quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:33 schreef ajuu het volgende:
sissi: ach wass eines kleine pielemauschen fur eine kaiser!franz:
,,Aber du Sissi, blase mir doch, dann kannst du sehen wie gross 'ne Mause sein kann... Ik liebe dich wie ich nog keiner geliebt habe... Deine schoene Augen zwischen meiner Prinzensachen... schau mir mal, wie du es handelt... Bitte...."
Jongens dit gaat verkeerd, ik ben brieven posten en boodschappen doen!!
zie jullie straks wel weer!
quote:Franz
Op dinsdag 30 december 2003 16:33 schreef ajuu het volgende:
sissi: ach wass eines kleine pielemauschen fur eine kaiser!franz:
hoest met ajuu vandaag? al wat beter?
[Dit bericht is gewijzigd door beaverhausen op 30-12-2003 16:50]
quote:*LOL* Rare dingen leer jij bij Duits
Op dinsdag 30 december 2003 16:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
,,Aber du Sissi, blase mir doch, dann kannst du sehen wie gross 'ne Mause sein kann... Ik liebe dich wie ich nog keiner geliebt habe... Deine schoene Augen zwischen meiner Prinzensachen... schau mir mal, wie du es handelt... Bitte...."
quote:werken in duitsland werpt zijn vruchten af
Op dinsdag 30 december 2003 17:28 schreef Ang3l het volgende:[..]
*LOL* Rare dingen leer jij bij Duits
Maar het is gelijk wel erg, erg stil....
anybody?
tho' my grandmother says he'd rather have the crown jewels!
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:02 schreef ajuu het volgende:
i hope prince von beaverhausen will like my little champignons.
[afbeelding]tho' my grandmother says he'd rather have the crown jewels!
quote:Queer of england?
Op dinsdag 30 december 2003 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
nobody at Fok! knows I will be Queer of England
quote:De auto weer afgepakt?
Op dinsdag 30 december 2003 18:28 schreef Kugari-Ken het volgende:mijn ouders zijn stom...
quote:die oudereenheden van tegenwoordig ook
Op dinsdag 30 december 2003 18:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn ouders zijn stom...
als ik later groot ben vil ik ze levend en gooi ik ze in een houtversnipperaar. Vervolgens maak ik soep van wat er over is, serveer ik die aan mijn familie, en de restjes voer ik aan de katten.
quote:Welke? En kun je geen snijdende 'grappige' opmerking terug maken?
Op dinsdag 30 december 2003 18:34 schreef Kugari-Ken het volgende:nee, net weer een kut-opmerking mogen horen, zo eentje die lachend word gepresenteerd, als een semi-grappige opmerking. Zo doen ze alsof ze ermee weg kunnen komen, maar het is altijd zo'n verschrikkelijk sprekende situatie die ze dan creeren.
quote:Je kan ook uit huis gaan natuurlijk, en ze verder negeren.
als ik later groot ben vil ik ze levend en gooi ik ze in een houtversnipperaar. Vervolgens maak ik soep van wat er over is, serveer ik die aan mijn familie, en de restjes voer ik aan de katten.
quote:I had no defenses against this remark.
Op dinsdag 30 december 2003 18:35 schreef DennisMoore het volgende:Welke? En kun je geen snijdende 'grappige' opmerking terug maken?
quote:twee woorden
Je kan ook uit huis gaan natuurlijk, en ze verder negeren..
Woning.
Nood.
en tot overmaat van ramp moet ik morgen nieuwjaar vieren met de maternale eenheid. Ik haat nieuwjaar, en ik dacht er dit jaar nog gunstig af te komen door het alleen te vieren, maar de maternale eenheid denkt mij er een plezier mee te doen om hier de avond door te brengen...
quote:Da's altijd zo makkelijk gezegd. Zeiden ze tegen mij ook. Heeft wel 2,5 jaar geduurd.
Op dinsdag 30 december 2003 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
Je kan ook uit huis gaan natuurlijk, en ze verder negeren..
quote:Mja, afhankelijk van leeftijd natuurlijk. Maar een kamertje in een studentenhuis is voor iedere student toch wel te regelen?
Op dinsdag 30 december 2003 18:41 schreef Ang3l het volgende:Da's altijd zo makkelijk gezegd. Zeiden ze tegen mij ook. Heeft wel 2,5 jaar geduurd.
quote:nadeel is dat ik geen trek heb om de komende zes jaar op een of ander kut kamertje door te brengen. Want dat is wat het hier inhoud om op kamers te gaan als student. Het duurt fucking lang eer er een appartement vrij komt, en de woonomstandigheden zijn zo godsgruwelijk ranzig en verkankerd dat nog geen lijk in m'n kelder d'er aan denkt om in een studentenhuis te gaan zitten.
Op dinsdag 30 december 2003 18:42 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mja, afhankelijk van leeftijd natuurlijk. Maar een kamertje in een studentenhuis is voor iedere student toch wel te regelen?
quote:Ehm... okay.
Op dinsdag 30 december 2003 18:44 schreef Kugari-Ken het volgende:de woonomstandigheden zijn zo godsgruwelijk ranzig en verkankerd dat nog geen lijk in m'n kelder d'er aan denkt om in een studentenhuis te gaan zitten.
quote:wie had gedacht dat de grote en machtige heerser van Moldavie zo'n luxe-dier was?
Op dinsdag 30 december 2003 18:51 schreef Waxxer het volgende:
Kug bedoelt te zeggen: ik kan niet koken, ik heb de puf niet om op te ruimen, ik wil mijn eigen wc-papier, neen, ik heb niet in overweging op kamers te gaan
well, he can be queen...and then i will be king!
Verder is bekend hoeveel woningen er per complex vrijkomen, hoeveel mensen er dan meeloten, dus kun je uitrekenen voor hoeveel complexen je je moet inschrijven om binnen een half jaar bijna 100% kans te maken op een woning. In mijn geval had ik dit berekend op 38 complexen. De inschrijfkosten waren 5 euro per complex, dus uiteindelijk was dit 190 euro aan inschrijfkosten. Maar dat valt reuze mee als je het afzet tegen de bemiddelingskosten van commerciele verhuurmakelaars, waarbij bovendien de maanhuren in de commerciele sector aanzienelijk hoger liggen.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:12 schreef ajuu het volgende:
fuck, my bro' has that franz josef look in his eyes...i bet he is in love with that sissi von falkenbourg!well, he can be queen...and then i will be king!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |