quote:wat is het nut van een lidmaatschap van natuurmonumenten? Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet weten. Als jij denkt dat het nuttig is wordt je lid, anders niet.
Op dinsdag 30 december 2003 01:00 schreef Poepoog het volgende:
Wat is nu voor een modale autorijder het nut van een ANWB-lidmaatschap? (eventueel aangevuld met een wegenwacht clausule.)
quote:Pats. Discussiewaarde = 0
Op dinsdag 30 december 2003 01:04 schreef vector200 het volgende:[..]
wat is het nut van een lidmaatschap van natuurmonumenten? Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet weten. Als jij denkt dat het nuttig is wordt je lid, anders niet.
quote:Plus meerder auto merken bieden tegenwoordig ook service
Op dinsdag 30 december 2003 01:09 schreef ufx het volgende:
... en als je pech onderweg hebt kun je ter plekke lid worden.. Dus waarom nu lid zijn ?
Je vind dat geen een verzekering nu heeft geloof ik !!!
Wel lekker goedkoop trouwens !!!
quote:Kan iemand me nou uitleggen what the fuck anwb lidmaatschap inhoudt :S, me moeder is lid, maar zover ik heb het begrepen wordt er geen hulp geboden als ik pech heb en me moeder niet naast me zit met het lidmaatschaps kaart
... en als je pech onderweg hebt kun je ter plekke lid worden.. Dus waarom nu lid zijn ?
quote:stap 1: men neme de telefoon
Op dinsdag 30 december 2003 01:16 schreef MNis het volgende:[..]
Kan iemand me nou uitleggen what the fuck anwb lidmaatschap inhoudt :S, me moeder is lid, maar zover ik heb het begrepen wordt er geen hulp geboden als ik pech heb en me moeder niet naast me zit met het lidmaatschaps kaart
quote:Ahem
Op dinsdag 30 december 2003 01:16 schreef jpolderman het volgende:
He poepoog bel eens gewoon naar de ANWB die je dit uitlegt en ook gewoon voor je vakantieverzekering, want dit slaat nergens op he....
Kwaliteit Hcc cursus bouw zelf een computer
Plus. Ik heb zowel een ANWB lidmaatschap als een reisverzekering. Maar ik vroeg mij af wat de toegevoegde waarde van dergelijke producten / diensten zijn.
quote:Ow ja... Die zijn ook lekker objectief enzo
Op dinsdag 30 december 2003 01:20 schreef REsquire het volgende:[..]
stap 1: men neme de telefoon
stap 2: men draaie het nummer van de gewenste instantie
stap 3: men stelt de desbetreffende vraag aan een medewerker die ongetwijfeld kaas gegeten heeft van alle ins en outs van de ANWB. Of niet, dan moet je iemand anders hebben.
quote:Je krijgt elke keer weer de Kampioen...
Op dinsdag 30 december 2003 01:16 schreef MNis het volgende:[..]
Kan iemand me nou uitleggen what the fuck anwb lidmaatschap inhoudt :S, me moeder is lid, maar zover ik heb het begrepen wordt er geen hulp geboden als ik pech heb en me moeder niet naast me zit met het lidmaatschaps kaart
(Die wij mogen bezorgen!
)
quote:Ja dan kun je toch zelf bepalen of je lid wordt...die mensen vertellen je dat je korting krijgt in de anwb shop enzo...
Op dinsdag 30 december 2003 01:22 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ow ja... Die zijn ook lekker objectief enzo
quote:Ik dacht dat zijn moeder hem krijgt
Op dinsdag 30 december 2003 01:22 schreef Thenex het volgende:[..]
Je krijgt elke keer weer de Kampioen...
(Die wij mogen bezorgen!
![]()
![]()
)
quote:Yoeppie 2 procent korting op Human Nature kleding
Op dinsdag 30 december 2003 01:25 schreef vector200 het volgende:[..]
Ja dan kun je toch zelf bepalen of je lid wordt...die mensen vertellen je dat je korting krijgt in de anwb shop enzo...
quote:Vooral geen lid worden dan.
Op dinsdag 30 december 2003 01:26 schreef Poepoog het volgende:[..]
Yoeppie 2 procent korting op Human Nature kleding
quote:Omdat leden voorrang krijgen en jij dus 5 uur lang in de koud staat te wachten achter de vangrail
quote:Ik ben al lid
Op dinsdag 30 december 2003 01:27 schreef vector200 het volgende:[..]
Vooral geen lid worden dan.
quote:Wat dacht je van wegewacht hulp in het buitenland? Scheelt je een aanhangwagen met spare parts
Op dinsdag 30 december 2003 01:30 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ik ben al lid
Ik zocht alleen naar argumenten in het algemeen om lid te zijn/worden. Tot op heden nog weinig/geen gehoord.
quote:Daar moet je toch een IRK voor afsluiten..?
Op dinsdag 30 december 2003 01:32 schreef Maximus.Proximus het volgende:[..]
Wat dacht je van wegewacht hulp in het buitenland? Scheelt je een aanhangwagen met spare parts
Dus niet blaten maar praten oke !!!
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 01:20 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ahem
Kwaliteit Hcc cursus bouw zelf een computer
Plus. Ik heb zowel een ANWB lidmaatschap als een reisverzekering. Maar ik vroeg mij af wat de toegevoegde waarde van dergelijke producten / diensten zijn.
quote:Dat hoefde niet, want dat werd voor mij gedaan
Op dinsdag 30 december 2003 01:59 schreef jpolderman het volgende:
Je kan wel ahum roepen, maar je hebt daar nog steeds niet onderbouwd waarom ik niet kan tippen aan die medion computer....
Bedankt en geef dan daar even je ongezouten reactie oke ....
Top .....
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 02:01 schreef Poepoog het volgende:[..]
Dat hoefde niet, want dat werd voor mij gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |