abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15836772
Ik zeg mijn buren gedag, we sturen kerstkaartjes en we lenen soms gereedschap ofzo bij elkaar maar daar blijft het ook bij. Het zijn aardige mensen maar ik heb er geen behoefte aan ze over de vloer te hebben of persoonlijker contact te hebben.

Wat ik me kan herinneren van vroeger (en van mijn ouders), is dat er toen veel meer contact was met de buren en andere mensen in de naaste omgeving.

Wat ik me afvraag...hebben jullie (veel) contact met je buren? Komen jullie bij elkaar over de vloer? Of juist niet en waarom niet?

#geen
pi_15836819
Wij komen bij elkaar over de vloer iig bij m'n linkerburen en de overburen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15836830
1x per maand 'hoi' tegen de buurman. Vaker zie ik em niet. Benedenbuurvrouw (83) is wel een schatje, ga ik nog wel es theedrinken.
Is in de stad toch anders dan in een dorp denk ik.
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_15836841
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:36 schreef DuchessX het volgende:
Ik zeg mijn buren gedag, we sturen kerstkaartjes en we lenen soms gereedschap ofzo bij elkaar maar daar blijft het ook bij. Het zijn aardige mensen maar ik heb er geen behoefte aan ze over de vloer te hebben of persoonlijker contact te hebben.

Wat ik me kan herinneren van vroeger (en van mijn ouders), is dat er toen veel meer contact was met de buren en andere mensen in de naaste omgeving.

Wat ik me afvraag...hebben jullie (veel) contact met je buren? Komen jullie bij elkaar over de vloer? Of juist niet en waarom niet?

Nee, af en toe een praatje maken enzo, meer niet. Soms nodigen mijn ouders en mijn buren elkaar wel eens uit voor een avond, maar dat gebeurt amper.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_15836861
Ik zeg ze gedag als ik ze zien
af en toe klein praatje
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:39:22 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_15836865
ik zeg ze hallo, maar das alles, weet niet hoe hun huizen er van binnen uit zien , en eigenlijk vind ik dat prima zo

[Dit bericht is gewijzigd door Klonk op 30-12-2003 20:40]

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_15836878
Alleen om te vragen of de muziek zachter kan
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_15836899
Ik heb geen contact met ze..behalve een "hoi" mijn ouders komen er wel eens. met de anderen buren heb ik helemaal geen contact..mn ouders ook niet.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:40:22 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_15836904
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer. De rest van het appartementen complex kijkt mij alleen maar scheef aan zo nu en dan

aahhh bah...dit is ECHT te ziek...maargoed!

[Dit bericht is gewijzigd door jpg97 op 30-12-2003 20:41]

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_15836939
Met de een wel wat meer dan de ander
De ene zeggen we goedendag en daag
bij de andere zijn we wel eens op feestjes enzo
pi_15836950
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:40 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer

aahhh bah...dit is ECHT te ziek...maargoed!

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15836960
Gelukkig niet

Het enigste wat ze doen is roddelen...

dinsdag 30 december 2003 @ 20:41:39 #13
70795 GiSH
waiting for sun
pi_15836962
toen ik hier ging wonen.. vonden vrienden van ons dit ook een leuk huis.. en dus wonen ze nu naast ons.. en de andere kant.. kan ik geen hoogte van krijgen.. zeg wel altijd netjes hallo en zo..
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_15836965
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:38 schreef DaZilva het volgende:
...
Is in de stad toch anders dan in een dorp denk ik.
Nou, een volkswijk in een stad kan qua buur-beleving denk ik vergelijkbaar zijn met een dorp.
En in een dorp hoeven buren nou ook niet per sé elkaars deur plat te lopen. Beetje té simpele stelling. Zuiver zwart/wit zou die kunnen kloppen, maar in de praktijk, nèè.
pi_15836984
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:40 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer.
haha jij houdt wel van oudjes he
Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_15837098
Zie ze weleens in de lift, zeg ze gedag (eigenlijk zeg`k iedereen gedag ) Weet alleen van de linkerburen hoe ze eruit zien... Van de rechterkant vraag ik me nog steeds af OF er wel iemand woont...
pi_15837117
Ik pas zo af en toe op in de buurt, en dan blijf ik altijd gezellig nog een tijdje plakken als ze terug zijn. Dus ik heb eigenlijk nog best redelijk contact met mijn buren.

bedenk me net trouwens wel dat ik dus géén kerstkaartjes heb gestuurd Maarja ik ga morgennacht gezellig iedereen af om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen
En daarna snel wegwezen, Feesten!

pi_15837124
Ik krijg altijd wiet van mijn buurman
pi_15837152
Verder dan een kort praatje in de lift over het weer komen we hier niet... en de beide buren op mijn etage zie of hoor ik nooit. Treurig hoor.
pi_15837230
We lopen de deur niet bij elkaar plat. soms zien we elkaar maanden niet. Ik kom niet bij ze uit princiepe omdat ze ook niet bij ons komen. . Geen behoefte aan ook, haar mag ik wel maar hij is een eigengedraaide vent. .

De andere buren zijn wel oke maar komen we verder ook niet dan elkaar gedag zeggen en af en toe praatje maken met elkaar.

Vroeger bij mijn ouders was inderdaad meer contact met de buurtjes, we waren heel hecht met elkaar. De kinderen uit de buurt speelden ook meer met elkaar buiten enzo. Dat zie je tegenwoordig niet zo erg meer.

Zal wel te maken hebben dat men het te druk heeft met zijn eigen leven.

pi_15837248
de rechterburen zeg ik geen gedag tegen, zijn loners. de linkerburen zijn toffe ideologische duitsers, daar wil ik best een praatje mee maken
[b]Positieve spirituele verandering is oké olé olé![/b]
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:49:58 #22
70344 Master_Berendsen
Does not punches back...
pi_15837274
Mijn buurman was overleden en ik wist het geeneens es
Das toch wel erg
Most people don't realize, that two large pieces of coral, painted brown and attached to his skull with common wood screws can make a child look like a deer
pi_15837307
Ik heb een netwerk met mijn ene buurman en daar speel ik nog wel eens spelletje mee en deel de nieuwste films en games mee uit. Verder hebben mijn ouders vooral contact met de andere buren
pi_15837327
Wij komen bij allebei wel regelmatig over de vloer, bij verjaardagen enzo.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:54:06 #25
44414 DaBoaz
je moet niet zoveel denken
pi_15837406
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:49 schreef Master_Berendsen het volgende:
Mijn buurman was overleden en ik wist het geeneens es
Das toch wel erg
sja, hoe moet jij dat nou weten?
how could it hurt you when it looks so good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties