abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15831430
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:41 schreef Robert_Jensen het volgende:

Ah mooi. Bezuinig nog wat door en ik kan met 3 man en 2 gejatte legertanks de boel hier overnemen.
[afbeelding]

Zie je nou wel dat ik goede ideeën heb
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15863959
je moet het anders zien. Want iedereen heeft recht op dezelfde soort zorg, maar als rijkere mensen betere zorg kunnen krijgen, dan gaan ze maar naar duurdere klinieken. Dus zie het als een extra bovenop de basiszorg. Dus niemand gaat er opachteruit!!!
pi_15884836
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:05 schreef OutKast het volgende:
En wat maakt het uit als we het eetgedrag van de Amerikanen overnemen? Je hoeft het niet te eten. Daar kun je zelf voor kiezen. Je ziet het liever dat we gaan leven als in Afrika? Of het midden-oosten? Of had je nog zo graag tarwebrood met kaas gegeten en elke avond stampot?
Onze kinderen zullen gaan denken dat het normaal is om op junkfood te leven en daardoor zal de grote meerderheid aan overgewicht gaan leiden. Het is uiteindelijk wel je eigen keuze, maar je wordt erg beïnvloed door wat normaal wordt gevonden. Bovendien zijn die Amerikanen klein en zijn de laatste 25 jaar niet meer gegroeid (alsof je in de lengte groeit van McDonald's) en dit duidt op 'onderontwikkeling'.

Verder zou ik het niet wenselijk vinden als we bepaalde beleidspunten van Amerika zouden overnemen. In ons land zijn zaken als abortus, homohuwelijken en euthansie legaal, terwijl het daar niet mag (abortus mag in sommige staten)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')