De bevestiging van Babos, doet me wel goed overigens. Was dat ongeveer het laatste kunstje van Baan?
quote:Dan nodigt Den Haag ze uit voor een gesprek, maar komen ze iig niet naar Den Haag.
Op woensdag 14 januari 2004 13:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat gaat er met Mario Been en John Metgod gebeuren als Petrovic assistent van Gullit wordt?
Petrovic is wel 1 van de leukste personen uit de voetballerij.
quote:Petrovic is toch die ouwe grappen maker van rkc ??.
Op woensdag 14 januari 2004 13:17 schreef DIGGER het volgende:[..]
Dan nodigt Den Haag ze uit voor een gesprek, maar komen ze iig niet naar Den Haag.
Petrovic is wel 1 van de leukste personen uit de voetballerij.
En beste vriend van Ono??.
Ja die zie ik graag komen.
echt een toffe gast toen die vorig jaar scoorde en heel stoer ging doen dat ie dat nog kon op zen 37''ste ofzo .
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:53 schreef _bigmac_ het volgende:[..]
Petrovic is toch die ouwe grappen maker van rkc ??.
En beste vriend van Ono??.
Ja die zie ik graag komen.
echt een toffe gast toen die vorig jaar scoorde en heel stoer ging doen dat ie dat nog kon op zen 37''ste ofzo
.
quote:Laten we het hopen, Zoetebier keepte in het UEFA Cup jaar fantastisch, maar na zijn blessure nooit meer de oude geworden. Lodewijks daarentegen is een fantastische keeper (ondanks z'n leeftijd)
Op woensdag 14 januari 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Lodewijks heeft meermalen verklaard best reservedoelman achter Babos te willen worden en hem te helpen zich aan Feyenoord aan te passen. Zoetebier zal wel weg gaan dan.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:11 schreef mitt het volgende:
Petrovic? hoe wat waar
quote:
Zeljko Petrovic assistent van Ruud Gullit
Bron: Vi.nlZeljko Petrovic is volgend seizoen de rechterhand van Ruud Gullit, zo meldt de nieuwe Voetbal International. De middenvelder van RKC Waalwijk gaat als assistent-coach aan de slag bij Feyenoord.
De 38-jarige Montenegrijn voetbalt momenteel nog bij RKC, waar hij ook nog werkzaam is als jeugdtrainer. De populaire Petrovic heeft er nooit een geheim van gemaakt na zijn spelersloopbaan als coach aan de slag te willen.'Dat hoor en lees ik', liet Petro afgelopen weekeinde nog weten via het Brabants Dagblad. 'Maar zelf ben ik nog helemaal niet gevraagd. Het zou voor mij een verrassing zijn, want Feyenoord is een ploeg met een prachtige historie. En Gullit is een grote naam. Als ik daar zou kunnen gaan werken, zou ik heel blij zijn.'
Petrovic is bezig aan zijn laatste seizoen, zijn zesde in Waalwijkse dienst. Voorts droeg hij in Nederland ook nog de shirts van FC Den Bosch en PSV, en in het buitenland die van Sevilla, Urawa Red Diamonds, Dinamo Zagreb en Buducnost Titograd.
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 14-01-2004 16:17]
quote:Als jongen in de groep ja, maar als assistent trainer?
Op woensdag 14 januari 2004 14:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Petrovic, wereldgozer, een absolute versterking
quote:hoe langer hoe beter
Op woensdag 14 januari 2004 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Blessure Lurling valt overigens mee, slechts 4 weken uitgeschakeld!
quote:Tsjaa, die zal op den duur ook wel zelf hoofdtrainer willen worden.
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Vikingo het volgende:
Het gerucht gaat dat Metgod hoofdtrainer van RBC wordt.
Toch jammer als het zo is, vind 'm een relaxte gast!
quote:Ik denk het wel, zeker als ik ex-teamgenoten van hem mag geloven. Hij heeft een goed inzicht en kan mensen motiveren. Hoofdtrainer komt nog te vroeg voor hem, maar assistent is een verstandige keuze van Feyenoord, ik had hem zelf graag bij de technische staf van PSV gezien
Op woensdag 14 januari 2004 16:16 schreef twi het volgende:
Als jongen in de groep ja, maar als assistent trainer?
quote:Reactie John: Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt...
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Vikingo het volgende:
Het gerucht gaat dat Metgod hoofdtrainer van RBC wordt.
quote:Jippie de pippie.
LAZOVIC SCHIET FEYENOORD LANGS BESIKTAS
Feyenoord heeft het trainingskamp in Turkije afgesloten met een knappe overwinning op Besiktas. Tegen de Turkse koploper werd het 2-1 (0-0). De overwinning was voor een groot deel te danken aan invaller Danko Lazovic die Feyenoord in de laatste minuut verdiend langs de Turken schoot. Eerder had Thomas Buffel de Rotterdammers al op voorsprong gebracht, maar door een treffer van Sergen leek het duel uit te draaien op 1-1. Maar opeens was daar Lazovic die Feyenoord alsnog liet winnen.
Feyenoord - Besiktas 2-1 (0-0)
59' Buffel 1-0, 79' Sergen 1-1, 90' Lazovic 2-1.
Opstelling Feyenoord:
Zoetebier; Song (80' Swerts), Van Wonderen, Paauwe, Van Haaren; Smolarek, Pardo, Ono, Van Persie (86' Jean); Buffel (70' Lazovic) en Kuyt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |