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_15953739
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:12 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Dus:
Als je een symmetrisch gezicht hebt en je puisten zijn symmetrisch gelokaliseerd, ben je knap.
Als je een symmetrische gezicht hebt, inclusief je onderkin, dan ben je knap.

Bovendien zijn er maar weinig mensen die volbloed negers knap vinden, terwijl ze wél symmetrisch kunnen zijn.

Bij dit punt sluit ik mij aan. Ik kan me voorstellen dat totaal asymmetrisch hoofd doorgaans niet als aantrekkelijk gevonden zal worden, maar een symmetrisch hoofd is niet een garantie op succes. Hoe komt dat? Er bestaat smaak. De één vindt dit mooi, de ander dat, enzovoort. Er bestaat geen universeel beeld van "knapheid". Het heeft allemaal te maken met persoonlijke voorkeur.

Het idee alleen al dat er wetenschappers zijn die geld verspillen aan dit soort belachelijke en volkomen zinloze onderzoeken, is toch te absurd voor woorden.

"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
  zondag 4 januari 2004 @ 14:52:58 #119
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_15953776
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:15 schreef DaBoaz het volgende:

[..]

sja, dat is dan weer puur de survival of the fittest. jammer joh

De naiviteit die in deze zin verborgen ligt.
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_15957393
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:51 schreef Koolraap het volgende:

[..]
Hoe komt dat? Er bestaat smaak. De één vindt dit mooi, de ander dat, enzovoort.

IDD. Ik vind Leonardo di Caprio en Brad Pitt allebei lelijk terwijl ze volgens die onderzoekers 2 van de knapste mensen op aarde waren, vooral Brad Pitt zou totaal symmetrisch zijn of zo iets...
pi_15961351
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:07 schreef Sessy het volgende:
IDD. Ik vind Leonardo di Caprio en Brad Pitt allebei lelijk terwijl ze volgens die onderzoekers 2 van de knapste mensen op aarde waren, vooral Brad Pitt zou totaal symmetrisch zijn of zo iets...

Leonardo DiCaprio is echt
Brad Pitt is wel ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')