abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16293744
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:30 schreef F1Bas het volgende:
Kon het gewoon niet laten, die quote uit het wereldtje

Manchester United wil graag dat Luis Saha eerst een weekje stage loopt bij Feyenoord voordat ie in aanmerking komt voor een contract.

donderdag 15 januari 2004 @ 21:30:55 #227
72019 zaffi
iek heb twee blaffer!!!
pi_16296786
15-01-2004: 'Mogelijk ook Fräser naast Gullit'
[Bron: Rijnmond.nl]

Het lijkt er steeds meer op dat de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit volgend seizoen ook terzijde gestaan wordt door twee nieuwe assistenten. Dinsdag meldde FR-Fans.nl al dat Zeljko Petrovic op het wensenlijstje van Ruud Gullit voorkomt.

De tweede positie naast de nieuwe hoofdtrainer zou het volgend seizoen wel eens kunnen worden ingenomen door Henk Fräser. De oud-verdediger is nu nog trainer van de landelijke A-jeugd van Feyenoord.

John Metgod en Mario Been lijken dus het veld te moeten gaan ruimen in de Kuip. Mario Been heeft inmiddels een orienterend gesprek met Fc Dordrecht achter de rug. John Metgod is kandidaat bij Rbc Roosendaal.

Zou een goeie zaak zijn. Lijkt mij een goed trio als je het mij vraagt.

donderdag 15 januari 2004 @ 22:15:14 #228
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_16298177
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:30 schreef zaffi het volgende:

Het lijkt er steeds meer op dat de nieuwe Feyenoord-trainer Ruud Gullit volgend seizoen ook terzijde gestaan wordt door twee nieuwe assistenten. Dinsdag meldde FR-Fans.nl al dat Zeljko Petrovic op het wensenlijstje van Ruud Gullit voorkomt.

De tweede positie naast de nieuwe hoofdtrainer zou het volgend seizoen wel eens kunnen worden ingenomen door Henk Fräser. De oud-verdediger is nu nog trainer van de landelijke A-jeugd van Feyenoord.

John Metgod en Mario Been lijken dus het veld te moeten gaan ruimen in de Kuip. Mario Been heeft inmiddels een orienterend gesprek met Fc Dordrecht achter de rug. John Metgod is kandidaat bij Rbc Roosendaal.

Goeie zaak.
Ik vind het alleen jammer dat Been waarschijnlijk weg gaat.

Dat jong Feyenoord op dit moment zo goed draait, en dat met name jongens zoals Pardo, Jean, Kalou en een tijdje geleden Leonardo zich goed hebben ontwikkeld is voor een groot deel aan Mario te danken.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  donderdag 15 januari 2004 @ 22:16:53 #229
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_16298226
"Fortis voor 3 jaar shirt-sponsor Feyenoord; sponsorbedrag flink verhoogd"

BRON: Sponsor Magazine

Volgens de doorgaans zeer goed geinformeerde hoofdredacteur van Sponsor Magazine zal Fortis een contract als shirtponsor voor de komende drie jaar ondertekenen met een optie op nog een jaar. Volgens hoofdredacteur Maatjens zou Fortis alle sponsoractiviteiten in het voetbal gaan concentreren op Feyenoord. Daardoor zouden de andere Nederlandse clubs die gesponsord worden door een van de dochtermaatschappijen van Fortis hun sponsor verliezen. Daarentegen zouden al die gelden nu naar Feyenoord kunnen gaan. Dat zou kunnen betekenen dat het huidige sponsorbedrag van 4,5 miljoen euro verhoogd wordt met nog eens 2,5 euro, aldus Maatjens.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  donderdag 15 januari 2004 @ 22:24:12 #230
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16298462
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:15 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Goeie zaak.
Ik vind het alleen jammer dat Been waarschijnlijk weg gaat.

Dat jong Feyenoord op dit moment zo goed draait, en dat met name jongens zoals Pardo, Jean, Kalou en een tijdje geleden Leonardo zich goed hebben ontwikkeld is voor een groot deel aan Mario te danken.

Been moet blijven inderdaad. Dan maar geen Petrovic.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 15 januari 2004 @ 22:37:08 #231
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_16298920
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:16 schreef Vikingo het volgende:
"Fortis voor 3 jaar shirt-sponsor Feyenoord; sponsorbedrag flink verhoogd"
http://www.sponsoronline.nl/ hier staat het nog niet, misschien in het blad zelf wel, wat is jou bron?

Mario moet inderdaad blijven.

Feyenoord Rotterdam
pi_16298972
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:24 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Been moet blijven inderdaad. Dan maar geen Petrovic.

Ik zit eigenlijk helemaal niet op die Petrovic te wachten, vind het maar raar ventje. Iets teveel praatjes als je het mij vraagt..
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 15 januari 2004 @ 22:50:33 #233
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_16299359
En het positieve nieuws blijft komen. .
"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
pi_16299401
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:50 schreef Viper-X het volgende:
En het positieve nieuws blijft komen. .
Nu de resultaten nog
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 15 januari 2004 @ 22:57:06 #235
73980 Viper-X
pi_16299599
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nu de resultaten nog

Idd. Om de lijn nog ff door te zetten :
quote:
Operatie Leonardo goed verlopen

Leonardo is met succes geopereerd aan zijn knie.

De aanvaller van Feyenoord werd in het Amerikaanse Vail geopereerd. Leonardo ging onder het mes bij dokter Steadman, die eerder ook al Ruud van Nistelrooij en Giovanni van Bronckhorst opereerde.
De Braziliaan liet op de website van Feyenoord weten blij te zijn met het slagen van de operatie.

"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
pi_16299747
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:57 schreef Viper-X het volgende:

[..]
Operatie Leonardo goed verlopen
Leonardo is met succes geopereerd aan zijn knie.
[..]

dat zeggen ze altijd
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 15 januari 2004 @ 23:02:43 #237
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_16299831
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:37 schreef Elmotje het volgende:

[..]

wat is jou bron?

www.feyenoord.netwerk.to
  donderdag 15 januari 2004 @ 23:11:54 #238
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16300196
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:02 schreef Vikingo het volgende:

[..]

www.feyenoord.netwerk.to

En wat is het voordeel van Fortis om alles op een paard te wedden? Een paard dat dit seizoen soms kreupele trekjes vertoont?
pi_16300312
Ik begrijp niet wat er mis is met Been
Die heeft zichzelf bewezen vind ik.
Zit nou niet bepaalt in de feijenoordwereld, maar de verhalen die over hem naar buiten komen zijn louter positief.
Erg jammer als je zo'n figuur dan dumpt om aan de eisen tegemoet te komen van een passant die ik persoonlijk nog geen toptrainer vind!
Gullit heeft alleen met Chelsea bewezen als trainer een prijs te kunnen winnen, maar bij Newcastle ging hij wel heel erg op zijn bek.
Ik zeg dus niet dat hij er niks van kan, maar hij heeft nog wel het 1 en ander te bewijzen.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  vrijdag 16 januari 2004 @ 08:35:40 #240
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16306059
Dat Frasier komt is iets wat ik toe zal juichen.

Echter vind ik het heel jammer, als Mario Been plaats moet maken en dus Feyenoord gaat verlaten!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 16 januari 2004 @ 08:38:28 #241
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16306081
Kijk, het kan natuurlijk zijn dat Been en Metgod hogerop willen en niet meer als assistenttrainer aan de slag willen. Met zulke wensen moet je ook rekening houden. Been of Metgod trainer laten worden van Feijenoord vind ik iets te vroeg.

Laat ze voorlopig maar trainer worden bij een andere club en vroeg of laat komen ze misschien wel terug als trainer van het eerste.

A.M.A.B
  vrijdag 16 januari 2004 @ 08:49:52 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16306226
Frasier? Ontsnapt uit Cheers?

Kan me nog een jolige bende worden dan

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16307337
Fräser was het toch?
pi_16307580
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:30 schreef zaffi het volgende:

Zou een goeie zaak zijn. Lijkt mij een goed trio als je het mij vraagt.

Zou ik zeker een goeie zaak dat Fräser komt, vind het jammer dat Metgod en vooral Been weggaan, maar ik denk dat het geen kwaad kan een compleet nieuwe staf. Fräser kna ook wat extra aandacht besteden aan de verdedigers en ze de fijne kneepjes bijbrengen.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:52:18 #245
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16308316
Les 1: Hoe trap je zo subtiel mogelijk de tegenstander onder het gras.
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2004 @ 11:25:19 #246
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16309110
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:52 schreef Cart_man het volgende:
Les 1: Hoe trap je zo subtiel mogelijk de tegenstander onder het gras.
Die les zal dan niet van Fraser komen (Fraser & subtiel ).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:29:12 #247
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16309198
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:25 schreef Doc het volgende:

[..]

Die les zal dan niet van Fraser komen (Fraser & subtiel ).

Volgens mij heeft ie de Wolf een keer een rode kaart aangenaaid in een EC wedstrijd. Scheidsrechter dacht dat de Wolf de overtreding maakte maar het was Fraser en die zei natuurlijk niks.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:37:11 #248
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16310916
Ruud Gullit 'manager' en Martin Jol hoofdcoach?
[Bron: RD / FR-Fans.nl]

Volgens het Rotterdams Dagblad is het denkbaar dat Feyenoord onder Ruud Gullit naar een Engels model toegaat. Gullit zou in de Kuip een constructie wel zien zitten als manager - bij wedstrijden op de bank en de man die het gezicht is van de club - met naast zich een hoofdcoach (mogelijk Martin Jol die al langer wordt genoemd en vertrekt bij Rkc Waalwijk) die tactisch sterk geschoold is. Zo werkte Gullit namelijk exact bij zijn vorige clubs Chelsea en Newcastle United.

In Londen en Newcastle opereerde Gullit precies zoals andere managers in de Premier League. Hij bepaalde het aankoopbeleid, had de beslissende stem bij opstellingen en stond de pers te woord. Maar al het veldwerk werd gedaan door zijn hoofdcoach Steve Clarke. Die leidde bij Chelsea de trainingen en was zes dagen per week met de spelers bezig. Gullit was zo gehecht aan het werken met zijn hoofdcoach, dat hij hem later direct meenam naar Newcastle en hem daar precies dezelfde baan gaf.

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 16 januari 2004 @ 14:45:36 #249
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_16314665
En wat zijn de taken van Wotte dan nog
Die is dan toch volstrekt overbodig
Was ie overigens toch al....
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:59:05 #250
73980 Viper-X
pi_16316724
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:45 schreef sqlsmurft het volgende:
En wat zijn de taken van Wotte dan nog
Die is dan toch volstrekt overbodig
Was ie overigens toch al....
Idd. Maar nog erger vind ik Martin Jol. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')