quote:/me geeft Tony een gratis setje quootjes
Op woensdag 7 januari 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat jullie binnen 2 weken alles uit handen gegeven hebben wil nog niet zeggen dat je direct uitvliegt hoor
Mierenneuker *kijkt naar PI*....mierenneuker
quote:
Feyenoord gaat met een flink uitgedunde selectie op trainingskamp in Turkije. Coach Bert van Marwijk moet zes spelers missen, door verschillende omstandigeheden.
Jorge Acuña en Alfred Schreuder hadden blijde redenen om af te zeggen voor de trip naar Antalya. Beide middenvelders verwachten binnenkort een kind (erbij) te krijgen. Acuña reist daarvoor terug naar zijn geboorteland, Chili.Ook Anthony Lurling moest vanwege familieomstandigheden een streep halen door het trainingskamp, zij het dat de Bossche aanvaller daarvoor trieste redenen opvoerde.
Naast het drietal moet Van Marwijk ook Ferne Snoyl (achillespees), Gérard de Nooijer (knie) en Leonardo (knie) missen. Danko Lazovic (knie) en Peter van den Berg (enkel) reizen wel mee, maar het is nog maar de vraag of zij in actie kunnen komen
bron
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 07-01-2004 17:20]
quote:nee liverpool is wat hahaha
Op woensdag 7 januari 2004 12:46 schreef Doc het volgende:[..]
Maar jij meent ook dat F'noord een leuke club is, dus aan jouw mening hecht ik niet al te veel waarde
[..]Niet dus
nee vandaar dat ie nog op ze 40ste moest voetballen omdat een investering in de us nogal in de soep was gelopen ..
dit verzin ik niet zoek het maar op, ennuh nog maals ik heb niks tegen JC ofsow ik help alleen onwaarheden uit de weg
nahh en omdat niemand me gelooft, heb ik het dus ff opgezocht..
quote:dit was nadat ie gestopt was !! maar doordat ie door een investering in het ooitje was genomen was ie dus bijna falliet..
Cruijff treedt voor het eerst aan in het shirt van de Los Angeles Aztecs. Cruijff werd door financiële redenen gedwongen weer te voetballen en in de VS kon hij bij de New York Cosmos aan de slag.
quote:Nog maals hij wou centen zien, Ajax wou ze nie geven Feyenoord wel case closed
Feyenoord toont interesse in Cruijff en mengt zich op 29 april 1983 in de miljoenenstrijd die rond hem losbarst.
bron: www.cruijf.com
[Dit bericht is gewijzigd door DAMH op 07-01-2004 17:31]
quote:Waarom denk je dat die Italianen wouden komen naar Chelsea?
Op woensdag 7 januari 2004 15:50 schreef sqlsmurft het volgende:
Hij schijnt een enorme joekeloekes te hebben waarmee hij behoorlijk indruk maakte op de andere spelers als hij ze in het badlokaal efkes tot orde riep. Dus ik denk dat Estelle hoe dan ook wel gecharmeerd van hem blijft....
Dat moederconcern Fortis de sponsoring van de BVO's in Nederland dit jaar zou evalueren was reeds bekend.
Het bedrijf besloot naar aanleiding van deze evaluatie dat men niet verder zal gaan als shirtsponsor van Excelsior, zo meldt het Rotterdams Dagblad.
In een artikel over Excelsior en de samenwerking van Excelsior met Feyenoord, weet de krant te melden dat Stad Rotterdam Verzekeringen, onderdeel van Fortis, niet alleen bij Excelsior zal stoppen als hoofdsponsor, maar dat het bedrijf ook zal stoppen als shirtsponsor van Feyenoord.
De krant weet zelfs te melden dat Feyenoord al op zoek is naar een nieuwe shirtsponsor ondanks dat men bij Feyenoord nog niets vernomen heeft van de huidige hoofdsponsor.
"Als gevolg van een koerswijziging bij moederbedrijf Fortis, trekt Stad Rotterdam Verzekeringen zich na dit seizoen zowel bij Feyenoord als Excelsior terug als voornaamste geldschieter. Voorlopig zijn beide clubs, los van elkaar, op zoek naar een nieuwe shirtsponsor. Excelsior is reeds met een gegadigde in gesprek" aldus het Rotterdams Dagblad.
Op basis van dit bericht zou de naam Fortis dus ook geen optie zijn op het nieuwe shirt van Feyenoord.
In hoeverre het Rotterdams Dagblad het bij het rechte eind heeft is nu nog onbekend.
Op Feyenoord.nl maakt de club geen medling over het beëindigen van van de sponsoring van Stad Rotterdam Verzekeringen.
Iets waar Gullit mee kan helpen?
quote:Nu is de naam Gullit opeens wel belangrijk, denk ik. Hij is toch een zeer bekende naam met een goede uitstraling. Nu noghopen dat ie die slappe hap weer aan het voetballen krijgt, en de wereld wordt nog wel eens mooi.
Op donderdag 8 januari 2004 13:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, dat wordt een nieuwe sponsor aantrekken wellicht!Iets waar Gullit mee kan helpen?
Maarja, misschien komt er nog iets leuks langs Zolang de tekst maar mooi past bij het shirt
[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 08-01-2004 16:37]
Opel zou leuk zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 08-01-2004 16:41]
quote:Lastig als je net met VW een sponsorcontract hebt!
Op donderdag 8 januari 2004 16:35 schreef Sloggi het volgende:Opel zou leuk zijn.
Dat Shell maar eens gaat sponsoren!
Maar zonder dat logo dan A.U.B.!
Op de een of andere rare manier was ik wel gecharmeerd van die gele Gouden Gids-balk. Maar ja, onwarschijnlijk dat ze 't doen met hun eigen divisie
[Dit bericht is gewijzigd door Sloggi op 08-01-2004 16:46]
quote:Palm
Op donderdag 8 januari 2004 13:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, dat wordt een nieuwe sponsor aantrekken wellicht!Iets waar Gullit mee kan helpen?
Een echt typisch Rotterdams bedrijf.... tjah?
Feyenoord is vanochtend met een uitgedunde selectie van 'slechts' 21 spelers vertrokken naar Antalya, waar de Rotterdammers zich tot en met donderdag 15 januari voorbereiden op de tweede helft van het seizoen. Trainer Bert van Marwijk kan in de Turkse badplaats niet beschikken over Leonardo, Gérard de Nooijer, Ferne Snoyl, Alfred Schreuder, Jorge Acuna en Anthony Lurling. De Braziliaan Jean Carlos Dondé gaat wél mee naar Turkije.
De linksback krijgt van Van Marwijk in Antalya een eindelijk weer eens een kans om te laten zien wat hij kan. Dondé, voormalig Braziliaans jeugdinternational, maakte afgelopen zomer tijdens het trainingskamp in Oostenrijk zijn opwachting bij Feyenoord, maar werd bij terugkeer in Rotterdam al snel teruggezet naar het tweede elftal. ,,Ik vind dat hij daar vooruit gaat,'' sprak Van Marwijk gisteren. ,,Vandaar dat ik hem wel weer een week bij de selectie wil zien.''
Dondé vervangt Ferne Snoyl, die aan zijn onderbeen geblesseerd raakte toen hij door een glasplaat heenviel. Naast de langdurig geblesseerden Leonardo en De Nooijer zijn ook Danko Lazovic (knie) en Peter van den Berg (enkel) niet geheel fit. Laatstgenoemde is echter bijna hersteld, zodat Van Marwijk voor hem geen vervanger (jeugdspeler Reinhard Breinburg) heeft opgeroepen.
Anthony Lurling moet de trip aan zich voorbij laten gaan vanwege droeve familieomstandigheden. Acuna en Schreuder blijven thuis om getuige te kunnen zijn van de geboorte van hun kind. De Chileen Acuna, wiens vrouw op het punt staat te bevallen van hun eerste kind, is om die reden gisteren naar zijn vaderland vertrokken. Schreuder hoopt zeer binnenkort voor de derde keer vader te worden. De kans bestaat dat hij zich daarna alsnog voegt bij de Feyenoord-selectie in Turkije.
Onze Braziliaans jeugdinternational mag het eindelijk weer eens proberen.
Overigens vind ik het vreemd dat Breinburg niet mee gaat.
vd Berg nog steeds lichtgeblesseerd en niet in vorm plus daarbij komt doordat van wonderen na dit seizoen stopt, Breinburg een mogelijke vervanger kan worden.
Waarom laat je zo jongen dan niet in dit soort oefenpotjes meedoen??
[Dit bericht is gewijzigd door Vikingo op 08-01-2004 16:58]
quote:Brazilie U21, dat kan toch geen rotzooi zijn lijkt me nog altijd!?
Op donderdag 8 januari 2004 16:51 schreef Vikingo het volgende:Onze Braziliaans jeugdinternational mag het eindelijk weer eens proberen.
quote:Ja, Liverpool is WEL een leuke club.
Op woensdag 7 januari 2004 16:37 schreef DAMH het volgende:
nee liverpool is wat hahaha![]()
quote:Als je volgende keer teksten leest op een site doe het iets nauwkeuriger.
Op woensdag 7 januari 2004 16:37 schreef DAMH het volgende:
nee vandaar dat ie nog op ze 40ste moest voetballen omdat een investering in de us nogal in de soep was gelopen ..dit verzin ik niet zoek het maar op, ennuh nog maals ik heb niks tegen JC ofsow ik help alleen onwaarheden uit de weg
nahh en omdat niemand me gelooft, heb ik het dus ff opgezocht..
[..]dit was nadat ie gestopt was !! maar doordat ie door een investering in het ooitje was genomen was ie dus bijna falliet..
bron: www.cruijf.com
Je zegt dat-ie tot z'n 40e moest voetballen, maar Cruyff is in 1984 gestopt: hij was toen net 26 geworden.
Ik weet heus ook wel dat-ie wegens financiële problemen weer ging spelen, echter die waren VOOR het avontuur in de US. Je opmerking
quote:was dus onzin.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:21 schreef DAMH het volgende:
en volgens mij was JC in die tijd bijna falliet na dat geintje in de US
Na dat avontuur had-ie weer wat pegels.
quote:36 bedoel je, anders had hij al op z'n 6e moeten debuteren
Op donderdag 8 januari 2004 16:53 schreef Doc het volgende:Je zegt dat-ie tot z'n 40e moest voetballen, maar Cruyff is in 1984 gestopt: hij was toen net 26 geworden.
quote:Ja dat heb ik ook altijd gedacht.
Op donderdag 8 januari 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Brazilie U21, dat kan toch geen rotzooi zijn lijkt me nog altijd!?
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:46 schreef _bigmac_ het volgende:
Gewoon een heele rijke sponser die toch geld te veel heeft.( Microsoft ) Im dreaming on .
quote:Na dat geintje bedoel ik ook niet het voetballen zelf ... maar een investering die ie daar had gedaan via een franse investeerder ofsow ...
Op donderdag 8 januari 2004 16:53 schreef Doc het volgende:
was dus onzin.Na dat avontuur had-ie weer wat pegels.
ja d0h dat ie na het voetballen daar weer pegels kreeg ik zeg ook nergens van niet ...
Heineken als sponsor en gelijk een lobby starten voor echt bier in de Kuip. voor zover je Heineken echt bier ken noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |