Het moet niet gekker worden zeg.
quote:NOS TT
Op woensdag 14 januari 2004 19:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik heb trouwens alleen hier gehoort dat Babos naar feyenoord gaat.Iemand verder nog een bron.
In de nieuwe Voetbal International valt te lezen dat het sportkledingmerk Puma zeer geïnteresseerd is in het tenue van Feyenoord. Puma zou Feyenoord erg graag willen sponsoren. Op dit moment heeft Feyenoord nog een contract tot 2005 met het Italiaanse Kappa. Puma sponsorde Feyenoord al eerder, toen Ruud Gullit nog in de Kuip speelde. Het merk sponsort op dit moment onder andere: Lazio Roma, AS Monaco, Kameroen en Fc Utrecht.
quote:is dat het seizoen 2004/2005 of 2005/2006?
Op woensdag 14 januari 2004 19:55 schreef Vikingo het volgende:
Puma wil Feyenoord sponsorenIn de nieuwe Voetbal International valt te lezen dat het sportkledingmerk Puma zeer geïnteresseerd is in het tenue van Feyenoord. Puma zou Feyenoord erg graag willen sponsoren. Op dit moment heeft Feyenoord nog een contract tot 2005 met het Italiaanse Kappa. Puma sponsorde Feyenoord al eerder, toen Ruud Gullit nog in de Kuip speelde. Het merk sponsort op dit moment onder andere: Lazio Roma, AS Monaco, Kameroen en Fc Utrecht.
quote:Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Op woensdag 14 januari 2004 19:38 schreef Vikingo het volgende:
2 goede overwinningen op trainingskamp,Jean mag zowaar 4 minuten meedoen,Lazovich die scoort,Babos de nieuwe keeper,Lurling voor een lange tijd uitgeschakeld..Het moet niet gekker worden zeg.
quote:Gelukkig valt er over smaak niet te twisten..
Op woensdag 14 januari 2004 22:21 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb liever Kappa dan Puma, die shirtjes van Kappa worden elk jaar mooier.
quote:Dat is, maar het geeft wel wat zelfvertrouwen en dat kan geen kwaad. Er waren al beelden van de wedstrijd bij het Sportjournaal om 19.05 uur. Dat begint nu weer op ned 2.
Op woensdag 14 januari 2004 21:50 schreef Cart_man het volgende:[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Puma zal mooi zijn, vind ik veel mooier dan Kappa, shirts van Kappa zien er welaardig uit maar de kwaliteit is drama, maar laat er voor volgend seizoen eerst maar eens een goeie hoofdsponsor komen.
Vraagje, welk stadion is die VW Golf reclame opgenomen?
quote:Ze zitten heel leuk met een Feyenoordpetje op, maar het is in ieder geval niet de Kuip. Hij zit zeker met zn silvercard in een uitvak
Op woensdag 14 januari 2004 22:37 schreef Luni het volgende:[..]
Vraagje, welk stadion is die VW Golf reclame opgenomen?
[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 14-01-2004 22:44]
quote:www.assists.nl
Op woensdag 14 januari 2004 22:55 schreef enkay het volgende:
waar kan ik zien wie de assists heeft gegeven?
of anders feyenoord.nl of herhaling van het sportjournaal
quote:Het bestaat wel?
Op woensdag 14 januari 2004 23:10 schreef Vikingo het volgende:[..]
of anders feyenoord.nl of herhaling van het sportjournaal
Wat is er met OM...dat ze gek waren wist ik al.
quote:Ik hoef dat k@nkerventje van een lurling een tijdje niet meer te zien. Door deze twee oefenwedstrijden heeft Pardo waarschijnlijk een basis plaats en hoef ik ook niet meer naar die alfred jodokus te kijken en zal ik hoogstwaarschijnlijk Petra ook nooit meer achter eeen bal aan zien rennen.
Op woensdag 14 januari 2004 21:50 schreef Cart_man het volgende:[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Dat zijn toch echt drie grote zwaluwen die het voorlopig voor mij stukken zonniger maken.
quote:Dat heb ik neergezet naar aanleiding van een aantal zaken waar ik me echt over kan opwinden, zoals die zaak met die nederlandse militair in irak.
Op woensdag 14 januari 2004 23:14 schreef Cart_man het volgende:[..]
Wat is er met OM...dat ze gek waren wist ik al.
quote:Wel heel toevallig dat hij een kans krijgt als Baantje net is ontslagen....
Jean Carlos Dondé heeft de kans die coach Bert van Marwijk hem heeft gegeven gepakt. De Braziliaan keert definitief terug in de a-selectie van Feyenoord.
'Ik wilde nu zelf eens beoordelen hoe hij er voor stond. En die jongen heeft me niet teleurgesteld', verklaarde Van Marwijk op de website van zijn club. 'Hij heeft in anderhalve week laten zien dat hij is gegroeid. En wat misschien nog belangrijker is: hij straalt nu ook veel meer spelplezier uit. Hij verdient nu een tweede kans.'Jean maakte een valse start in Rotterdam. Enkele weken nadat Jean zich in augustus bij Feyenoord had gemeld, zette Van Marwijk de twintigjarige linkspoot al terug naar de tweede selectie. Zowel voetballend als mentaal was hij nog niet goed genoeg voor het grote Feyenoord.
In het Jong Feyenoord van coach Mario Been richtte Jean zich weer op. En omdat coach Van Marwijk enkele spelers moest thuislaten voor het trainingskamp in Turkije, besloot hij de Braziliaan nog een kans te geven. Hij kreeg in Turkije de mogelijkheid zich te bewijzen.
'Hij is me goed bevallen deze week', legde Van Marwijk uit in het Rotterdams Dagblad. 'Hij is agressiever en verdedigt beter, al weet ik nog niet precies op welke positie ik hem het beste kan gebruiken.' Jean kwam woensdagavond nog in actie tegen Besiktas. Hij mocht in de laatste vier minuten het veld in als vervanger van Robin van Persie.
Bron
quote:Maar BvM heeft hier toch niets mee te winnen?
Op donderdag 15 januari 2004 11:18 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Wel heel toevallig dat hij een kans krijgt als Baantje net is ontslagen....
Jorien noemde Jean bij name als iemand die door Baan is gehaald en die niet speelt, terwijl hij erg veel geld heeft gekost. En ineens kan hij het wel.... luchtje aan...
Laat Jeam maar een keertje in de basis beginnen, vond Van Haaren ook niet echt denderend spelen!
Pardo sowieso in de basis!
quote:Daar dacht ik idd ook aan ja. Alleen nog maar positief nieuws de laatste weken en verassingen (zoals Jean). Zou dit het begin zijn van een nieuwe (goede) periode of is het nog te vroeg om dat te concluderen?
Op donderdag 15 januari 2004 13:02 schreef DivineJester het volgende:
De oefenresultaten lijken erop dat er misschien wel weer eens een goede twede helft aan zit te komen.
Misschien niet geheel toevallig dat het team nu, met een aantal afwezigen, beter draait dan tevoren.
Manchester United wil graag dat Luis Saha eerst een weekje stage loopt bij Feyenoord voordat ie in aanmerking komt voor een contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |