quote:Zie je nou wel dat ik goede ideeën heb
Op dinsdag 30 december 2003 17:41 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ah mooi. Bezuinig nog wat door en ik kan met 3 man en 2 gejatte legertanks de boel hier overnemen.
[afbeelding]
quote:Onze kinderen zullen gaan denken dat het normaal is om op junkfood te leven en daardoor zal de grote meerderheid aan overgewicht gaan leiden. Het is uiteindelijk wel je eigen keuze, maar je wordt erg beïnvloed door wat normaal wordt gevonden. Bovendien zijn die Amerikanen klein en zijn de laatste 25 jaar niet meer gegroeid (alsof je in de lengte groeit van McDonald's) en dit duidt op 'onderontwikkeling'.
Op dinsdag 30 december 2003 17:05 schreef OutKast het volgende:
En wat maakt het uit als we het eetgedrag van de Amerikanen overnemen? Je hoeft het niet te eten. Daar kun je zelf voor kiezen. Je ziet het liever dat we gaan leven als in Afrika? Of het midden-oosten? Of had je nog zo graag tarwebrood met kaas gegeten en elke avond stampot?
Verder zou ik het niet wenselijk vinden als we bepaalde beleidspunten van Amerika zouden overnemen. In ons land zijn zaken als abortus, homohuwelijken en euthansie legaal, terwijl het daar niet mag (abortus mag in sommige staten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |