abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15839430
ja en als over 60jaar verder gaan met dit topic zijn we opeens allemaal kutte lelijk
Waarom denkt een vrouw altijd aan sex als ik aan hun vraag waar mannen altijd aan denken?
  dinsdag 30 december 2003 @ 21:57:37 #52
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15839474
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:56 schreef CerberusX6 het volgende:
ja en als over 60jaar verder gaan met dit topic zijn we opeens allemaal kutte lelijk
Ik ben het pas over 60 jaar. Weet niet hoe jij nu bent
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:06:16 #53
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_15841602
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Als iemand er net zo als ik uitziet
Je gezicht ziet er aardig symmetrisch uit iig
pi_15841785
nope, mannen vinden over het algemeen dezelfde vrouwen knap

Alizée vind iedereen knap
Nikki Cox ook
Christina applegate ook al

dus in grote lijnen, je hebt verder nog voorkeuren, iets grotere borsten, iets langer, rood haar, bruin haar, iets molliger, iets dunner.... maar ik den kdat als ik iemand echt knap vind er vrij weinig (zinnige) mensne rondlopen die haar dan lelijk zullen vinden

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_15841823
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Als iemand er net zo als ik uitziet
*Niet knap vind
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:18:07 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15841937
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:12 schreef GWD het volgende:
nope, mannen vinden over het algemeen dezelfde vrouwen knap

Alizée vind iedereen knap
Nikki Cox ook
Christina applegate ook al

dus in grote lijnen, je hebt verder nog voorkeuren, iets grotere borsten, iets langer, rood haar, bruin haar, iets molliger, iets dunner.... maar ik den kdat als ik iemand echt knap vind er vrij weinig (zinnige) mensne rondlopen die haar dan lelijk zullen vinden

Maar het blijft toch om smaak draaien.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:19:27 #57
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_15841973
"Beauty is in the eye of the beholder"
FourX Bitter
pi_15842251
-clichés maar wel het belangrijkst aan uiterlijk: mooie ogen en leuke lach en ronde vormen
-minder cliché: niet (zichtbaar) opgemaakt, maar juist naturel
-en verder: bruin haar tot schouders ongeveer
  dinsdag 30 december 2003 @ 23:54:10 #59
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_15842905
Dus iemand met symmetrisch gezicht, is per definitie knap?

Dus een bejaarde van 80, helemaal verrimpeld, maar het is wel symmetrisch, dus volgens de regels toch knap.

Geloof ik niks van...

pi_15846233
Hmmm... Ik ga voor netjes gekleed, schoon, geknipt, aardige persoonlijkheid en het liefst scherpe neus en/of jukbeenderen
Oh en ik val absoluut niet op blond. Gewoon totaal niet. Kan ik niks aan doen. (Op echt zwarte negers ook niet. Op bruine negers weer wel)
pi_15846266
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:54 schreef Ixnay het volgende:
Dus iemand met symmetrisch gezicht, is per definitie knap?
Geloof ik niks van...
Precies. Bij de meeste mensen, als je de foto neemt, en gewoon spiegelt, komt er een gedrocht uit.

Het is wel zo dat bij onderzoeken men iets van 12 punten op een gezicht heeft aangemerkt bij verschillende mensen, en als die punten symmetrisch lagen werd die persoon als aantrekkelijk betiteld.

(neusvleugels, ogen, wenkbrouwen, mondhoeken, en jukbeenderen geloof ik)

pi_15846491
En kleren... dit kan het beeld van iemand helemaal anders maken, dus knapper of juist lelijker.
pi_15846542
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:44 schreef fleurie het volgende:
Ik vraag me af of de meningen erg verschillend zijn over wat een knap iemand is!
Knap lastige vraag...

Bij nader inzien ben jij knap, dus knap het je maar zelf op!

Knap je?

dat was niet knappig

Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_15846595
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:03 schreef Kevin_D het volgende:
En kleren... dit kan het beeld van iemand helemaal anders maken, dus knapper of juist lelijker.
JOH ik zag eens een programma waar ze dezelfde man namen, gewoon meneer doorsnee zogezegd en dan 2 looks van hem deden; 1tje van een zakenman om het zo maar te zeggen, dus net geschoren, mooi pak, leuk brilletje, haarspoelinkje door de grijze haren, en een mooie jas en briefcase erbij.
De tweede, daar kreeg hij een pruik op met lange haren die in de war waren, een stoppelbaard, kringen onder z'n ogen, een gescheurde trui, een broek met vlekken, en een peuk.

dat was echt ZO'n wereld van verschil, beide looks, met het origineel (gewoon type nerd) en met elkaar. In dat pak als zakenmannetje zag hij er gewoon echt leuk uit. Niet superaantrekkelijk of zo maar zeker bovenmaats

pi_15846830
symmetrie en "schoonheidslijnen"

dat dus :p

pi_15846949
Als ik s'ochtends net wakker ben, en loop in m'n beertjespyjama en m'n Tina Turner kapsel, vind mezelf niet knap. Als ik eenmaal aangekleed en gefatsoeneerd ben kan ik er mee door. Dus het hangt er maar net van af hoe je er op dat moment als totaal plaatje uit ziet. Dat van dat symmetrie verhaal vind ik maar onzin. En smaken verschillen.
Back in business.
pi_15846960
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:39 schreef Shirley het volgende:
Als ik s'ochtends net wakker ben, en loop in m'n beertjespyjama en m'n Tina Turner kapsel, vind mezelf niet knap. Als ik eenmaal aangekleed en gefatsoeneerd ben kan ik er mee door. Dus het hangt er maar net van af hoe je er op dat moment als totaal plaatje uit ziet. Dat van dat symmetrie verhaal vind ik maar onzin. En smaken verschillen.
pi_15847045
Is er al gezegd dat het woord 'knap' eigenlijk helemaal niks met 'schoonheid' en/of 'uiterlijk' te maken heeft, maar meer met een geleverde prestatie van een individu?

Bijv.

De top van de Mount Everest bereiken, dat is knap zeg.
De Nobel-prijs verdienen binnen je vakgebied, zo hey wat knap.

etc.

pi_15847104
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:39 schreef Shirley het volgende:
Naja ... volgens mij zie ik er 's ochtends vroeg ook niet echt beroerd uit eik...
  woensdag 31 december 2003 @ 02:57:26 #70
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_15847120
het knap zijn van een persoon heeft schijnbaar vooral te maken met de symetrie in het gezicht en lijf.
Het lijf valt in theorie binnen een bepaalde set optimale verhoudingen, maar deze varieren door smaakverschillen.

lichamelijke mankementen zijn uit den bozen. Daarnaast heeft sociale status volgens mij ook wel te maken met wanneer iemand aantrekkelijk is en wanneer niet (klinkt raar , maar denk er eens over na)

VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_15847142
Jij bent knap

Genoeg gepimped voor vandaag

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_15848099
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:55 schreef Viking84 het volgende:
- sleutelbeenderen
Jukbenen bedoel je ?? sleutelbenen zitten niet in je gezicht..

BTW; TS heeft wel wat

woensdag 31 december 2003 @ 06:05:43 #73
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_15848207
Als er iets is dat subjectief is, is dat wel schoonheid. Het algemene beeld (want dat is waar TS het over heeft) van wat mooi is en wat lelijk is volledig onderworpen aan de tijdgeest. Tegenwoordig zweren we allemaal bij strakke buikjes, bruine tintjes, spieren, enzovoort.

Maar er was ook een tijd, dat mollig en dik juist erg aantrekkelijk gevonden werd. Iedere vrouw van hogere stand behoorde vol van lijf te zijn. Denk maar eens aan al die zeventiende eeuwse schilderijen enzovoorts.

Het is onmogelijk om te stellen dat iemand knap is. Je kunt hoogstens zeggen: "ik vind haar knap."

"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_15852589
knap is niet per definitie aantrekkelijk..

verder denk ik dat het heel subjectief is... Alizée vinden veel mannen misschien mooi, maar ze zullen er ook best zijn die "eeeww " denken bij haar naam

pi_15852945
Als ze dat toch allemaal kunnen nabootsen wat en wie knap is, dan kunnen ze toch ook een foto maken van de knapste vrouw/man mogelijk?
[url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=60477][b]RondFokker is niet meer[/b][/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')