quote:Dreamcastje, het gaat je goed, veel geluk bij je nieuwe eigenaar
Op vrijdag 2 januari 2004 13:47 schreef DinoPK het volgende:
net even een foto voor de waarschijnlijke koper van mijn dreamcast set. Nog steeds in mijn bezit, dus toch nog ff showen (bieden kan nog steeds):
[afbeelding]
De 4e console in 1 jaar tijd die van mij is heengegaan.. En deze zal ik naast de ps2 het meest missen. Maar ja, beter iemand anders die erop speelt dan dat hij hier staat te verstoffen en 2x per jaar wat op gespeeld wordt. Gelukkig heeft deze verkoop wel aardig wat opgebracht.
Ik wil hier in ieder geval nog een complete Zelda 1 aan toe voegen. Verder is Zelda 2 wel aan vervanging toe en wil ik nog wat landkaarten & soundtracks.
Mario 1 (Zonder duckhunt!), 2 en 3, alle 3 mint & boxed.
Zelda 1 en 2, beide mint en boxed.
Kirby, mint & boxed.
A boy and his blob, mint & boxed.
Xenogears en FF Chronicles (die met
CHRONO
TRIGGER
)
Ik wil trouwens ook echt een digi cam, dan kan ik ook foto's patsen
Alleen de boxed zelda's gekocht.Ik heb maar even alle zelda's voor de nes naast elkaar gezet.
Boxed game genie , advantage met boekje , Quickjoy joystick boxed.
Neptendo. Best wel grappig ding. Als je er een cart instopt blijft deze er half uitsteken.
Deze heb ik eigenlijk onbewust gekocht ik dacht dat het een echte was.
De verkoper had die controllers enz er niet bij gezet.
maarja ik vind het wel een grappig ding.
complete games: Ducktales 2 , Swords and Serpents , Faxanadu , attack of the killer tomatoes , Rollergames , Tetris , SMB 3 , nogmaals de 2 zelda's alleen zelda 2 heeft geen kaart.
Pâcman , chip'n Dale , Gremlins 2 , Turtles , Galaga , Mega man 1 , link , Kid icarus , tetris , pinball , Rush'n attack.
*** edit *** kut picserver altijd problemen met foto's uploaden
[Dit bericht is gewijzigd door -giovanni- op 05-01-2004 14:28]
quote:uhhmm ik geloof 40 ofzo met :tetris , rollergames , attack of the killer tomatoes allemaal boxed en die 4 in 1 zapper cart.
Op maandag 5 januari 2004 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor dat neppe ding?
quote:4000 ik geloof zo rond de 400 als ik het goed heb.
Op maandag 5 januari 2004 15:12 schreef Oksel het volgende:
Gio: Mooie boxed games! Het probleem met NES is, dat er +/- 4000 spellen zijn, dacht ik. Dus waar moet je beginnen met verzamelen, en waar eindigen? Ik verzamel nu voor de NES de spellen die ik vroeger ook echt gespeeld heb.. meer niet. Anders BLIJF ik bezig.
ik was vroeger meer een sega mannetje maar nu interesseerd nintendo me toch meer.
quote:game.com ???? wat is dat ?
Op maandag 5 januari 2004 17:43 schreef SilverBolt het volgende:
Als je makkelijk wilt verzamelen verzamel dan de game.com, zijn maar 24 titels voor die ruimschoots te vinden zijn op ebay voor een prikkie.
Je kan ook gewoon alle nes games gaan sparen met de titel beginnend met een letter uit je naam.
dus stel je heet mark ofzo gewoon alle games met de M , A enz.
quote:700-800 maar? Ik dacht veel meer. Maargoed. Ik heb er zelf 34
Op maandag 5 januari 2004 16:50 schreef TAG-Speedy het volgende:
Voor de NES zijn iets van 700-800 titels, 400 was te makkelijk geweest met verzamelen
Zal is zoeken of ik dat lijstje met aantallen nog weer kan vinden.
quote:Hmz, 't zal wel. Een NGC verzameling compleet krijgen lukt wel. Vooral als je alles bijhoudt. Is wel ERG duur..
Op maandag 5 januari 2004 18:04 schreef TAG-Speedy het volgende:
Kan het lijstje ook niet weer vinden waarin de aantallen stonden. Meer dan 800 zou ook nog is best kunnen als je die wazige japanners erbij rekent die echt teveel games hebben. Het is iig een console die ik nooit volledig bij elkaar zal sparen vrees ik, maar heb m'n zinnen gezet op een complete NGC PAL collectie en dat is toch zeker haalbare kaart.
quote:Zeker, is een erg gaaf boek. Hilarische weetjes over Nintendo staan er in.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:36 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik krijg als het goed is maandag *eindelijk* mijn Game Over-boek. Zou tijd worden, en ben benieuwd of het leuk is.
En on-topic; ik ben wel uitverzameld geloof ik, ben nu weer een groot deel van m'n collectie aan het verkopen. Ik houd het ook maar bij de spelletjes 'waar ik wat mee heb'; retro-sentiment en nieuwe Cube remakes zoals F-Zero GX enzo
Ik post binnenkort maar eens wat foto's van mijn gamekast.
quote:Duur? Ik voorzie dat die dingen goedkoper gaan worden als zeg SNES of NES games. En niet voor full price gaan kopen, maar wachten tot het systeem straks gedumpt gaat worden door 99% van de mensen als N5 voor de deur staat. Toppertjes nu halen en de reut heb je straks voor een paar euro
Op Monday 5 January 2004 18:15 schreef Oksel het volgende:[..]
Hmz, 't zal wel. Een NGC verzameling compleet krijgen lukt wel. Vooral als je alles bijhoudt. Is wel ERG duur..
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 05-01-2004 19:32]
quote:nou veel plezier dan maar, want er is me toch een hoop troep te krijgen voor de NGC... wel veel toppers, maar ook ontzettend veel troep...
Op Monday 5 January 2004 19:21 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Duur? Ik voorzie dat die dingen goedkoper gaan worden als zeg SNES of NES games. En niet voor full price gaan kopen, maar wachten tot het systeem straks gedumpt gaat worden door 99% van de mensen als N5 voor de deur staat. Toppertjes nu halen en de reut heb je straks voor een paar euro
(hoef geen verzameling in een half jaar bij elkaar te hebben, geduld is een schone zaak denk ik)
* TAG-Speedy is nog steeds bezig met Metroid Prime
(oftewel ik ben meer verzamelaar dan serieus gamer)
Maar dit is toekomst muziek hoor, eerst maar is wachten op N5
quote:Pfff, het schiet ook echt niet op, hij had al weken niks van zich laten horen, en nu zou hij het dan zaterdag op de bus doen... Maandag niks ontvangen. Bah, hij is het weer vergeten ofzo, zeker.
Op maandag 5 januari 2004 18:30 schreef Kiff het volgende:[..]
Zeker, is een erg gaaf boek. Hilarische weetjes over Nintendo staan er in.
En on-topic; ik ben wel uitverzameld geloof ik, ben nu weer een groot deel van m'n collectie aan het verkopen. Ik houd het ook maar bij de spelletjes 'waar ik wat mee heb'; retro-sentiment en nieuwe Cube remakes zoals F-Zero GX enzo
In die tijd had ik het zelf kunnen overtypen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |