quote:NPS Jazz, elke donderdag rond kwart voor 12!
Op dinsdag 30 december 2003 11:38 schreef MOBO666 het volgende:
ik kijk eigenlijk nooit naar muziek programmas op tv omdat het meestal toch alleen maar van dat herrie is zoals trance en rapzooi
quote:Je mag blij zijn dat ze uberhaupt metal draaien op ROCKzone! Maargoed, woensdag weer herkansing bij On the Roxx op The Box.
Op dinsdag 30 december 2003 11:30 schreef MOBO666 het volgende:
ik keek gisteravond voor ik ging slapen naar mtv rockzone van 00.00 tot 01.00 2 goede nummers gehoord van dimmu borgir en arch enemy
en daarna draaien ze heel de tijd ramstein (wat zijn ze toch weer orgineel) ... pff waarom laten ze mij niet die nummers uitzoeken , dan is het tenminste nog aantehoren
quote:Ah tof! Verder bevalt het wel dat digitale tv? Ziet het er ook nog anders uit, of is het alleen meer zenders? (wat zoieso erg prettig is natuurlijk)
ik heb casema digitale televisie in Den Haag en heb MTV2 en VH1, een stuk beter dan TMF en MTV.
quote:Het zijn eigenlijk alleen maar meer zenders, want 1 van de belangrijkste redenen dat ik digitale televisie genomen had was Filmtime (vanuit je luie stoel films bestellen) hebben ze helaas gecancelled.
Op dinsdag 30 december 2003 12:31 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ah tof! Verder bevalt het wel dat digitale tv? Ziet het er ook nog anders uit, of is het alleen meer zenders? (wat zoieso erg prettig is natuurlijk)
quote:was dat maar waar, dan zouden ze nog wat goeds draaien en zat ik elke week wel te kijken....
Op dinsdag 30 december 2003 11:35 schreef superheist het volgende:
tis vooral "spineshank achtige" muziek
3x Tool achterelkaar is ook nix mis mee.
quote:Volgens mijn bron wel.
Op dinsdag 30 december 2003 11:44 schreef Seborik het volgende:
Was pas toch ook Faith No More op?
ik moest ook maar eens dat programma kijken, wist er tot vandaag niets van
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
neem een satelliet, stem af op MTV2.
Goede oude tijd...
quote:Idd iets minder, maar verder is er niks mis met Ramms+ein.
Op dinsdag 30 december 2003 11:39 schreef MOBO666 het volgende:
daar gaat het mij niet zo zeer om , maar dat ze 3 of 4 nummers van dezelfde band achterelkaar doen , vind ik zonde
quote:Wet n Wild, dat was gaaf. Komt zoiets nog op MTV2? Keiharde metal
Op dinsdag 30 december 2003 18:21 schreef nietzman het volgende:
Vroeger hadden we gewoon PowerRock op MTV en Wet&wild op TMF. Bij Wet&wild had je ook nog eens de playlist op Teletekst.Goede oude tijd...
Op MTV had je vroeger Headbanger's Ball, gepresenteerd door een uiterst aantrekkelijke vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |