Waar ging het over dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:46 schreef japeke het volgende:
Schopje:
Vandaag een paginagroot interview met Per Gessle in de Metro...
Is alweer een tijdje terug, dat ze te zien waren op tv. Waar was dat dan? Clip Classics programma ofzo?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:58 schreef DuranK het volgende:
Ja ik had het gelezen. Wel leuk stukje op zich. En heel toevallig had ik vanmorgen op tv nog listen to your heart voorbij zien komen![]()
Schotel zeker. Ik kijk mn ogen uit als ik bij een vriend langs ga wat ie allemaal te zien krijgt. Ik heb hier ook wel een schotel hangen, maar het is er eentje van de stenentijdperk en er zit ook geen motor op. Zit dan ook altijd op een sateliet gericht.quote:
Moet blijkbaar extra moeite doen om ze te pakken te krijgen of ik zet gewoon mn MDtje op met de best of.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef Tokus het volgende:
ik heb ze geloof ik iets van 4x op de radio gehoord deze week. Wel elke keer op belgische zenders, overigens.
dat kan ook natuurlijk. bij mij zitten de cds regelmatig in de speler.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
Moet blijkbaar extra moeite doen om ze te pakken te krijgen of ik zet gewoon mn MDtje op met de best of.
Dankquote:Op maandag 13 november 2006 18:43 schreef nipeng het volgende:
Review op de frontpage: CD : Roxette - The Roxbox. 1986 tot 2006
en, istie de moeite waard? Want ik hou niet zo van boxen die nogal uitgebreide verzamelcds zijn, dus met niet zo heel veel nieuw spul.quote:Op maandag 13 november 2006 19:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dank. Al in mijn bezit uiteraard
.
Als hebbedingetje sowieso wel. Nieuw materiaal zijn vierentwintig tracks (b-kantjes, outtakes, demos en twee nieuwe tracks) en natuurlijk de dvd van het Unplugged concert. Als je de officiële albums, de eerdere verzamelaars en de dvd met videos hebt tenminste.quote:Op maandag 13 november 2006 19:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
en, istie de moeite waard? Want ik hou niet zo van boxen die nogal uitgebreide verzamelcds zijn, dus met niet zo heel veel nieuw spul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |