Wat ik me kan herinneren van vroeger (en van mijn ouders), is dat er toen veel meer contact was met de buren en andere mensen in de naaste omgeving.
Wat ik me afvraag...hebben jullie (veel) contact met je buren? Komen jullie bij elkaar over de vloer? Of juist niet en waarom niet?
quote:Nee, af en toe een praatje maken enzo, meer niet. Soms nodigen mijn ouders en mijn buren elkaar wel eens uit voor een avond, maar dat gebeurt amper.
Op dinsdag 30 december 2003 20:36 schreef DuchessX het volgende:
Ik zeg mijn buren gedag, we sturen kerstkaartjes en we lenen soms gereedschap ofzo bij elkaar maar daar blijft het ook bij. Het zijn aardige mensen maar ik heb er geen behoefte aan ze over de vloer te hebben of persoonlijker contact te hebben.Wat ik me kan herinneren van vroeger (en van mijn ouders), is dat er toen veel meer contact was met de buren en andere mensen in de naaste omgeving.
Wat ik me afvraag...hebben jullie (veel) contact met je buren? Komen jullie bij elkaar over de vloer? Of juist niet en waarom niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Klonk op 30-12-2003 20:40]
aahhh bah...dit is ECHT te ziek...maargoed!
[Dit bericht is gewijzigd door jpg97 op 30-12-2003 20:41]
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:40 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer
aahhh bah...dit is ECHT te ziek...maargoed!
quote:Nou, een volkswijk in een stad kan qua buur-beleving denk ik vergelijkbaar zijn met een dorp.
Op dinsdag 30 december 2003 20:38 schreef DaZilva het volgende:
...
Is in de stad toch anders dan in een dorp denk ik.
quote:haha jij houdt wel van oudjes he
Op dinsdag 30 december 2003 20:40 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb regelmatig sex met mijn bovenbuurvrouw van 87, maar de laatste 3 x gaf ze echter geen krimp meer.
bedenk me net trouwens wel dat ik dus géén kerstkaartjes heb gestuurd Maarja ik ga morgennacht gezellig iedereen af om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen
En daarna snel wegwezen, Feesten!
De andere buren zijn wel oke maar komen we verder ook niet dan elkaar gedag zeggen en af en toe praatje maken met elkaar.
Vroeger bij mijn ouders was inderdaad meer contact met de buurtjes, we waren heel hecht met elkaar. De kinderen uit de buurt speelden ook meer met elkaar buiten enzo. Dat zie je tegenwoordig niet zo erg meer.
Zal wel te maken hebben dat men het te druk heeft met zijn eigen leven.
quote:sja, hoe moet jij dat nou weten?
Op dinsdag 30 december 2003 20:49 schreef Master_Berendsen het volgende:
Mijn buurman was overleden en ik wist het geeneens es
Das toch wel erg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |