Of je moet software gebruiken om het wel te hebben zo niet een soundblaster live is een redelijk goedkope en goede oplossing kost ongeveer 40 euro
EDIT:
kijk ff hoeveel aansluitingen je hebt wat betreft geluid.
idd even bij configuratiescherm -> geluid enzo -> luidsprekerinstsellingen -> geavanceerd moet je 5.1 instellen
[edit]
en check even de drivers die je geinstalleerd hebt van je moederbord. daar zit dan ook een geluid-driver bij, misschien moet je daar het een en ander instellen.
[Dit bericht is gewijzigd door wjschreuder op 30-12-2003 18:35]
quote:al gedaan
Op dinsdag 30 december 2003 18:34 schreef wjschreuder het volgende:
die gigabyte heeft een nforce2 chip met 6.1 geluidskaart geintegreerd geloof ik. dus dat is geen probleemidd even bij configuratiescherm -> geluid enzo -> luidsprekerinstsellingen -> geavanceerd moet je 5.1 instellen
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:35 schreef kreutel het volgende:[..]
al gedaan
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:34 schreef NiteSpeed het volgende:
En nu de drivers van je geluidskaart inclusief aparte software nog op 5.1 zetten en je bent klaar. Je hebt een nForce 2, dus je hebt vast wel soundstorm.
quote:rose op rose
Op dinsdag 30 december 2003 18:34 schreef teiz het volgende:
je hebt dus ook 3 kabels tussen je PC en audio installatie lopen? Als je je onboard sound op 5.1 zet, worden alle 3 de connectors namelijk line-outs..
quote:ja
Op dinsdag 30 december 2003 18:23 schreef kreutel het volgende:
Ik heb zojuist een leuk 5.1 systeem gekocht (Hercules XPS 5.100).
Ik heb onboard geluid op me computer. Nu heb ik alles aangesloten, maar hoor ik alleen van links en rechtsvoor geluid... De rest doet niets... Kan ik iemand mij helpen. Ik heb een Gigabyte GA-7N400-L moederbord.
quote:je hebt dus wel een 5.1 ( of 6.1 ) geluidskaart ingebouwd.
Op dinsdag 30 december 2003 18:36 schreef kreutel het volgende:[..]
rose op rose
groen op groen
en de zwarte (rear) op degene die overblijft (blauw)
Misschien zoals eerder is gezegd ff wat drivers proberen?
quote:soundblaster live aaudigy 35 euri
Op dinsdag 30 december 2003 18:58 schreef Jantjeuh het volgende:
Joh, schaf toch gewoon een SB Live! 5.1 Player ofzo aan, spotgoedkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |