abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 januari 2004 @ 19:47:48 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16079063
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:17 schreef DAMH het volgende:

[..]

Na dat geintje bedoel ik ook niet het voetballen zelf ... maar een investering die ie daar had gedaan via een franse investeerder ofsow ...

Ik geloof dat het iets met een varkens fokkerij was of weet ik veel. Maar was dat iets in de USA dan? Effe aan Tong80 vragen. Die weet het vast.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 8 januari 2004 @ 23:17:17 #102
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_16085882
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:24 schreef Cart_man het volgende:
Nieuwe sponsor: Joriens eigen dakdekkersbedrijf??

Heineken als sponsor en gelijk een lobby starten voor echt bier in de Kuip. voor zover je Heineken echt bier ken noemen

lijkt me eerder, joriens vastgoedmakelaars company

ik zag bij me favorieten feyenoord netwerk staan, ik dacht laat ik es kijken, kom je dit tegen:

Weet iemand of de tune van Feyenoord Youngters als ringtone te krijgen is? Ik kan hem nergens vinden!!!

Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:13:29 #103
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16097203
Petrovic wordt genoemd als assistent van Gullit volgend seizoen.

Leuke persoon, maar of hij de kwaliteiten heeft?

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:18:28 #104
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16097337
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:

Ik wil gewoon dat Been en Metgod blijven. Wat moeten we met Petrovic, sympathieke gast maar wat stelt hij verder voor op het gebied van trainersschap?
A.M.A.B
  vrijdag 9 januari 2004 @ 12:59:23 #105
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16098487
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:18 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil gewoon dat Been en Metgod blijven. Wat moeten we met Petrovic, sympathieke gast maar wat stelt hij verder voor op het gebied van trainersschap?
Tsja Been snap ik wel een beetje. Die flierefluiter lijkt serieus aan de weg te timmeren. Metgod snap ik minder goed. Ik heb weinig op met hem. Als voetballer vond ik het al niks ook al heeft hij in de absolute top gespeeld, maar als assistent vind ik het nog minder. Die enkele keer dat je een quote van hem hoort denk je ook dat je Boeve hoort praten.
Waarom geen Petrovic? Lijkt mij wel een kundig iemand. Maar aan de andere kant zou hij ook wel eens hoofdtrainer bij RKC kunnen worden nu Jol weggaat. 't Is een gerucht en wellicht ietwat voorbarig.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_16099107
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:

bron?
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:17:25 #107
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16099120
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:17 schreef Luni het volgende:

bron?

www.fr-fans.nl
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_16109134
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:02 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook altijd gedacht.
Maarja Bert kwam na een paar weken tot de ontdekking dat zo'n jonge Braziliaan erg storrend was voor de trainingen omdat hij niet alles direct begreep.
Ook had hij zich na een paar weken nog niet volledig aangepast aan zijn nieuwe omgeving.
Dus dan stuur je zo'n Braziliaans jeugdinternational die nog aardig wat gekost heeft maar naar het tweede, zonder hem een kans te geven.

In het tweede speelt hij tot nu toe op zijn zachtst gezegd ook nog niet zo bijzonder sterk...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:41:36 #109
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_16110203
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

In het tweede speelt hij tot nu toe op zijn zachtst gezegd ook nog niet zo bijzonder sterk...

In het begin speelde hij inderdaad erg zwak, maar ik denk dat dit meer door aanpassingsproblemen (het wennen aan een totaal nieuwe voetbalcultuur) komt.
Hij is de laatste tijd onder Been steeds meer gegroeid en speelde zelfs een paar hele sterke wedstrijden, waarin hij toch liet zien dat hij wel degelijk kwaliteiten heeft.
Ook heeft hij de laatste tijd als links back nog een paar doelpuntjes meegepikt.
Door zijn goede spel is hij waarschijnlijk weer teruggehaald bij de selectie.
Of het daadwerkelijk ook wat is zal nog moeten blijken.
Ik denk alleen dat hij veel te snel en te gemakkelijk is teruggezet naar het tweede.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:49:11 #110
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_16110445
Feyenoord wil jonge Oostenrijker

Op een aantal Engelse websites is het gerucht ontstaan dat Feyenoord interesse zou hebben in een jonge Oostenrijkse middenvelder. Het zou om Jurgen Samuel gaan, die op dit moment speelt voor Sturm Graz. De speler wordt in eigen land gezien als het grootste talent van zijn lichting. Feyenoord bekeek het talent tijdens een wedstrijd tussen Jong Engeland en Jong Oostenrijk. Samuel maakte indruk, hij scoorde zelfs. Ook scouts van Manchester United, Liverpool en Aston Villa zouden achter de middenvelder aanzitten.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_16110462
Ik denk dat het meer het aloude verhaal is:

Braziliaanse linksbacks zijn heel anders dan Europese. Ze trekken graag meer naar voren, maar zijn niet meedogenloos en missen vaak tactisch iets. Technisch zijn ze uitstekend.

Ik vind Braziliaanse backs altijd perfect geschikt om 3-5-2 te spelen.

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 januari 2004 @ 20:06:30 #112
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_16110974
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:

Braziliaanse linksbacks zijn heel anders dan Europese. Ze trekken graag meer naar voren, maar zijn niet meedogenloos en missen vaak tactisch iets. Technisch zijn ze uitstekend.

Daar zou je heel goed gelijk in kunnen hebben, aangezien hij ook een typische braziliaanse back is.
Ik had alleen verwacht dat Feyenoord na het mislukken van twee zuid amerikaanse linksbacks (Graff,Tininho) niet dezelfde fout zou maken.
Mede hierdoor en het feit dat hij in het Braziliaanse jeugdelftal speelde, en in de Braziliaanse media wel eens genoemd is als mogelijke opvolger van Roberto Carlos + dat hij nog aardig wat gekost heeft had ik eerlijk gezegd hoge verwachtingen van deze jongen.

Maar de kans is groot dat Feyenoord zich zelf zelfs drie keer tegen dezelfde steen gestoten heeft, typerend voor het (hopelijk) oude beleid van Feyenoord.

Maar zoals gezegd hij heeft nog geen echte kans gehad dus heb ik nog steeds de hoop dat het wat is.

pi_16123468
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:

Ik zou overigens een 3-5-2 systeem voor het huidige Feyenoord niet eens zo gek vinden.

Dan zou je zoiets krijgen:

Lodewijks

van Wonderen - Paauwe - van den Berg (Breinburg)

Song (Swerts) - Schreuder - van Persie (Pardo) - Ono - Snoyl (Jean)

Buffel - Kuijt

www.thuisuiteten.nl
pi_16125878
Ziet er best leuk uit

Maar Buffel zou ik dan op het middenveld zetten en Lazovic daarvoor in de plaats. Song kan weg dan mag Ono rechts en Buffel dus centraal.

pi_16130585
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 11:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zou overigens een 3-5-2 systeem voor het huidige Feyenoord niet eens zo gek vinden.

Dan zou je zoiets krijgen:

Lodewijks

Breinburg - van Wonderen(Loovens, volgend jaar) - Paauwe

Song (Swerts) - Schreuder - van Persie - Ono - Snoyl (Jean)

Buffel(Lazovic) - Kuijt(Lazovic)

pi_16139008
Straks op het sportjournaal, Robin van Persie....
  zaterdag 10 januari 2004 @ 22:17:49 #117
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_16139104
ik zag vandaag Gullit met AFC ballen bij DVVA ...

Vond het al zo vreemd dat er allemaal porsche's en audi TT's voor de deur stonden daarro

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_16140877
Was geen van Persie maar van Marwijk... Die had niet zo veel te vertellen. Beetje over volgend seizoen al.
pi_16154554
Hardnekkige geruchten vertellen dat Joris Mathijsen Wotte naar de Kuip volgt...
www.thuisuiteten.nl
pi_16154768
Feyenoord - Club Brugge: 1-1 bij de rust. Goals van Saeternes en Smolarek.
  zondag 11 januari 2004 @ 16:08:08 #121
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16154793
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:07 schreef Heero het volgende:
Feyenoord - Club Brugge: 1-1 bij de rust. Goals van Saeternes en Smolarek.
Is dat nog ergens live te bekijken?
pi_16154830
Bij mijn weten op televisie niet, maar ik heb de score van het Message Board van Club Brugge en van http://www.feyenoord.nl/
  zondag 11 januari 2004 @ 16:24:06 #123
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16155437
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Mathijsen is wel een aardige speler, zie ik wel graag komen spelen bij Feijenoord...
A.M.A.B
  zondag 11 januari 2004 @ 16:26:04 #124
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16155538
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Patrick Zwaanswijk wordt ook al genoemd.
  zondag 11 januari 2004 @ 16:28:04 #125
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_16155612
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Patrick Zwaanswijk wordt ook al genoemd.

allebei subtop voetballers vinik
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')