abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16163635
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:38 schreef Viper-X het volgende:

[..]

Idd. Maar dat mogen ze van mij sowieso al, want het is een beetje het Feyenoord van Belgie. .

De meest kutte ploeg van Belgie dus?

Jep, klopt.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zondag 11 januari 2004 @ 20:21:17 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16164266
quote:

[..]

Idd. Maar dat mogen ze van mij sowieso al, want het is een beetje het Feyenoord van Belgie. .

Tyft ff snel een eind op. Brugge het Feijenoord van België, laat me niet lachen. Er is maar een Feijenoord en die zit in Rotterdam.
A.M.A.B
pi_16164473
quote:
Heero. .
Dat Club Brugge maar kampioen mag worden.
Nou... Ik zou al heel blij zijn met 2e plaats. 18 punten achter...
  zondag 11 januari 2004 @ 20:29:13 #154
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_16164565
quote:
Op zondag 11 januari 2004 20:21 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Tyft ff snel een eind op. Brugge het Feijenoord van België, laat me niet lachen. Er is maar een Feijenoord en die zit in Rotterdam.

Te vergelijken met wat Feyenoord hier in NL is, bedoel ik. .
"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" Š Hans Teeuwen
  zondag 11 januari 2004 @ 21:34:39 #155
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_16166709
quote:

[..]

tuurlijk loekje, noem is 1 reden wrm dat zo zou zijn....
Feyenoord Rotterdam
pi_16185608
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Patrick Zwaanswijk wordt ook al genoemd.

Mmm.. dan mag van mij lekker blijven waar die zit, is al over z;n hoogtepunt heen heb ik het idee.
Vind hem niks beter dan de jeugdige alternatieven die we hebben.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_16185959
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:09 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Mmm.. dan mag van mij lekker blijven waar die zit, is al over z;n hoogtepunt heen heb ik het idee.
Vind hem niks beter dan de jeugdige alternatieven die we hebben.

Nee ik geloof niet dat een Loovens, of Sprockel het slechter zouden doen
  maandag 12 januari 2004 @ 15:58:39 #158
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16187404
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee ik geloof niet dat een Loovens, of Sprockel het slechter zouden doen

In Loovens of Olfers heb ik wel vertrouwen, maar Sprockel is denk ik niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord.
The Most Incredible, Baby
pi_16196198
Liever Zwaanswijk dan Olfers! Eindelijk een goede linkspoot
pi_16196402
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:58 schreef RedGuy het volgende:

[..]

In Loovens of Olfers heb ik wel vertrouwen, maar Sprockel is denk ik niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord.

Loovens the best!!
pi_16228088
Nou mensen, wat gaat Bert doen?

Gaat hij een ander speelsysteem introduceren?

dinsdag 13 januari 2004 @ 18:50:06 #162
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16228650
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:30 schreef jpzegthallo het volgende:
Nou mensen, wat gaat Bert doen?

Gaat hij een ander speelsysteem introduceren?

Bert blijft bij zijn leest...wordt helemaal niks de 2de helft van het seizoen..
A.M.A.B
pi_16229126
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Bert blijft bij zijn leest...wordt helemaal niks de 2de helft van het seizoen..

valt ook weinig mee te doen als er te weinig kwaliteit is....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:15:38 #164
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16229368
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

valt ook weinig mee te doen als er te weinig kwaliteit is....

Kwaliteit kan je verbergen door 100% strijd en inzet...dat ontbreekt er vaak aan naar mijn mening.
A.M.A.B
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:17:50 #165
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16229420
Hoezo Omdat ze niet alle wedstrijden winnen
Ik zie die gasten toch echt wel hun best doen alleen komt het er niet uit.
Dat is niet hetzelfde dan dat ze er niks aan doen.
Ik zou het als ik jou was ook maar niet live tegen Kuijt zeggen, want die gast doet teveel!

Je mag best negatief doen over feijenoord maar je moet geen onzin brabbelen omdat de resultaten tegenvallen.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_16229761
Wat is dat geforceerd dwepen met die Loovens toch, van sommige Feyenoord-fans. Olfers en Breinburg okee, maar Loovens... Staat altijd verkeerd, die jongen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:37:04 #167
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16229967
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat geforceerd dwepen met die Loovens toch, van sommige Feyenoord-fans. Olfers en Breinburg okee, maar Loovens... Staat altijd verkeerd, die jongen.
Hij doet het prima bij Excelsior.
The Most Incredible, Baby
pi_16229988
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
ik weet nog tegen ranger's 2 jaar terug hij had die spits heelemaal in ze zak zitten. alleen jammer van die penalty maar voor de rest hij was toen echt super .
pi_16230313
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:37 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Hij doet het prima bij Excelsior.

In de Gouden Gids Divisie tegen gemankeerde spitsen ja...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16230559
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:15 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Kwaliteit kan je verbergen door 100% strijd en inzet...dat ontbreekt er vaak aan naar mijn mening.

Dus moeten er andere spelers in en wie moet er dan uit?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16243080
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:15 schreef Cart_man het volgende:Kwaliteit kan je verbergen door 100% strijd en inzet...dat ontbreekt er vaak aan naar mijn mening.
Lijkt mij toch echt de schuld van de spelers. Een echte voetballer hoef je niet te motiveren, die gaat er zelf voor. Zie Buffel, Kuyt en Acuņa. Dat een Kuyt en in mindere mate Acuņa (mijn mening) over te weinig kwaliteit beschikken om de werklust in goede daden om te zetten is iets waar een trainer weinig aan kan doen. Daarom leg ik de schuld van deze malaise ook bij het bestuur neer, de aankopen, en niet bij de trainer.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik BvM meteen een goede trainer vind. Ongeveer 2/3 jaar geleden heb ik al lang mijn vertrouwen in hem opgezegd. Dat ik daarnaast ook niet zo blij ben met Gullit en Wotte is iets wat waarschijnlijk het komende jaar gaat blijken. Al hoop ik natuurlijk van niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Spaans op 14-01-2004 04:06]

Alles komt goed
pi_16244458
VREES VOOR ZWARE BLESSURE LURLING

Feyenoord kan mogelijk lange tijd niet beschikken over Anthony Lurling. In een oefenwedstrijd met Jong Feyenoord liep de aanvaller een op het eerste oog zware hamstringblessure op. De exacte diagnose moet nog gesteld worden, maar Lurling zelf voelde na een sprint 'iets afscheuren.' De aanvaller was net goed op dreef, want hij had al een assist gegeven en zelf gescoord.
Lurling is niet met het eerste in Turkije, omdat hij vanwege een sterfgeval in Nederland moest blijven. Ook Schreuder en Acuņa gingen niet mee, beiden waren wel present bij de wedstrijd van Jong Feyenoord.

Jong Feyenoord won het duel tegen Zwervers overigens met 5-0. De doelpunten kwamen op naam van Lammers, Lurling, Blonk, Harbuzi en een eigen treffer van de tegenstander.
pi_16244773
En weer een!

Afgetest bij Feyenoord, contract bij Fulham

13/1/2004 16:51

Fulham heeft de Amerikaanse international Carlos Bocanegra vastgelegd. De 24-jarige verdediger tekende voor drie jaar bij de Engelse club. Vorig seizoen werd hij nog afgestest door Feyenoord.
Bocanegra is afkomstig van Chicago Fire, waar na drie jaar met pijn in het hart afscheid neemt. 'Maar het is tijd voor me om verder te gaan en het spelen in het Premiership is altijd een droom van mij geweest.' De linksbenige verdediger vertrekt transfervrij naar Fulham, nadat zijn contract met de overkoepelende MLS-organisatie was afgelopen.

Zijn toekomstige coach Chris Coleman ziet Bocanegra's toekomst positief. 'Hij heeft een goede prestaties neergezet in internationale wedstrijden. Dus ik heb geen twijfel dat hij snel zijn plaats zal vinden in het Premiership.'

pi_16245157
'Babos is de nieuwe doelman van Feyenoord'

14/1/2004 8 :43

Gábor Babos is de nieuwe doelman van Feyenoord. De Hongaarse keeper stapt komende zomer over naar de Rotterdamse club, waar hij volgens de Volkskrant al een vierjarig contract heeft getekend.
Dat zou Babos zelfs al in oktober 2003 hebben gedaan. Destijds maakte de international bekend dat hij een aanbieding van Feyenoord op zak had. 'Ik heb nog niets getekend. Maar ik wil wel hogerop. Daarnaast wil ook NAC me kwijt, omdat mijn salaris te zwaar op de begroting drukt', vertelde de doelman destijds aan Omroep Brabant.

De naam van Babos wordt al lange tijd in verband gebracht met Feyenoord. Sinds Jerzy Dudek in de zomer van 2001 vertrok naar Liverpool, viel de naam van de 29-jarige Hongaar al als dé vervanger van de Poolse publiekslieveling. Maar een overgang ketste af vanwege de transfersom die NAC Breda eiste. Die was te hoog volgens Feyenoord. Ook in de zomer van 2003 meldden de Rotterdammers zich bij NAC voor Babos. Opnieuw tevergeefs.

Een transfersom blijkt dit keer geen hindernis, want het contract van Babos bij NAC Breda loopt na dit seizoen af. Bij Feyenoord zou hij een vierjarig contract hebben getekend. Bij de Rotterdamse club loopt de verbintenis van de huidige eerste doelman Patrick Lodewijks af, terwijl die van Edwin Zoetebier nog een seizoen doorloopt.

Overigens is Babos zo goed als hersteld van de blessure die hem dit seizoen al drie maanden uit het doel hield. Tijdens de return tegen Newcastle United in de UEFA Cup brak hij de ellepijp van zijn rechterarm. Afgelopen zondag mocht hij voor het eerst tijdens een training van NAC weer in het doel staan.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 14 januari 2004 @ 10:09:41 #175
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16245699
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:
'Babos is de nieuwe doelman van Feyenoord'
Ben benieuwd wat met Lodewijks (contract loopt dit seizoen af) en Zoetebier (1 jaar contract nog) gaat gebeuren na dit jaar, beide zullen niet genoegen nemen met een 2e plaats achter Babos!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')