abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2004 @ 10:19:07 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15975240
gameplayer.nl
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15975312
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:47 schreef DinoPK het volgende:
net even een foto voor de waarschijnlijke koper van mijn dreamcast set. Nog steeds in mijn bezit, dus toch nog ff showen (bieden kan nog steeds ):
[afbeelding]
Dreamcastje, het gaat je goed, veel geluk bij je nieuwe eigenaar

De 4e console in 1 jaar tijd die van mij is heengegaan.. En deze zal ik naast de ps2 het meest missen. Maar ja, beter iemand anders die erop speelt dan dat hij hier staat te verstoffen en 2x per jaar wat op gespeeld wordt. Gelukkig heeft deze verkoop wel aardig wat opgebracht.

pi_15976122
Ik zal nog wel FF mijn trots neerpleuren:

Ik wil hier in ieder geval nog een complete Zelda 1 aan toe voegen. Verder is Zelda 2 wel aan vervanging toe en wil ik nog wat landkaarten & soundtracks.

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_15980872
Voor de NES heb ik ook wat dingen waar ik trots op ben:

Mario 1 (Zonder duckhunt!), 2 en 3, alle 3 mint & boxed.
Zelda 1 en 2, beide mint en boxed.
Kirby, mint & boxed.
A boy and his blob, mint & boxed.

maandag 5 januari 2004 @ 14:07:34 #55
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15981477
Vandaag heb ik weer 2 Square PSOne classics opgehaald

Xenogears en FF Chronicles (die met CHRONO TRIGGER )

Ik wil trouwens ook echt een digi cam, dan kan ik ook foto's patsen

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_15981893
Even weer een updatje van gekochte spullen:

Alleen de boxed zelda's gekocht.Ik heb maar even alle zelda's voor de nes naast elkaar gezet.

Boxed game genie , advantage met boekje , Quickjoy joystick boxed.

Neptendo. Best wel grappig ding. Als je er een cart instopt blijft deze er half uitsteken.
Deze heb ik eigenlijk onbewust gekocht ik dacht dat het een echte was.
De verkoper had die controllers enz er niet bij gezet.
maarja ik vind het wel een grappig ding.

complete games: Ducktales 2 , Swords and Serpents , Faxanadu , attack of the killer tomatoes , Rollergames , Tetris , SMB 3 , nogmaals de 2 zelda's alleen zelda 2 heeft geen kaart.

Pâcman , chip'n Dale , Gremlins 2 , Turtles , Galaga , Mega man 1 , link , Kid icarus , tetris , pinball , Rush'n attack.

*** edit *** kut picserver altijd problemen met foto's uploaden

[Dit bericht is gewijzigd door -giovanni- op 05-01-2004 14:28]

Now you're playing with Power!
  maandag 5 januari 2004 @ 14:24:18 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15981939
Hoeveel was je kwijt voor dat neppe ding?
pi_15982095
quote:
Op maandag 5 januari 2004 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor dat neppe ding?
uhhmm ik geloof 40 ofzo met :tetris , rollergames , attack of the killer tomatoes allemaal boxed en die 4 in 1 zapper cart.
  maandag 5 januari 2004 @ 14:36:20 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15982212
Hmm, dat zou ik er iig niet voor over hebben. Heb je het via Ebay gedaan? Dan zou ik negatieve FB geven als het er niet duidelijk bijstond!
pi_15982950
Nee niet via ebay is via marktplaats gegaan maar ik vind het wel een leuk dingetje.
40 euro met 3 boxed games en een multi cassette valt wel mee vind ik.
de boxed games zien er ook nog eens als nieuw uit en ik had ze allemaal nog niet boxed.
pi_15983168
Gio: Mooie boxed games! Het probleem met NES is, dat er +/- 4000 spellen zijn, dacht ik. Dus waar moet je beginnen met verzamelen, en waar eindigen? Ik verzamel nu voor de NES de spellen die ik vroeger ook echt gespeeld heb.. meer niet. Anders BLIJF ik bezig.
pi_15983442
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:12 schreef Oksel het volgende:
Gio: Mooie boxed games! Het probleem met NES is, dat er +/- 4000 spellen zijn, dacht ik. Dus waar moet je beginnen met verzamelen, en waar eindigen? Ik verzamel nu voor de NES de spellen die ik vroeger ook echt gespeeld heb.. meer niet. Anders BLIJF ik bezig.
4000 ik geloof zo rond de 400 als ik het goed heb.
in die lijsten die ik heb gevonden komt het op de 400 geloof ik.
Ik zal vannacht wel even kijken of ik die lijsten weer kan vinden.
De meeste games die hier in nederland zijn uitgegeven heb ik nu wel.
ik moet straks dus gaan uitwijken naar ebay.com en in amerika aan de slag.

ik was vroeger meer een sega mannetje maar nu interesseerd nintendo me toch meer.

pi_15984918
Voor de NES zijn iets van 700-800 titels, 400 was te makkelijk geweest met verzamelen
Zal is zoeken of ik dat lijstje met aantallen nog weer kan vinden.
!
pi_15985971
Als je makkelijk wilt verzamelen verzamel dan de game.com, zijn maar 24 titels voor die ruimschoots te vinden zijn op ebay voor een prikkie.
pi_15986440
quote:
Op maandag 5 januari 2004 17:43 schreef SilverBolt het volgende:
Als je makkelijk wilt verzamelen verzamel dan de game.com, zijn maar 24 titels voor die ruimschoots te vinden zijn op ebay voor een prikkie.
game.com ???? wat is dat ?

Je kan ook gewoon alle nes games gaan sparen met de titel beginnend met een letter uit je naam.
dus stel je heet mark ofzo gewoon alle games met de M , A enz.

pi_15986474
quote:
Op maandag 5 januari 2004 16:50 schreef TAG-Speedy het volgende:
Voor de NES zijn iets van 700-800 titels, 400 was te makkelijk geweest met verzamelen
Zal is zoeken of ik dat lijstje met aantallen nog weer kan vinden.
700-800 maar? Ik dacht veel meer. Maargoed. Ik heb er zelf 34 Waarvan 12 boxed. Vind 't wel best. Ik zal strax een wat posten.
pi_15986605
Kan het lijstje ook niet weer vinden waarin de aantallen stonden. Meer dan 800 zou ook nog is best kunnen als je die wazige japanners erbij rekent die echt teveel games hebben. Het is iig een console die ik nooit volledig bij elkaar zal sparen vrees ik, maar heb m'n zinnen gezet op een complete NGC PAL collectie en dat is toch zeker haalbare kaart.
!
pi_15986878
quote:
Op maandag 5 januari 2004 18:04 schreef TAG-Speedy het volgende:
Kan het lijstje ook niet weer vinden waarin de aantallen stonden. Meer dan 800 zou ook nog is best kunnen als je die wazige japanners erbij rekent die echt teveel games hebben. Het is iig een console die ik nooit volledig bij elkaar zal sparen vrees ik, maar heb m'n zinnen gezet op een complete NGC PAL collectie en dat is toch zeker haalbare kaart.
Hmz, 't zal wel. Een NGC verzameling compleet krijgen lukt wel. Vooral als je alles bijhoudt. Is wel ERG duur..
pi_15987287
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 20:36 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik krijg als het goed is maandag *eindelijk* mijn Game Over-boek. Zou tijd worden, en ben benieuwd of het leuk is.
Zeker, is een erg gaaf boek. Hilarische weetjes over Nintendo staan er in.

En on-topic; ik ben wel uitverzameld geloof ik, ben nu weer een groot deel van m'n collectie aan het verkopen. Ik houd het ook maar bij de spelletjes 'waar ik wat mee heb'; retro-sentiment en nieuwe Cube remakes zoals F-Zero GX enzo

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_15987319
Ik zoek nog een Neo Geo, maar die zijn bijna nergens meer te vinden...

Ik post binnenkort maar eens wat foto's van mijn gamekast.

"Calling me perfect is an understatement!"
pi_15988529
quote:
Op Monday 5 January 2004 18:15 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hmz, 't zal wel. Een NGC verzameling compleet krijgen lukt wel. Vooral als je alles bijhoudt. Is wel ERG duur..

Duur? Ik voorzie dat die dingen goedkoper gaan worden als zeg SNES of NES games. En niet voor full price gaan kopen, maar wachten tot het systeem straks gedumpt gaat worden door 99% van de mensen als N5 voor de deur staat. Toppertjes nu halen en de reut heb je straks voor een paar euro
(hoef geen verzameling in een half jaar bij elkaar te hebben, geduld is een schone zaak denk ik)

[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 05-01-2004 19:32]

!
pi_15990029
quote:
Op Monday 5 January 2004 19:21 schreef TAG-Speedy het volgende:

[..]

Duur? Ik voorzie dat die dingen goedkoper gaan worden als zeg SNES of NES games. En niet voor full price gaan kopen, maar wachten tot het systeem straks gedumpt gaat worden door 99% van de mensen als N5 voor de deur staat. Toppertjes nu halen en de reut heb je straks voor een paar euro
(hoef geen verzameling in een half jaar bij elkaar te hebben, geduld is een schone zaak denk ik)

nou veel plezier dan maar, want er is me toch een hoop troep te krijgen voor de NGC... wel veel toppers, maar ook ontzettend veel troep...
pi_15991305
Net of dat ooit gespeeld gaat worden

* TAG-Speedy is nog steeds bezig met Metroid Prime

(oftewel ik ben meer verzamelaar dan serieus gamer)

Maar dit is toekomst muziek hoor, eerst maar is wachten op N5

!
  maandag 5 januari 2004 @ 20:59:45 #74
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_15991444
quote:
Op maandag 5 januari 2004 18:30 schreef Kiff het volgende:

[..]

Zeker, is een erg gaaf boek. Hilarische weetjes over Nintendo staan er in.

En on-topic; ik ben wel uitverzameld geloof ik, ben nu weer een groot deel van m'n collectie aan het verkopen. Ik houd het ook maar bij de spelletjes 'waar ik wat mee heb'; retro-sentiment en nieuwe Cube remakes zoals F-Zero GX enzo

Pfff, het schiet ook echt niet op, hij had al weken niks van zich laten horen, en nu zou hij het dan zaterdag op de bus doen... Maandag niks ontvangen. Bah, hij is het weer vergeten ofzo, zeker.

In die tijd had ik het zelf kunnen overtypen.

Nicht ärgern, nur wundern!
pi_15992963
Tja, met Nintendo kun je BLIJVEN verzamelen. Alleen als je Miljonair bent kun je het bijbenen. Je hebt voor de NES volgens mij zelfs nog een PIANO? Met spel erbij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')