quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:30 schreef F1Bas het volgende:
Kon het gewoon niet laten, die quote uit het wereldtjeManchester United wil graag dat Luis Saha eerst een weekje stage loopt bij Feyenoord voordat ie in aanmerking komt voor een contract.
Het lijkt er steeds meer op dat de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit volgend seizoen ook terzijde gestaan wordt door twee nieuwe assistenten. Dinsdag meldde FR-Fans.nl al dat Zeljko Petrovic op het wensenlijstje van Ruud Gullit voorkomt.
De tweede positie naast de nieuwe hoofdtrainer zou het volgend seizoen wel eens kunnen worden ingenomen door Henk Fräser. De oud-verdediger is nu nog trainer van de landelijke A-jeugd van Feyenoord.
John Metgod en Mario Been lijken dus het veld te moeten gaan ruimen in de Kuip. Mario Been heeft inmiddels een orienterend gesprek met Fc Dordrecht achter de rug. John Metgod is kandidaat bij Rbc Roosendaal.
Zou een goeie zaak zijn. Lijkt mij een goed trio als je het mij vraagt.
quote:Goeie zaak.
Op donderdag 15 januari 2004 21:30 schreef zaffi het volgende:
15-01-2004: 'Mogelijk ook Fräser naast Gullit'
[Bron: Rijnmond.nl]Het lijkt er steeds meer op dat de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit volgend seizoen ook terzijde gestaan wordt door twee nieuwe assistenten. Dinsdag meldde FR-Fans.nl al dat Zeljko Petrovic op het wensenlijstje van Ruud Gullit voorkomt.
De tweede positie naast de nieuwe hoofdtrainer zou het volgend seizoen wel eens kunnen worden ingenomen door Henk Fräser. De oud-verdediger is nu nog trainer van de landelijke A-jeugd van Feyenoord.
John Metgod en Mario Been lijken dus het veld te moeten gaan ruimen in de Kuip. Mario Been heeft inmiddels een orienterend gesprek met Fc Dordrecht achter de rug. John Metgod is kandidaat bij Rbc Roosendaal.
Dat jong Feyenoord op dit moment zo goed draait, en dat met name jongens zoals Pardo, Jean, Kalou en een tijdje geleden Leonardo zich goed hebben ontwikkeld is voor een groot deel aan Mario te danken.
BRON: Sponsor Magazine
Volgens de doorgaans zeer goed geinformeerde hoofdredacteur van Sponsor Magazine zal Fortis een contract als shirtponsor voor de komende drie jaar ondertekenen met een optie op nog een jaar. Volgens hoofdredacteur Maatjens zou Fortis alle sponsoractiviteiten in het voetbal gaan concentreren op Feyenoord. Daardoor zouden de andere Nederlandse clubs die gesponsord worden door een van de dochtermaatschappijen van Fortis hun sponsor verliezen. Daarentegen zouden al die gelden nu naar Feyenoord kunnen gaan. Dat zou kunnen betekenen dat het huidige sponsorbedrag van 4,5 miljoen euro verhoogd wordt met nog eens 2,5 euro, aldus Maatjens.
quote:Been moet blijven inderdaad. Dan maar geen Petrovic.
Op donderdag 15 januari 2004 22:15 schreef Vikingo het volgende:[..]
Goeie zaak.
Ik vind het alleen jammer dat Been waarschijnlijk weg gaat.Dat jong Feyenoord op dit moment zo goed draait, en dat met name jongens zoals Pardo, Jean, Kalou en een tijdje geleden Leonardo zich goed hebben ontwikkeld is voor een groot deel aan Mario te danken.
quote:http://www.sponsoronline.nl/ hier staat het nog niet, misschien in het blad zelf wel, wat is jou bron?
Op donderdag 15 januari 2004 22:16 schreef Vikingo het volgende:
"Fortis voor 3 jaar shirt-sponsor Feyenoord; sponsorbedrag flink verhoogd"
Mario moet inderdaad blijven.
quote:Ik zit eigenlijk helemaal niet op die Petrovic te wachten, vind het maar raar ventje. Iets teveel praatjes als je het mij vraagt..
Op donderdag 15 januari 2004 22:24 schreef RedGuy het volgende:[..]
