abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15843868
Oh daar ging gister een serie op tv over, kom even niet meer op de naam. Crime Justice kan dat? Daar was een man die door 2 vrouwen aan het bed was vastgebonden en tegen zijn wil in werd aangerand enzo. Hij vond het helemaal niet leuk, maar de wet bepaalde dat er geen vrouwelijke, maar alleen maar mannelijke verkrachters zijn. Dus de verdediging had het moeilijk, uiteindelijk hebben ze wel gewonnen en werd de man in het gelijkgesteld (als ik het goed heb).
  woensdag 31 december 2003 @ 00:45:29 #102
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_15844393
er stond laatst ook een artikel over in in psychologie magazine

geestenziekte vrouwen, die geen normaal sexueel contact kunnen krijgen, niet weten wie liefde is. Hebben ook lustgevoelens, die kunnen wel degelijk besluiten een man te verkrachten.
Een erectie is trouwens een reflex en heeft dus niks, met willen te maken.
Ik denk (hoewel ik dat natuurlijk niet zeker weet) dat als je als vrouw wil dat een lul hard wordt, je daar niet zoveel moeite voor hoeft te doen.
Ook schijn er veel sprake te zijn van tienermeisjes die hun oppaskindjes aanranden. (meer uit nieuwsgierigheid, dan voor sex)

Over de sterkte van vrouwen, sommige vrouwen zijn sterker dan mannen hoor. En wapens kunnen natuurlijk ook altijd...

In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_15844725
Oh en de tegenpartij stelde als bewijs dat hij niet verkracht was omdat hij een erectie kreeg. Maar dit kon ook door de spanningen zijn etc. Een slap bewijs vind ik. Dus iemand die er een erectie van krijgt, kan niet verkracht zijn? Onzin dus. Zelfde als bij kinderen (jongetjes), zij kunnen er ook niks aan doen. Erg zielig.

hm dit is helemaal niet zo een gezellig topic eigenlijk, maar die serie had wel wat rake punten..

1. een man kan, ondanks zijn erectie, dus wel verkracht worden, hoe raar dit ook klinkt, nee is nee (of je nou vrouw, kind of man bent) en
2. verschil tussen lust en tegenzin is groot.

pi_15851805
quote:
Op woensdag 31 december 2003 00:57 schreef sweetgirly het volgende:
Oh en de tegenpartij stelde als bewijs dat hij niet verkracht was omdat hij een erectie kreeg. Maar dit kon ook door de spanningen zijn etc. Een slap bewijs vind ik. Dus iemand die er een erectie van krijgt, kan niet verkracht zijn? Onzin dus.
Volgens mij was het bewijs niet zo slap....
gelijk hedde, kapot gade
pi_15852523
quote:
Op woensdag 31 december 2003 00:27 schreef sweetgirly het volgende:
Oh daar ging gister een serie op tv over, kom even niet meer op de naam. Crime Justice kan dat? Daar was een man die door 2 vrouwen aan het bed was vastgebonden en tegen zijn wil in werd aangerand enzo. Hij vond het helemaal niet leuk, maar de wet bepaalde dat er geen vrouwelijke, maar alleen maar mannelijke verkrachters zijn. Dus de verdediging had het moeilijk, uiteindelijk hebben ze wel gewonnen en werd de man in het gelijkgesteld (als ik het goed heb).
Zou ook crime scene investigation kunnen zijn geweest, maar dat was een week of 2 a 3 terug
pi_15854193
Een vrouw die bij mij een dildo in mijn reet duwd zonder mijn expliciete toestemming zal een aantal dagen in de cel slijten al dan niet langer wegens verkrachting.

Gaat net zo op voor andere dingen als het dwingen tot, sex is alleen fijn als je iets wilt. En ik wil geen sex tot ik vliefd ben.

woensdag 31 december 2003 @ 13:36:18 #107
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_15854378
Welke Fok dame wil mij een keertje verkrachten?
ik ben de jager met de pet.
  woensdag 31 december 2003 @ 13:38:49 #108
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_15854459
Hoe kan een vrouw nou een man verkrachten Aleen sugarleehooper zou zoiets voorelkaar kunne krijgen.

Of misschien zijn het van die ex-atleten van de DDR jeweetwel met anabolen enzo

Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
  woensdag 31 december 2003 @ 14:30:46 #109
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_15856063
quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:38 schreef Gianluca het volgende:
Hoe kan een vrouw nou een man verkrachten Aleen sugarleehooper zou zoiets voorelkaar kunne krijgen.

Of misschien zijn het van die ex-atleten van de DDR jeweetwel met anabolen enzo

wapens?
en minder sterke en/of jongere mannen
beetje fantasie he
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_15856392
het idee opm door een groep vrouwen verkracht te worden klinkt misschien lekker ... maar volgens mij heeft dit veel phsygologische gevolgen voor de man

hij zo zelf verkrachter kunnen worden of bang worden voor sex en het hele gebeuren

dus voor mij hoeft het niet hoor

oke ik lieg

Mya, Alica Keys, Alley Bagget & Hale Berry mogen mij wel in groeps verband verkrachten

hahahaha

pi_15864069
Ik heb wel eens iemand die best met me wilde rommelen maar niet all the way wilde, verkracht. Hij zat er wel tegenaan, maar vond erin gaan nog te vroeg. Hij wilde wachten, tot onze relatie er klaar voor was. Handwerk, okee, maar geen mondwerk en ook niet echt sex hebben, dat ging hem op de een of andere manier nog te ver. Voor mij maakte dat geen verschil, ik vond dat hij zich aanstelde. En ik hield het niet, en ik liet me op hem zakken. Hij genoot, kwam klaar, ik ook. Maar hij had eigenlijk nog niet gewild, en vond het achteraf niet zo leuk.
  donderdag 1 januari 2004 @ 16:20:25 #112
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_15877924
vrouwen kunnen heel sluw zijn, ze kunnen je dus wel degelijk iets laten doen wat jij niet wilt.
Ik denk dat als je aan verkrachten denkt bij vrouwen niet zozeer ana lichamelijk geweld moet denken. Dit hoort meer bij de mannen thuis, vrouwen gaan net zo lang door tot ze je hebben. DENK IK!!!!
pi_15877955
Als ze er goed uitzien doe ik geen moeite om niet verkracht te worden mits het veilig is
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 1 januari 2004 @ 17:01:34 #114
22540 MysteryWoman
I'm watching you...
pi_15878969
ja maar weet je wat het is, juist als je een vrouw aantrekkelijk vindt is het gevaarlijk. Je zegt bijvoorbeeld 'nee, ik wil niet, dit is niet verstandig want blablabla"
zij zegt: ' jawel, je vindt me toch ook aantrekkelijk?" of " maar vindt je me dan niet mooi?" of "maar je vindt het toch lekker?"
jij zegt: jawel en je bent wel mooi, maar het is geen goed idee
zij zegt: jawel, geniet nou maar, ze legt haar hund tussen je benen, de natuurlijke reactie zorgt voor een bobbel in je broek en dan is het hek van de dam. Vrouwen zijn loeders. (soms) (niet allemaal hoor!!!)
Dit is even de korte versie.... heb geen zin om hier een half sexverhaal te gaan schrijven.........
pi_15879140
Het kunnen er meerdere zijn en die kunnen je vastbinden
Delivered without an information leaflet
pi_15880928
quote:
Op woensdag 31 december 2003 14:41 schreef DruDragon het volgende:

Mya, Alica Keys, Alley Bagget & Hale Berry mogen mij wel in groeps verband verkrachten

Be careful what you wish for.
pi_15882565
Logisch?
mijn vriend is ook zoiets als aangerand :s
gewoon als een jongen dan niet wil neuken en dat meisje wel en dat meisje doet dat toch zonder dat die jongen dat wil.
jah ik weenie, ik vind t gewoon logisch nadenken
maarja whatever
pi_15882631
Mijn zus moet weleens oppassen en dan verkracht ze die kindjes weleens!
pi_15883110
wat hellcat hierboven beschrijft is denk een goed voorbeeld hoe zo'n verkrachting in zijn werk gaat. Het is niet het overmeesteren in fysieke zin. want gemiddeld is een man sterker. maar eigenlijk gewoon je zin door drijven. Ik denk dat er bij een verkrachting van een vrouw meer geweld komt kijken als bij een man.
En zelf als je niet all the way gaat wordt je meestal wel opgewonden en wordt er vaak wat lacherig over gedaan bij mannen zo van als zij wil en jij niet dan ben je toch een dief van je eigen lul. en dat je dan later tot de conclusie komt maar ik wilde niet dan wordt het automatisch een verkrachting

Ik kan mezelf ook moeilijk voorstellen dat als je een beetje aan het rotzooien bent dat je dan als man niet verder wilt en dat een meisje dan toch haar zin door drijft. maar goed het zal ongetwijfeld voorkomen en het blijft dus net zoals bij een vrouw verkrachting. het zal alleen moeilijker te bewijzen zijn als bij een vrouwelijke verkrachtin zijn de fysieke dingen zoals kneuzingen en blauwe plekken denk veel eerder zichtbaar

Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_15893060
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:08 schreef Karrakas het volgende:
een meisje van 17
meestal hebben ze het op verstandelijk gehandicapten en weerloze senioren gemunt. Daarbij lukt het dus wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Armin op 02-01-2004 02:57]

pi_15893082
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:09 schreef HAL9000S het volgende:
ze kan je vastbinden en tegen je wil je lul afzuigen...
hahahaa
Stel je voor.. daar een aangifte van doen..
Kranten: In de nacht van zaterdag op zondag is een jongen vastgebonden door een nog onbekende vrouw en is toen gepijpt..
pi_15893171
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 02:57 schreef Armin het volgende:

[..]

meestal hebben ze het op verstandelijk gehandicapten en weerloze senioren gemunt. Daarbij lukt het dus wel.

Nou dan mogen ze voortaan wel mijn lul afzuigen hoor!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:10:51 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16012587
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:16 schreef Lopat het volgende:
stel je voor.. je komt op een feestje.. dat feestje is eigenlijk georganiseerd door je ouders.....

Je moeder heeft allemaal gekke vriendinnen... 40, 45, 50 jaar oud
en die hebben dan net teveel rode wijn gedronken...

Ja en nu komt het... stel je dan eens voor dat ze in hun relaties erg teleurgesteld worden door hun man... geen of weinig of slechte seks...

En dan komt daar zo'n jong ventje..... berg je maar!

Zeg eens, wanneer is het volgende feestje?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:16:29 #124
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16012714
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 16:20 schreef MysteryWoman het volgende:
vrouwen gaan net zo lang door tot ze je hebben. DENK IK!!!!
dat is niet echt verkrachten, want je gaat er dan toch zelf in mee.

vrouwen kunnen wel degelijk gebruik maken van geweld...
maar zoals gezegd zal het wel midner vaak voorkomen.

[KNE]-Mod
pi_16013087
De hoofdpersoon van Blauwe Maandagen (Arnon Grunberg) wordt ook vastgebonden en (bijna) verkracht door een meisje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')