- Hockeystick;
- Bodywarrrrmer;
- Praten met een rrrrrr;
- Kakkerkleding.
Hebben jullie ideeen?
golf
homos
bloesjes kraagjes
quote:We zijn met drie vrouwen
Op maandag 29 december 2003 23:02 schreef Skv het volgende:
Diederick-Jangolf
homos
bloesjes kraagjes
quote:zielig...
Op maandag 29 december 2003 23:01 schreef Spleed het volgende:
Foxxy en ik gaan op school een toneelstukje opvoeren. Nou zijn er bij ons op school nogal wat kakkers die erom vragen belachelijk gemaakt te worden. Nu is het probleem: we hebben niet echt veel inspiratie op het moment.
We voeren het samen met een lerares van ons op, hierdoor kunnen we wat verder gaan dan alleen wat flauwe grapjes. Zijn er typische dingen waaraan jullie je ergeren bij kakkers? Weten jullie nog wat kakkernamen buiten 'Marie-Claire' en 'Charrrrlotte'? Wat we al wel hebben bedacht:- Hockeystick;
- Bodywarrrrmer;
- Praten met een rrrrrr;
- Kakkerkleding.Hebben jullie ideeen?
[Dit bericht is gewijzigd door DaNiToNeS op 29-12-2003 23:04]
quote:zeker een kakker?
Op maandag 29 december 2003 23:03 schreef Pumatje het volgende:[..]
zielig...
quote:Ja lachen man.
Op maandag 29 december 2003 23:04 schreef Junglist4Real het volgende:
He lul, Strafcornerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
( )
quote:We snappen dat je het treurig vindt, je bent zelf een kakker.
Op maandag 29 december 2003 23:02 schreef Steijn het volgende:
Treurig
RESPECT!
quote:Je bent geweldig!
Op maandag 29 december 2003 23:05 schreef rena het volgende:
Anne-Fleur(
)
quote:Je behoort tot de desbetreffende doelgroep?
Op maandag 29 december 2003 23:04 schreef Steijn het volgende:
Het lijkt wel een hetze.
Ik zie de humor er wel van in. Ik kan alleen geen karaktertrekjes verzinnen die hier nog nog vermeld zijn.
Dus gewoon jou pakken, want je vind het blijkbaar zo erg dat jij misbruik maakt van een voorstelling om hun te kunnen pakken.
als ik me de situatie zo even inbeeld is dat jij daarna weer teruggepakt zal worden, en dan veel groter.. want ze staan tenslotte boven je. en stiekem ben je wel jaloers op hun pozitie en probeer je die zo te ondermijnen.
ik zit er niet ver vanaf ben ik bang voor je...
quote:Haha als echte kakker trek je daar toch niks van aan? laterrrrrrrr
Op maandag 29 december 2003 23:04 schreef Steijn het volgende:[..]
Inderdaad.
quote:Humor komt zeker niet in je vocabulairrrrre voor? We kunnen over het algemeen best aardig overweg met de kakkers op onze school, maar ze hebben gewoon dingetjes waarop je ze leuk kunt pakken. Iedereen zal er alleen maar om lachen op school. Ook de kakkers zelf. Dit omdat het gewoon heel herkenbaar is. We willen er dus niets mee zeggen ofzo. Just for fun!
Op maandag 29 december 2003 23:09 schreef Pumatje het volgende:
Waarschijnlijk zal de hoofdreden zijn dat je dit toneelstukje wilt opvoeren dat de kakkers op die school van je boven jou staan.Dus gewoon jou pakken, want je vind het blijkbaar zo erg dat jij misbruik maakt van een voorstelling om hun te kunnen pakken.
als ik me de situatie zo even inbeeld is dat jij daarna weer teruggepakt zal worden, en dan veel groter.. want ze staan tenslotte boven je. en stiekem ben je wel jaloers op hun pozitie en probeer je die zo te ondermijnen.
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:09 schreef Pumatje het volgende:
Waarschijnlijk zal de hoofdreden zijn dat je dit toneelstukje wilt opvoeren dat de kakkers op die school van je boven jou staan.Dus gewoon jou pakken, want je vind het blijkbaar zo erg dat jij misbruik maakt van een voorstelling om hun te kunnen pakken.
ik zit er niet ver vanaf ben ik bang voor je...
Stakker
quote:
Hobbies en interesses 2Takt tuning, scooters, uitgaan, en mijn cindy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |