- (half)lang blond haar, blauw/grijze ogen
- de mond
- sleutelbeenderen
- uitstraling
maar het gaat niet alleen om uiterlijke eigenschappen. Ik ken genoeg vrouwen die uiterlijk erg mooi zijn, maar die intussen van die kippetjes zijn (hersenloos tokken )
Dus ik vind intelligentie ook erg belangrijk.
quote:Niet in dit leven.
Op dinsdag 30 december 2003 20:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
Als iemand er net zo als ik uitziet
quote:Ik vind jou ook lief hoor
Op dinsdag 30 december 2003 20:55 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Niet in dit leven.
quote:Klopt. De afstand teen-navel : teen-top is ook 1:1.618. Je vindt het ook terug in de natuur, zoals de verhoudingen van afstand van ringen in zeeschelpen en verschillende plantensoorten.
Op dinsdag 30 december 2003 21:00 schreef Byte_Me het volgende:
heb een keer op discovery gezien dat het draait om de gulden snede: de juiste verhoudingen dus (1:1.618). Van bijna alle mensen die als knap worden beschouwd, kunnen gezichtsmaten worden vergeleken en komt deze verhouding telken terug. niet echt romantisch, maar het schijnt toch echt zo te zijn.
Als je die afstand dus bij iemand terugziet zou dat kunnen aangeven dat moeder natuur goed bezig is geweest.
quote:Haha, sorry ik zag je post niet. Ik denk dat wij misschien wel hetzelfde hebben gekeken
Op dinsdag 30 december 2003 21:00 schreef Byte_Me het volgende:
heb een keer op discovery gezien dat het draait om de gulden snede: de juiste verhoudingen dus (1:1.618). Van bijna alle mensen die als knap worden beschouwd, kunnen gezichtsmaten worden vergeleken en komt deze verhouding telken terug. niet echt romantisch, maar het schijnt toch echt zo te zijn.
quote:Volgens mij klopt de symetrie wel bij je!
Op dinsdag 30 december 2003 21:07 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Haha, sorry ik zag je post niet. Ik denk dat wij misschien wel hetzelfde hebben gekeken
quote:"great minds think alike" zeggen ze wel eens
Op dinsdag 30 december 2003 21:07 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Haha, sorry ik zag je post niet. Ik denk dat wij misschien wel hetzelfde hebben gekeken
quote:sportschooltje??
quote:sportschooltje?
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 21:35 schreef maxso het volgende:
Ik ben knap
quote:Ik kan ook mensen aan kijken en me verbazen hoe lelijk die persoon wel niet is.
Op dinsdag 30 december 2003 21:42 schreef Twiggy het volgende:
Als je je ogen niet van die persoon kan afhouden om de schoonheid te bewonderen. Het kan een mooi gezicht zijn maar ook de uitstraling of een mooie lach.
quote:Hehe
Op dinsdag 30 december 2003 21:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik kan ook mensen aan kijken en me verbazen hoe lelijk die persoon wel niet is.
Heb je helemaal gelijk in
Ook leuk in amsterdam als je in de tram zit.
Lekker mensen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |