abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15829921
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:53 schreef Lucille het volgende:
Hangt die kapstok al?
Of staat hij?
pi_15829992
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:53 schreef Lucille het volgende:
Hangt die kapstok al?
Wat denk je nou zelf Lucille?
Ik heb 2 linkerhanden wat dat betreft, ik begin er niet aan anders hangt ie straks schots en scheef en dat zou ook zonde zijn

Gelukkig komt mn vader me straks helpen, die is daar (zoals alle vaders) wel handig in.

Word tijd dat ik ook vader word, dan ben ik er ook ineens handig in

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15830014
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:55 schreef paultje- het volgende:

[..]

jah kben pas deze vakantie begonnen met btje t forum rond t kijken...en nog niet veel nuttigs gezien..en nu dan iets waarop ik kon reageren en waarop teruggereageert word

Idd, je bent zelfs eerder geregistreerd...
pi_15830081
Wat is er nu moeilijk aan een kapstok ophangen? Ik heb mijn Gamma kapstok ook zelf in elkaar geschroefd en opgehangen. Gewoon met een waterpas er bij.

prutser

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15830111
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:51 schreef Xante het volgende:
Welke kapstop is het eigenlijk, aangezien wij daar laatst ook zo'n trendy design ding hadden gekocht .
Ik kan de kapstokken niet vinden op de site, maar ik zal hem eens omschrijven (althans, poging tot )

Hij is helemaal zwart, van metaal. Het is een gebogen stuk ijzer van pak hem beet 10cm hoog en 1 meter breed ofzo, met een aantal ronde gaten erin.

Door die "boog" zegmaar loopt een stang, en daaraan zitten de haakjes om je jas op te hangen. Dus die boog loopt gebogen voor de haakjes (klinkt vaag, maar als jullie dezelfde hebben dan weet je exact wat ik bedoel )

vosss is de naam,
pi_15830136
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik kan de kapstokken niet vinden op de site, maar ik zal hem eens omschrijven (althans, poging tot )

Hij is helemaal zwart, van metaal. Het is een gebogen stuk ijzer van pak hem beet 10cm hoog en 1 meter breed ofzo, met een aantal ronde gaten erin.

Door die "boog" zegmaar loopt een stang, en daaraan zitten de haakjes om je jas op te hangen. Dus die boog loopt gebogen voor de haakjes (klinkt vaag, maar als jullie dezelfde hebben dan weet je exact wat ik bedoel )

Ik zie hem helemaal voor me

Serieus!

pi_15830212
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:01 schreef Lucille het volgende:
Wat is er nu moeilijk aan een kapstok ophangen? Ik heb mijn Gamma kapstok ook zelf in elkaar geschroefd en opgehangen. Gewoon met een waterpas er bij.

prutser

Het ophangen is ook niet moeilijk, het zorgen dattie recht hangt, dat is kut. Zeker als je alleen bent en je moet met 1 hand een kapstok van een meter breed rechthouden, met je andere hand de waterpas erbij en dan met weer een andere hand streepjes op de muur zetten waar de gaten moeten komen

Ik heb godverdomme 1 hand teweinig!

vosss is de naam,
pi_15830251
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:03 schreef Arinna het volgende:

[..]

Ik zie hem helemaal voor me

Serieus!

Wow! Now THAT is freaky shit!
vosss is de naam,
pi_15830441
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 16:59 schreef Arinna het volgende:

[..]

Idd, je bent zelfs eerder geregistreerd...

jah kheb me eiglijk een tijd alleen geregistreerd om met de f1 manager mee t kunne doen....
mja dit bevalt ook wel
You never run out of things that can go wrong.....
  dinsdag 30 december 2003 @ 17:12:40 #85
32974 Xante
Levend en wel
pi_15830448
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Dan hebben wij geloof ik toch een andere .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_15830476
Dat kan, ze hebben er verschillende modellen ja
vosss is de naam,
pi_15830478
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Het ophangen is ook niet moeilijk, het zorgen dattie recht hangt, dat is kut. Zeker als je alleen bent en je moet met 1 hand een kapstok van een meter breed rechthouden, met je andere hand de waterpas erbij en dan met weer een andere hand streepjes op de muur zetten waar de gaten moeten komen

Ik heb godverdomme 1 hand teweinig!

ik heb nog 2 handen vrij
pi_15830524
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:13 schreef paultje- het volgende:

[..]

ik heb nog 2 handen vrij

Ik ook!

* Arinna steekt een hand uit naar Heytse. Aiai...

pi_15831198
ff vraagje over roggel...
noemt iedereen in roggel dat tuincentrum een bloemenwinkeltje?
kwas vrydag voordat we naar tt gingen eerst naar een vriend in heytse geweest en toen moesten we ook nog een meisje in roggel ophalen....we wisten niet waar ze woonde en ze zei in de straat tegenover het bloemenwinkeltje....komen we daar staat dr een heel tuincentrum
pi_15833566
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:36 schreef paultje- het volgende:
ff vraagje over roggel...
noemt iedereen in roggel dat tuincentrum een bloemenwinkeltje?
kwas vrydag voordat we naar tt gingen eerst naar een vriend in heytse geweest en toen moesten we ook nog een meisje in roggel ophalen....we wisten niet waar ze woonde en ze zei in de straat tegenover het bloemenwinkeltje....komen we daar staat dr een heel tuincentrum
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, en dat is idd niet echt een bloemenwinkeltje (maar die hebben we wel een,in het dorp). Welk meisje was het?
pi_15834523
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 18:54 schreef Arinna het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, en dat is idd niet echt een bloemenwinkeltje (maar die hebben we wel een,in het dorp). Welk meisje was het?

hoezow?
ma ze bdoelde wel dat tuincentrum....kweet niet of ze bekend wil worden maar woont in de koppellaan ergens een spits huis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')