quote:Pas nou toch op, zo dadelijk slaan ze je nog tot citroenmoes.
Op maandag 29 december 2003 23:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
Telegraaf-lezer?
quote:Ik verwijder je schaamhaar (zover je dat hebt) met tape en ik trek zo hard dat je levend wordt gevild. I wanna hear you scream fuckwit!
Op maandag 29 december 2003 23:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cazman ik trap je zo hard in je onderontwikkelde ballen dat je direct het wienersachenjungerknaben koor in kan.Listen to that sound... it's the sound of my fist slamming into your sissy jaw!
quote:[afding]
Op maandag 29 december 2003 23:23 schreef Waxxer het volgende:
Jamaar ik heb een persoonlijke aanbieding voor u meneer L, u bent geselecteerd om gebruik te kunnen maken van onze werkelijk fantastische aanbieding, de telegraaf vier weken te lezen voor slechts 10 euro voor 4 weken lang leesplezier! Als u op de aanbieding ingaat, krijgt u direct een exemplaar mee, om tijdens de pauze in te lezen!!
quote:You little retarded fuckmonkey, you're just jealous because you don't even have a dick, there's a gaping black hole there where real men have a dick.
Op maandag 29 december 2003 23:23 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik verwijder je schaamhaar (zover je dat hebt) met tape en ik trek zo hard dat je levend wordt gevild. I wanna hear you scream fuckwit!
En blinde wil jou nog niet palen al kreeg 'ie d'er een ton voor.
Ik ram je zo hard tegen je gapende muil, dat je nog tien jaar lang je tanden poets via je reet.
quote:werk je nu ook al voor de Telegraaf?!
Op maandag 29 december 2003 23:23 schreef Waxxer het volgende:[..]
Jamaar ik heb een persoonlijke aanbieding voor u meneer L, u bent geselecteerd om gebruik te kunnen maken van onze werkelijk fantastische aanbieding, de telegraaf vier weken te lezen voor slechts 10 euro voor 4 weken lang leesplezier! Als u op de aanbieding ingaat, krijgt u direct een exemplaar mee, om tijdens de pauze in te lezen!!
quote:Soooo last tuesday
Op maandag 29 december 2003 23:05 schreef beaverhausen het volgende:[..]
it's like, soooo 2003!
Is er nog popcorm?
quote:zekers
Op maandag 29 december 2003 23:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde net een heel verhaal gaan neerpletteren over hoe kut ik me vandaag voelde. Maar zomaar door een beetje teruglezen hier voelde ik daar spontaan een glimlachje op m'n gezicht komen en stiekem genoot ik van het gepresenteerde vermaak...Is er nog popcorm?
quote:*popcorn doorgeef aan Vlarp*
Op maandag 29 december 2003 23:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde net een heel verhaal gaan neerpletteren over hoe kut ik me vandaag voelde. Maar zomaar door een beetje teruglezen hier voelde ik daar spontaan een glimlachje op m'n gezicht komen en stiekem genoot ik van het gepresenteerde vermaak...Is er nog popcorm?
heb je je pumps en handtas bij de hand staan schat
(en nu niet meer kut voelen he, dat kan niet hoor, je bent homo! )
quote:Eerst schop je me in me ballen en nu heb ik ze niet meer?
Op maandag 29 december 2003 23:26 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
You little retarded fuckmonkey, you're just jealous because you don't even have a dick, there's a gaping black hole there where real men have a dick.
En blinde wil jou nog niet palen al kreeg 'ie d'er een ton voor.
Ik ram je zo hard tegen je gapende muil, dat je nog tien jaar lang je tanden poets via je reet.
Ik laat je oppakken en laat je in de bajes zo tering zwaar hard fisten de 4 jaar van je ziekelijke leven dat een olifant je anus als schuilplaats kan gebruiken.
Zelfs een homo kan zich kut voelen. En ik voel en voelde me vandaag gewoon kut. Ik ga niet uitleggen waarom, ik weet zelf nauwelijks waarom. Het leven is gewoon lekker complex, ik denk dat dat het is.... ofzo
Wat een idioot nutteloze gadget functie. Totaal onpraktisch. .
quote:slaap lekker, morgen gaat het misschien weer een klein beetje beter
Op maandag 29 december 2003 23:38 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, nee, ik sla de popcorn toch maar over, ik ga zo slapen.Zelfs een homo kan zich kut voelen. En ik voel en voelde me vandaag gewoon kut. Ik ga niet uitleggen waarom, ik weet zelf nauwelijks waarom. Het leven is gewoon lekker complex, ik denk dat dat het is.... ofzo
quote:nou, trusten dan maar alvast!
Op maandag 29 december 2003 23:38 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, nee, ik sla de popcorn toch maar over, ik ga zo slapen.Zelfs een homo kan zich kut voelen. En ik voel en voelde me vandaag gewoon kut. Ik ga niet uitleggen waarom, ik weet zelf nauwelijks waarom. Het leven is gewoon lekker complex, ik denk dat dat het is.... ofzo
quote:Mooi ding
Op maandag 29 december 2003 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik kan mijn beeldscherm draaien, heb ik zojuist ontdekt.Wat een idioot nutteloze gadget functie. Totaal onpraktisch.
.
quote:lezen is ook moeilijk, tenzij je nu toegeeft dat je vrij achtergesteld bent qua lichaam en lul en ballen bij jou gelijk zijn. Wat zielig voor je, dat je niet kunt lezen EN dat je fysiek misvormt bent.
Op maandag 29 december 2003 23:37 schreef Cazman het volgende:
Eerst schop je me in me ballen en nu heb ik ze niet meer?
quote:Als jij op een barkruk gaat zitten val je erover heen, dat is geen geheim meer, iedereen kent de reputatie die jij in de nor hebt opgebouwd.
Ik laat je oppakken en laat je in de bajes zo tering zwaar hard fisten de 4 jaar van je ziekelijke leven dat een olifant je anus als schuilplaats kan gebruiken.
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:45 schreef Marc_mga het volgende:En echt een homo bureau, zo netjes enzo
!
quote:INTRUDER ALERT!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 29 december 2003 23:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
!
ik ben beetje onverwacht bij tim nu! winterefteling was enorm cool, we hebben geschaatst en allerlei dingen gevreten!!!
alles goe hiero?
quote:jij.....jij........hetero!!
Op maandag 29 december 2003 23:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
!
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik kan mijn beeldscherm draaien, heb ik zojuist ontdekt.Wat een idioot nutteloze gadget functie. Totaal onpraktisch.
.
En wat staat er op die mooie stempel ernaast? "G-E Solutions B.V."?
quote:een uitvergrote versie van:
Op maandag 29 december 2003 23:52 schreef Waxxer het volgende:![]()
ook diagonaal??
En wat staat er op die mooie stempel ernaast?
"G-E Solutions B.V."?
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:57 schreef XMN8R het volgende:[..]
een uitvergrote versie van:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |