geestenziekte vrouwen, die geen normaal sexueel contact kunnen krijgen, niet weten wie liefde is. Hebben ook lustgevoelens, die kunnen wel degelijk besluiten een man te verkrachten.
Een erectie is trouwens een reflex en heeft dus niks, met willen te maken.
Ik denk (hoewel ik dat natuurlijk niet zeker weet) dat als je als vrouw wil dat een lul hard wordt, je daar niet zoveel moeite voor hoeft te doen.
Ook schijn er veel sprake te zijn van tienermeisjes die hun oppaskindjes aanranden. (meer uit nieuwsgierigheid, dan voor sex)
Over de sterkte van vrouwen, sommige vrouwen zijn sterker dan mannen hoor. En wapens kunnen natuurlijk ook altijd...
hm dit is helemaal niet zo een gezellig topic eigenlijk, maar die serie had wel wat rake punten..
1. een man kan, ondanks zijn erectie, dus wel verkracht worden, hoe raar dit ook klinkt, nee is nee (of je nou vrouw, kind of man bent) en
2. verschil tussen lust en tegenzin is groot.
quote:Volgens mij was het bewijs niet zo slap....
Op woensdag 31 december 2003 00:57 schreef sweetgirly het volgende:
Oh en de tegenpartij stelde als bewijs dat hij niet verkracht was omdat hij een erectie kreeg. Maar dit kon ook door de spanningen zijn etc. Een slap bewijs vind ik. Dus iemand die er een erectie van krijgt, kan niet verkracht zijn? Onzin dus.
quote:Zou ook crime scene investigation kunnen zijn geweest, maar dat was een week of 2 a 3 terug
Op woensdag 31 december 2003 00:27 schreef sweetgirly het volgende:
Oh daar ging gister een serie op tv over, kom even niet meer op de naam. Crime Justice kan dat? Daar was een man die door 2 vrouwen aan het bed was vastgebonden en tegen zijn wil in werd aangerand enzo. Hij vond het helemaal niet leuk, maar de wet bepaalde dat er geen vrouwelijke, maar alleen maar mannelijke verkrachters zijn. Dus de verdediging had het moeilijk, uiteindelijk hebben ze wel gewonnen en werd de man in het gelijkgesteld (als ik het goed heb).
Gaat net zo op voor andere dingen als het dwingen tot, sex is alleen fijn als je iets wilt. En ik wil geen sex tot ik vliefd ben.
Of misschien zijn het van die ex-atleten van de DDR jeweetwel met anabolen enzo
quote:wapens?
Op woensdag 31 december 2003 13:38 schreef Gianluca het volgende:
Hoe kan een vrouw nou een man verkrachtenAleen sugarleehooper zou zoiets voorelkaar kunne krijgen.
Of misschien zijn het van die ex-atleten van de DDR jeweetwel met anabolen enzo
hij zo zelf verkrachter kunnen worden of bang worden voor sex en het hele gebeuren
dus voor mij hoeft het niet hoor
oke ik lieg
Mya, Alica Keys, Alley Bagget & Hale Berry mogen mij wel in groeps verband verkrachten
hahahaha
quote:Be careful what you wish for.
Op woensdag 31 december 2003 14:41 schreef DruDragon het volgende:Mya, Alica Keys, Alley Bagget & Hale Berry mogen mij wel in groeps verband verkrachten
Ik kan mezelf ook moeilijk voorstellen dat als je een beetje aan het rotzooien bent dat je dan als man niet verder wilt en dat een meisje dan toch haar zin door drijft. maar goed het zal ongetwijfeld voorkomen en het blijft dus net zoals bij een vrouw verkrachting. het zal alleen moeilijker te bewijzen zijn als bij een vrouwelijke verkrachtin zijn de fysieke dingen zoals kneuzingen en blauwe plekken denk veel eerder zichtbaar
quote:meestal hebben ze het op verstandelijk gehandicapten en weerloze senioren gemunt. Daarbij lukt het dus wel.
Op dinsdag 30 december 2003 17:08 schreef Karrakas het volgende:
een meisje van 17
[Dit bericht is gewijzigd door Armin op 02-01-2004 02:57]
quote:hahahaa
Op dinsdag 30 december 2003 17:09 schreef HAL9000S het volgende:
ze kan je vastbinden en tegen je wil je lul afzuigen...
quote:Nou dan mogen ze voortaan wel mijn lul afzuigen hoor!
Op vrijdag 2 januari 2004 02:57 schreef Armin het volgende:[..]
meestal hebben ze het op verstandelijk gehandicapten en weerloze senioren gemunt. Daarbij lukt het dus wel.
quote:Zeg eens, wanneer is het volgende feestje?
Op dinsdag 30 december 2003 17:16 schreef Lopat het volgende:
stel je voor.. je komt op een feestje.. dat feestje is eigenlijk georganiseerd door je ouders.....Je moeder heeft allemaal gekke vriendinnen... 40, 45, 50 jaar oud
en die hebben dan net teveel rode wijn gedronken...Ja en nu komt het... stel je dan eens voor dat ze in hun relaties erg teleurgesteld worden door hun man... geen of weinig of slechte seks...
En dan komt daar zo'n jong ventje..... berg je maar!
quote:dat is niet echt verkrachten, want je gaat er dan toch zelf in mee.
Op donderdag 1 januari 2004 16:20 schreef MysteryWoman het volgende:
vrouwen gaan net zo lang door tot ze je hebben. DENK IK!!!!
vrouwen kunnen wel degelijk gebruik maken van geweld...
maar zoals gezegd zal het wel midner vaak voorkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |