quote:Ik ben het pas over 60 jaar. Weet niet hoe jij nu bent
Op dinsdag 30 december 2003 21:56 schreef CerberusX6 het volgende:
ja en als over 60jaar verder gaan met dit topic zijn we opeens allemaal kutte lelijk
quote:Je gezicht ziet er aardig symmetrisch uit iig
Op dinsdag 30 december 2003 20:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Als iemand er net zo als ik uitziet
Alizée vind iedereen knap
Nikki Cox ook
Christina applegate ook al
dus in grote lijnen, je hebt verder nog voorkeuren, iets grotere borsten, iets langer, rood haar, bruin haar, iets molliger, iets dunner.... maar ik den kdat als ik iemand echt knap vind er vrij weinig (zinnige) mensne rondlopen die haar dan lelijk zullen vinden
quote:*Niet knap vind
Op dinsdag 30 december 2003 20:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Als iemand er net zo als ik uitziet
quote:Maar het blijft toch om smaak draaien.
Op dinsdag 30 december 2003 23:12 schreef GWD het volgende:
nope, mannen vinden over het algemeen dezelfde vrouwen knapAlizée vind iedereen knap
Nikki Cox ook
Christina applegate ook aldus in grote lijnen, je hebt verder nog voorkeuren, iets grotere borsten, iets langer, rood haar, bruin haar, iets molliger, iets dunner.... maar ik den kdat als ik iemand echt knap vind er vrij weinig (zinnige) mensne rondlopen die haar dan lelijk zullen vinden
Dus een bejaarde van 80, helemaal verrimpeld, maar het is wel symmetrisch, dus volgens de regels toch knap.
Geloof ik niks van...
quote:Precies. Bij de meeste mensen, als je de foto neemt, en gewoon spiegelt, komt er een gedrocht uit.
Op dinsdag 30 december 2003 23:54 schreef Ixnay het volgende:
Dus iemand met symmetrisch gezicht, is per definitie knap?
Geloof ik niks van...
Het is wel zo dat bij onderzoeken men iets van 12 punten op een gezicht heeft aangemerkt bij verschillende mensen, en als die punten symmetrisch lagen werd die persoon als aantrekkelijk betiteld.
(neusvleugels, ogen, wenkbrouwen, mondhoeken, en jukbeenderen geloof ik)
quote:Knap lastige vraag...
Op dinsdag 30 december 2003 20:44 schreef fleurie het volgende:
Ik vraag me af of de meningen erg verschillend zijn over wat een knap iemand is!
Bij nader inzien ben jij knap, dus knap het je maar zelf op!
Knap je?
dat was niet knappig
quote:JOH ik zag eens een programma waar ze dezelfde man namen, gewoon meneer doorsnee zogezegd en dan 2 looks van hem deden; 1tje van een zakenman om het zo maar te zeggen, dus net geschoren, mooi pak, leuk brilletje, haarspoelinkje door de grijze haren, en een mooie jas en briefcase erbij.
Op woensdag 31 december 2003 02:03 schreef Kevin_D het volgende:
En kleren... dit kan het beeld van iemand helemaal anders maken, dus knapper of juist lelijker.
dat was echt ZO'n wereld van verschil, beide looks, met het origineel (gewoon type nerd) en met elkaar. In dat pak als zakenmannetje zag hij er gewoon echt leuk uit. Niet superaantrekkelijk of zo maar zeker bovenmaats
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:39 schreef Shirley het volgende:
Als ik s'ochtends net wakker ben, en loop in m'n beertjespyjama en m'n Tina Turner kapsel, vind mezelf niet knap. Als ik eenmaal aangekleed en gefatsoeneerd ben kan ik er mee door. Dus het hangt er maar net van af hoe je er op dat moment als totaal plaatje uit ziet. Dat van dat symmetrie verhaal vind ik maar onzin. En smaken verschillen.
Bijv.
De top van de Mount Everest bereiken, dat is knap zeg.
De Nobel-prijs verdienen binnen je vakgebied, zo hey wat knap.
etc.
quote:Naja ... volgens mij zie ik er 's ochtends vroeg ook niet echt beroerd uit eik...
Op woensdag 31 december 2003 02:39 schreef Shirley het volgende:
Als ik s'ochtends net wakker ben, en loop in m'n beertjespyjama en m'n Tina Turner kapsel, vind mezelf niet knap. Als ik eenmaal aangekleed en gefatsoeneerd ben kan ik er mee door. Dus het hangt er maar net van af hoe je er op dat moment als totaal plaatje uit ziet. Dat van dat symmetrie verhaal vind ik maar onzin. En smaken verschillen.
lichamelijke mankementen zijn uit den bozen. Daarnaast heeft sociale status volgens mij ook wel te maken met wanneer iemand aantrekkelijk is en wanneer niet (klinkt raar , maar denk er eens over na)
Genoeg gepimped voor vandaag
quote:Jukbenen bedoel je ?? sleutelbenen zitten niet in je gezicht..
Op dinsdag 30 december 2003 20:55 schreef Viking84 het volgende:
- sleutelbeenderen
BTW; TS heeft wel wat
Maar er was ook een tijd, dat mollig en dik juist erg aantrekkelijk gevonden werd. Iedere vrouw van hogere stand behoorde vol van lijf te zijn. Denk maar eens aan al die zeventiende eeuwse schilderijen enzovoorts.
Het is onmogelijk om te stellen dat iemand knap is. Je kunt hoogstens zeggen: "ik vind haar knap."
verder denk ik dat het heel subjectief is... Alizée vinden veel mannen misschien mooi, maar ze zullen er ook best zijn die "eeeww " denken bij haar naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |