quote:Ik geloof dat het iets met een varkens fokkerij was of weet ik veel. Maar was dat iets in de USA dan? Effe aan Tong80 vragen. Die weet het vast.
Op donderdag 8 januari 2004 18:17 schreef DAMH het volgende:[..]
Na dat geintje bedoel ik ook niet het voetballen zelf ... maar een investering die ie daar had gedaan via een franse investeerder ofsow ...
quote:lijkt me eerder, joriens vastgoedmakelaars company
Op donderdag 8 januari 2004 18:24 schreef Cart_man het volgende:
Nieuwe sponsor: Joriens eigen dakdekkersbedrijf??Heineken als sponsor en gelijk een lobby starten voor echt bier in de Kuip. voor zover je Heineken echt bier ken noemen
ik zag bij me favorieten feyenoord netwerk staan, ik dacht laat ik es kijken, kom je dit tegen:
Weet iemand of de tune van Feyenoord Youngters als ringtone te krijgen is? Ik kan hem nergens vinden!!!
Leuke persoon, maar of hij de kwaliteiten heeft?
quote:Ik wil gewoon dat Been en Metgod blijven. Wat moeten we met Petrovic, sympathieke gast maar wat stelt hij verder voor op het gebied van trainersschap?
Op vrijdag 9 januari 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Petrovic wordt genoemd als assistent van Gullit volgend seizoen.Leuke persoon, maar of hij de kwaliteiten heeft?
quote:Tsja Been snap ik wel een beetje. Die flierefluiter lijkt serieus aan de weg te timmeren. Metgod snap ik minder goed. Ik heb weinig op met hem. Als voetballer vond ik het al niks ook al heeft hij in de absolute top gespeeld, maar als assistent vind ik het nog minder. Die enkele keer dat je een quote van hem hoort denk je ook dat je Boeve hoort praten.
Op vrijdag 9 januari 2004 12:18 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil gewoon dat Been en Metgod blijven. Wat moeten we met Petrovic, sympathieke gast maar wat stelt hij verder voor op het gebied van trainersschap?
quote:bron?
Op vrijdag 9 januari 2004 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Petrovic wordt genoemd als assistent van Gullit volgend seizoen.Leuke persoon, maar of hij de kwaliteiten heeft?
quote:www.fr-fans.nl
Op vrijdag 9 januari 2004 13:17 schreef Luni het volgende:bron?
quote:In het tweede speelt hij tot nu toe op zijn zachtst gezegd ook nog niet zo bijzonder sterk...
Op donderdag 8 januari 2004 17:02 schreef Vikingo het volgende:[..]
Ja dat heb ik ook altijd gedacht.
Maarja Bert kwam na een paar weken tot de ontdekking dat zo'n jonge Braziliaan erg storrend was voor de trainingen omdat hij niet alles direct begreep.
Ook had hij zich na een paar weken nog niet volledig aangepast aan zijn nieuwe omgeving.
Dus dan stuur je zo'n Braziliaans jeugdinternational die nog aardig wat gekost heeft maar naar het tweede, zonder hem een kans te geven.
quote:In het begin speelde hij inderdaad erg zwak, maar ik denk dat dit meer door aanpassingsproblemen (het wennen aan een totaal nieuwe voetbalcultuur) komt.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:[..]
In het tweede speelt hij tot nu toe op zijn zachtst gezegd ook nog niet zo bijzonder sterk...
Op een aantal Engelse websites is het gerucht ontstaan dat Feyenoord interesse zou hebben in een jonge Oostenrijkse middenvelder. Het zou om Jurgen Samuel gaan, die op dit moment speelt voor Sturm Graz. De speler wordt in eigen land gezien als het grootste talent van zijn lichting. Feyenoord bekeek het talent tijdens een wedstrijd tussen Jong Engeland en Jong Oostenrijk. Samuel maakte indruk, hij scoorde zelfs. Ook scouts van Manchester United, Liverpool en Aston Villa zouden achter de middenvelder aanzitten.
Braziliaanse linksbacks zijn heel anders dan Europese. Ze trekken graag meer naar voren, maar zijn niet meedogenloos en missen vaak tactisch iets. Technisch zijn ze uitstekend.
Ik vind Braziliaanse backs altijd perfect geschikt om 3-5-2 te spelen.
quote:Daar zou je heel goed gelijk in kunnen hebben, aangezien hij ook een typische braziliaanse back is.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat het meer het aloude verhaal is:Braziliaanse linksbacks zijn heel anders dan Europese. Ze trekken graag meer naar voren, maar zijn niet meedogenloos en missen vaak tactisch iets. Technisch zijn ze uitstekend.
Maar de kans is groot dat Feyenoord zich zelf zelfs drie keer tegen dezelfde steen gestoten heeft, typerend voor het (hopelijk) oude beleid van Feyenoord.
Maar zoals gezegd hij heeft nog geen echte kans gehad dus heb ik nog steeds de hoop dat het wat is.
quote:Ik zou overigens een 3-5-2 systeem voor het huidige Feyenoord niet eens zo gek vinden.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat het meer het aloude verhaal is:Braziliaanse linksbacks zijn heel anders dan Europese. Ze trekken graag meer naar voren, maar zijn niet meedogenloos en missen vaak tactisch iets. Technisch zijn ze uitstekend.
Dan zou je zoiets krijgen:
Lodewijks
van Wonderen - Paauwe - van den Berg (Breinburg)
Song (Swerts) - Schreuder - van Persie (Pardo) - Ono - Snoyl (Jean)
Buffel - Kuijt
Maar Buffel zou ik dan op het middenveld zetten en Lazovic daarvoor in de plaats. Song kan weg dan mag Ono rechts en Buffel dus centraal.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 11:25 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik zou overigens een 3-5-2 systeem voor het huidige Feyenoord niet eens zo gek vinden.
Dan zou je zoiets krijgen:
Lodewijks
Breinburg - van Wonderen(Loovens, volgend jaar) - Paauwe
Song (Swerts) - Schreuder - van Persie - Ono - Snoyl (Jean)
Buffel(Lazovic) - Kuijt(Lazovic)
Vond het al zo vreemd dat er allemaal porsche's en audi TT's voor de deur stonden daarro
quote:Is dat nog ergens live te bekijken?
Op zondag 11 januari 2004 16:07 schreef Heero het volgende:
Feyenoord - Club Brugge: 1-1 bij de rust. Goals van Saeternes en Smolarek.
quote:Mathijsen is wel een aardige speler, zie ik wel graag komen spelen bij Feijenoord...
Op zondag 11 januari 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Hardnekkige geruchten vertellen dat Joris Mathijsen Wotte naar de Kuip volgt...
quote:Patrick Zwaanswijk wordt ook al genoemd.
Op zondag 11 januari 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
Hardnekkige geruchten vertellen dat Joris Mathijsen Wotte naar de Kuip volgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |