abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15996373
quote:
Op maandag 5 januari 2004 21:39 schreef Oksel het volgende:
Tja, met Nintendo kun je BLIJVEN verzamelen. Alleen als je Miljonair bent kun je het bijbenen. Je hebt voor de NES volgens mij zelfs nog een PIANO? Met spel erbij?
Ik ben hele nachten zoet met ebay.com afstruimen en bijna iedere week zie ik wel iets waar ik bestaan nieteens van wist.
Now you're playing with Power!
pi_15996499
Volgens mij moet een PAL nintendo 64 verzameling ook aardig haalbaar zijn.
en het is leuk omdat het natuurlijk de laatste console is die met cartridges werkt.

Daar zijn volgens mij niet echt extreem veel games voor uitgekomen
in tegenstelling met sony.Voor de playstation zijn volgens mij ook honderden games gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door -giovanni- op 05-01-2004 23:19]

Now you're playing with Power!
pi_15997234
Waarom zou je alle N64 of NES spellen willen hebben? Dat gaat echt nergens over, er zitten zulke draken van spellen tussen. Kies dan voor een thema of een genre ofzo. Zo heb ik alle NES zapper spellen (en daar zitten ook behoorlijk gare spellen bij...)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  maandag 5 januari 2004 @ 23:41:48 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15997353
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:38 schreef Kiff het volgende:
Waarom zou je alle N64 of NES spellen willen hebben? Dat gaat echt nergens over, er zitten zulke draken van spellen tussen. Kies dan voor een thema of een genre ofzo. Zo heb ik alle NES zapper spellen (en daar zitten ook behoorlijk gare spellen bij...)
Zo denk ik er ook over. Ik zit bijvoorbeeld echt _NIET_ te wachten op een game als Mc Donaldland voor de NES ofzo Ik verzamel de spellen die ik zélf leuk vind, of waar ik waarde aan hecht
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 5 januari 2004 @ 23:52:14 #80
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_15997611
Is de dreamcast nou beter/mooier dan de PS2? vond de screenshots wel fascinerend voor een console van 4 jaar oud
  maandag 5 januari 2004 @ 23:53:47 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15997663
PS2 is mooier, en heeft een VEEL groter spel aanbod. Dat de DC zo populair is onder de verzamelaars is omdat het de laatste Sega console is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_15997918
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS2 is mooier, en heeft een VEEL groter spel aanbod. Dat de DC zo populair is onder de verzamelaars is omdat het de laatste Sega console is.
DC heeft ook een grote spelaanbod hoor. En nu is alles redelijk goedkoop. Vind het jammer dat ik hem weg heb gedaan
pi_15998479
Umm de ps2 is SOMS mooier...zowel Grandia 2 als Dead or alive 2 zijn stukken beter op de DC om maar ns een voorbeeld tegen geven.
pi_16002079
quote:
Op maandag 5 januari 2004 23:38 schreef Kiff het volgende:
Toch de kick van het verzamelen zo'n enorme rij games en hardware (voor mij dan). Ik heb hier ook NES spellen bij die het spelen niet eens waard zijn, maar elke game waar ik voor weinig aan kan komen gaat ook gewoon mee. Als ik alleen kocht wat ik de moeite waard vond om te spelen hield heb bij mij na Mario Bros 1 en 3 wel op, maar vindt juist het verzamelen van het spul zo leuk.
N64 is denk ik ook nog wel goed haalbaar, zo heel veel zijn er niet uitgebracht dacht ik en hij is nog wel goed verkrijgbaar, alleen die cartgames blijven relatief duur. CD games verliezen over het algemeen toch sneller hun waarde is mijn idee.

En met PS2 mooier ben ik het niet helemaal mee eens, het ligt eraan welke titels als je pakt, maar als ik hier Soul Calibur of Shenmue in de DC steek dan zijn dat toch titels waar vele PS2 titels grafisch niet aan tippen imho.

[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 06-01-2004 09:07]

!
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:13:53 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16004495
Klopt dat de DC erg mooie titels heeft, maar vergelijk de top titels van de PS2 eens met de toptitels van de DC, dan wint de PS2 toch echt wel

Vooral bij de huidige en volgende lading PS2 games, BG&E, PoP, GT4, MGS3, etc

pi_16006268
Eindelijk Super Mario Kart op de SNES! Nu heb ik mn Mario Kart verzameling compleet
weet iemand toevallig hoe ik de ongeslagen saves kan wissen?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:19:26 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16006290
Dat staat geloof ik in het boekje
pi_16006347
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:18 schreef Retarded het volgende:
Eindelijk Super Mario Kart op de SNES! Nu heb ik mn Mario Kart verzameling compleet
weet iemand toevallig hoe ik de ongeslagen saves kan wissen?
Volgens mij zit er een batterijtje in de cartrdige. Als je lang genoeg wacht dan verdwijnen je saves vanzelf wel . Als je niet lang genoeg kunt wachten moet je denk ik de cartridge openen en het batterijtje er een paar uurtjes uit laten (zo lang voor de zekerheid, je wilt hem niet te vaak openen). Ik zou dan ook gelijk het batterijtje vervangen voor een nieuwe, een lekkende batterij is de doodsteek voor je cartridge.
pi_16007106
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:22 schreef RetepV het volgende:

[..]

Volgens mij zit er een batterijtje in de cartrdige. Als je lang genoeg wacht dan verdwijnen je saves vanzelf wel . Als je niet lang genoeg kunt wachten moet je denk ik de cartridge openen en het batterijtje er een paar uurtjes uit laten (zo lang voor de zekerheid, je wilt hem niet te vaak openen). Ik zou dan ook gelijk het batterijtje vervangen voor een nieuwe, een lekkende batterij is de doodsteek voor je cartridge.

ik schroef helemaal nix open naar mijn weten was er een buttoncombinatie die zorgde dat de savegames gewist werden....
pi_16009697
quote:
Op maandag 5 januari 2004 14:22 schreef -giovanni- het volgende:
Even weer een updatje van gekochte spullen:

[afbeelding]

Alleen de boxed zelda's gekocht.Ik heb maar even alle zelda's voor de nes naast elkaar gezet.

*Jaloers is* Heb je die van ebay vandaan?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_16012954
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:54 schreef Retarded het volgende:

[..]

ik schroef helemaal nix open naar mijn weten was er een buttoncombinatie die zorgde dat de savegames gewist werden....

L+R+Y+A in het titelscherm en weg zijn de saves
pi_16043553

Dit is de dreamcast die ik heb gewonnen, alles komt in doos en de spellen zijn nog ingesealed
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_16063057
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:29 schreef SilverBolt het volgende:

[..]

L+R+Y+A in het titelscherm en weg zijn de saves

Blijft alleen nog het probleem over dat een lekkende batterij je cartridge kan vernielen. Geen idee hoe lang dat gaat duren hoor, maar een voorbeeldje: de Amiga 2000 heeft een batterij op het moederbord. Die batterijen gaan na een jaar of 10 lekken. Op het moment dat je het merkt (computer wordt instabiel) is het al te laat, grote kans dat je je moederbord weg kan gooien.

De vloeistof die uit de batterij komt vreet de printspoortjes weg. Valt misschien wel weer te repareren met draadjes, maar dan is de cartridge nog minder origineel dan als je hem nu openmaakt om het te controleren .

Ik zeg niet dat je je cartridge open moet schroeven hoor, maar het is wel iets waar je rekening mee zou moeten houden. Sowieso gaat die batterij maar een paar jaar mee en komt er een moment dat hij leeg zal zijn en je geen savegames meer kan opslaan. Het is geen oplaadbare batterij (die zou namelijk *al lang* lek zijn ).

Hier kun je zien hoe zo'n batterij in je cartridge zit (onderaan): http://www.consolepassion.co.uk/services.htm.

pi_16063564
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:50 schreef RetepV het volgende:

[..]

Blijft alleen nog het probleem over dat een lekkende batterij je cartridge kan vernielen. Geen idee hoe lang dat gaat duren hoor, maar een voorbeeldje: de Amiga 2000 heeft een batterij op het moederbord. Die batterijen gaan na een jaar of 10 lekken. Op het moment dat je het merkt (computer wordt instabiel) is het al te laat, grote kans dat je je moederbord weg kan gooien.

De vloeistof die uit de batterij komt vreet de printspoortjes weg. Valt misschien wel weer te repareren met draadjes, maar dan is de cartridge nog minder origineel dan als je hem nu openmaakt om het te controleren .

Ik zeg niet dat je je cartridge open moet schroeven hoor, maar het is wel iets waar je rekening mee zou moeten houden. Sowieso gaat die batterij maar een paar jaar mee en komt er een moment dat hij leeg zal zijn en je geen savegames meer kan opslaan. Het is geen oplaadbare batterij (die zou namelijk *al lang* lek zijn ).

Hier kun je zien hoe zo'n batterij in je cartridge zit (onderaan): http://www.consolepassion.co.uk/services.htm.

Lithium cellen in SNES carts gaan nog wel eventjes mee. De NES cellen zijn vaak zelfs nog goed. Maar het is inderdaad zaak om er rekening mee te houden.
pi_16065430
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 12:10 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Lithium cellen in SNES carts gaan nog wel eventjes mee. De NES cellen zijn vaak zelfs nog goed. Maar het is inderdaad zaak om er rekening mee te houden.

.. Dus mijn mint NES Zelda kan gaan lekken!? Tot nu toe nog nooit gehoord.. maar over een paar jaar kans hierop!? Dan worden ze pas zeldzaam, als ze massaal gaan lekken. Dan kom ik met m'n verzameling dagje bij je sleutelen..
pi_16066188
Legend Of Zelda: Ocarina Of Time (cartridge only) nieuw voor 1,99 bij de FRS, hadden ze nog liggen en ze wilden er van af

kan ik mee vooruit tot ik geld heb voor een complete met doos en boekje

pi_16098736
Als iemand nog een doos voor zijn Game Gear nodig heeft..ik heb er één over!
pi_16102999

Mijn nieuwe game.com met een stapeltje games , lekkere start aangezien er maar 24 games voor het systeem bestaan

pi_16107179
Als de mensen FF willen gaan kwijlen raad ik ze FF aan om naar nedgame in groningen te gaan. Voorbeelden:

Final fantasy 2, 3 , Super metroid (gesealed) Lufia 1,2 , Secret of Mana , Zelda 1,2, 3, Final fantasy legend, Illusion of Time, Castlevania...en dit allemaal compleet en in perfecte staat. Ik wist niet wat ik zag toen ik daar binnen liep. Eerst hadden ze nooit bijna wat, en nu opeens de vetste rpg's/adventures.

Maja...wel duur

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_16107560
Is het misschien een idee of een apart topic te beginnen voor NES/SNES dingen (game/console/overig ed.) te ruilen?

of stel ik nou een hele domme vraag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')