Been moet blijven inderdaad. Dan maar geen Petrovic.
quote:Nu de resultaten nog
Op donderdag 15 januari 2004 22:50 schreef Viper-X het volgende:
En het positieve nieuws blijft komen..
quote:Idd. Om de lijn nog ff door te zetten :
Op donderdag 15 januari 2004 22:51 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Nu de resultaten nog
quote:
Operatie Leonardo goed verlopenLeonardo is met succes geopereerd aan zijn knie.
De aanvaller van Feyenoord werd in het Amerikaanse Vail geopereerd. Leonardo ging onder het mes bij dokter Steadman, die eerder ook al Ruud van Nistelrooij en Giovanni van Bronckhorst opereerde.
De Braziliaan liet op de website van Feyenoord weten blij te zijn met het slagen van de operatie.
quote:dat zeggen ze altijd
Op donderdag 15 januari 2004 22:57 schreef Viper-X het volgende:[..]
Operatie Leonardo goed verlopen
Leonardo is met succes geopereerd aan zijn knie.
[..]
quote:www.feyenoord.netwerk.to
Op donderdag 15 januari 2004 22:37 schreef Elmotje het volgende:[..]
wat is jou bron?
quote:En wat is het voordeel van Fortis om alles op een paard te wedden? Een paard dat dit seizoen soms kreupele trekjes vertoont?
Op donderdag 15 januari 2004 23:02 schreef Vikingo het volgende:[..]
Echter vind ik het heel jammer, als Mario Been plaats moet maken en dus Feyenoord gaat verlaten!
Laat ze voorlopig maar trainer worden bij een andere club en vroeg of laat komen ze misschien wel terug als trainer van het eerste.
Kan me nog een jolige bende worden dan
quote:Zou ik zeker een goeie zaak dat Fräser komt, vind het jammer dat Metgod en vooral Been weggaan, maar ik denk dat het geen kwaad kan een compleet nieuwe staf. Fräser kna ook wat extra aandacht besteden aan de verdedigers en ze de fijne kneepjes bijbrengen.
Op donderdag 15 januari 2004 21:30 schreef zaffi het volgende:
15-01-2004: 'Mogelijk ook Fräser naast Gullit'
[Bron: Rijnmond.nl]Het lijkt er steeds meer op dat de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit volgend seizoen ook terzijde gestaan wordt door twee nieuwe assistenten. Dinsdag meldde FR-Fans.nl al dat Zeljko Petrovic op het wensenlijstje van Ruud Gullit voorkomt.
Zou een goeie zaak zijn. Lijkt mij een goed trio als je het mij vraagt.
quote:Die les zal dan niet van Fraser komen
Op vrijdag 16 januari 2004 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Les 1: Hoe trap je zo subtiel mogelijk de tegenstander onder het gras.
quote:Volgens mij heeft ie de Wolf een keer een rode kaart aangenaaid in een EC wedstrijd. Scheidsrechter dacht dat de Wolf de overtreding maakte maar het was Fraser en die zei natuurlijk niks.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:25 schreef Doc het volgende:[..]
Die les zal dan niet van Fraser komen
(Fraser & subtiel
).
Volgens het Rotterdams Dagblad is het denkbaar dat Feyenoord onder Ruud Gullit naar een Engels model toegaat. Gullit zou in de Kuip een constructie wel zien zitten als manager - bij wedstrijden op de bank en de man die het gezicht is van de club - met naast zich een hoofdcoach (mogelijk Martin Jol die al langer wordt genoemd en vertrekt bij Rkc Waalwijk) die tactisch sterk geschoold is. Zo werkte Gullit namelijk exact bij zijn vorige clubs Chelsea en Newcastle United.
In Londen en Newcastle opereerde Gullit precies zoals andere managers in de Premier League. Hij bepaalde het aankoopbeleid, had de beslissende stem bij opstellingen en stond de pers te woord. Maar al het veldwerk werd gedaan door zijn hoofdcoach Steve Clarke. Die leidde bij Chelsea de trainingen en was zes dagen per week met de spelers bezig. Gullit was zo gehecht aan het werken met zijn hoofdcoach, dat hij hem later direct meenam naar Newcastle en hem daar precies dezelfde baan gaf.
quote:Idd. Maar nog erger vind ik Martin Jol.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:45 schreef sqlsmurft het volgende:
En wat zijn de taken van Wotte dan nog
Die is dan toch volstrekt overbodig![]()
Was ie overigens toch al....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |