quote:Goed gezegd, dit is ook een beetje mijn mening.
Op maandag 29 december 2003 22:30 schreef Amrod het volgende:[..]
Jammer dat je er zo over denkt, maar het is pas goed fout gegaan toen VV opgeheven werd. Met de laatste aanwinsten van gisteren en vandaag is het nog harder achteruit gegaan. Maar er wordt door de "oldies" ook niet veel aan gedaan. Tijden veranderen, zo ook de inhoud van de NB, je zult er mee om moeten leren gaan. Ik schuif deze schuld ook ten dele op de mods omdat er weinig of geen actie wordt ondernomen aan users die zich niet aan de reeksen faq's houden.
wat een gezellige boel hierzo.... NOT... lees ik eens terug
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:36 schreef PrintScreen het volgende:[..]
Zelfs buiten Fok! denk ik aan je
quote:Ik neem jou even als voorbeeld... je bent waarschijnlijk een super toffe kerel. Wie weet zouden we de meeste lol in de kroeg hebben en de hele ahoy afbreken als jamai zijn kunstje vertoont. Prachtig ... samen HOMO roepen naar hem enzo .. schitterend!
Op maandag 29 december 2003 22:34 schreef Zoeperman het volgende:
*stil houdt zodattie niet wat verkeerds zegt, want is tenslotte nieuw hierow...
MAAR... wat kom je doen hier .... wat moet ik met je ? Je bent best welkom maar zit ik op je te wachten ? Owke ... het gaat niet alleen om mij maar toch ...
Als iedereen zo makkelijk allemaal binnenkomt zit je met 100man hier. Waarom denk je dat ik de eerste 2uur iedereen afzeik . Om te zorgen dat niet 100% blijft hangen hier.
quote:Kussssssssssssssssssssss schoonheid! Blij je te zien
Op maandag 29 december 2003 22:37 schreef Leia73 het volgende:
heyyyy lieverds!!![]()
quote:Hoi,
heyyyy lieverds!!![]()
![]()
me is niet liev * Diovarus stoute jongen, moet billenkoek krijgen
Idee of slecht idee?
quote:Ik kan me wel vinden in sommige dingen van DJ, maar ook niet alles. Groeten en tot ziens zeggen moet gewoon kunnen. Maar de laatste users (iedereen weet wel welke dat zijn) gooien te veel met smilie posten en met biertje en zulk soort dingen. Het is alleen jammer dat meestal de verkeerde ervoor worden aangesproken. De mods zouden ook een waarschuwingen uit moeten delen aan de betreffende users. Wanneer wij dergelijke zaken melden in het mod topic, dan wordt er niets mee gedaan. En dat zou eens moeten veranderen, dan zou je weer redelijk op het goede pad zitten.
Op maandag 29 december 2003 22:33 schreef jackson het volgende:[..]
Ik heb et niet eens over jou. Jij snapt het allemaal wel maar er zijn gewoon bepaalde mensen die wel super tof zijn maar verder niet nadenken. En dan nog extra overdreven gaan doen terwijl koster zegt dat et niet slim is. Zo van "ach ik doe het lekker toch wel". Daaaar word ik zo moe van allemaal. En ach et is maar internet en fok! Maar ik ben hier nogal eens en wil het wel leuk houden. En ik weet dat ik het nu niet leuk hou... sorry daarvoor
En dat je het niet leuk houd, dat valt wel mee hoor. Het is eens goed dat zulke dingen goed onder de aandacht worden gebracht, want ik denk idd dat als het zo doorgaat er voor het einde van het jaar nog een definitief slot opkomt, en dat zou erg jammer zijn.
quote:Ik persoonlijk zou niet terug lezen je wordt er alleen maar verdrietig van als je ziet hoe een fijn groepje mensen met een paar woorden lijnrecht tegenover elkaar komt te staan
heyyyy lieverds!!![]()
![]()
quote:Ten eerste ... je komt zelf ook net om de hoek kijken hier dus waar gaat het over?
Op maandag 29 december 2003 22:37 schreef -SL- het volgende:[..]
Goed gezegd, dit is ook een beetje mijn mening.
Wij proberen de nieuwe gasten buiten te houden, omdat ze wel komen baggeren in de NB en dan gaat een "oldbie" ineens een leuk woordje met ze voeren...
Dat klopt toch niet?
Ten tweede kan ik toch GVD niet de hele dag lopen zeiken tegen al die gasten.
Ten derde ... het helpt geen ene reet meer met die bijdehante klootzakken van tegenwoordig want ze posten hier toch wel verder.
quote:Alsof je dat nog niet wist hoe hij hier is binnengekomen..... d8 dat je dat allemaal haarfijn uitgelegd was... of ben je zo kort van memory?
Op maandag 29 december 2003 22:38 schreef jackson het volgende:[..]
Ik neem jou even als voorbeeld... je bent waarschijnlijk een super toffe kerel. Wie weet zouden we de meeste lol in de kroeg hebben en de hele ahoy afbreken als jamai zijn kunstje vertoont. Prachtig ... samen HOMO roepen naar hem enzo .. schitterend!
MAAR... wat kom je doen hier .... wat moet ik met je ? Je bent best welkom maar zit ik op je te wachten ? Owke ... het gaat niet alleen om mij maar toch ...
Als iedereen zo makkelijk allemaal binnenkomt zit je met 100man hier. Waarom denk je dat ik de eerste 2uur iedereen afzeik. Om te zorgen dat niet 100% blijft hangen hier.
quote:Dat is ook een tijdje zo geweest ... en dat moesten we maar weer gaan doen
Op maandag 29 december 2003 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
Oke , misschien is dit dan een idee
De post van PDD voortaan voor vast in de openingspost?
En dan elke newbie er ook opwijzen ,mochten ze de mist in gaanIdee of slecht idee?
quote:idee is
En dan elke newbie er ook opwijzen ,mochten ze de mist in gaanIdee of slecht idee?
quote:erg als ik die mening niet met de rest die jou NIET liev deel???
Op maandag 29 december 2003 22:40 schreef Diovarus het volgende:[..]
Hoi,
me is niet liev * Diovarus stoute jongen, moet billenkoek krijgen
quote:Cool dan kunnen we die wer gaan gebruiken
Op maandag 29 december 2003 22:42 schreef Khalein het volgende:
JoecheiStond uiteraard op de laatste cd die ik bekeek
quote:Maar dan ook voor vast in de openingstekst
Op maandag 29 december 2003 22:43 schreef jackson het volgende:[..]
Dat is ook een tijdje zo geweest ... en dat moesten we maar weer gaan doen
quote:Jajaja... maarja .. zo kan ik hier ook nog wel 5 users kwijt..
Op maandag 29 december 2003 22:42 schreef Leia73 het volgende:[..]
Alsof je dat nog niet wist hoe hij hier is binnengekomen..... d8 dat je dat allemaal haarfijn uitgelegd was... of ben je zo kort van memory?
quote:Ik ben wel voor die OP, heeft er een tijd in gestaan en toen ging het weer goed.
quote:hm hm dat deed ik dus vanmiddag....maar toen had ik dus iets gemist
Op maandag 29 december 2003 22:40 schreef PrintScreen het volgende:[..]
Ik persoonlijk zou niet terug lezen je wordt er alleen maar verdrietig van als je ziet hoe een fijn groepje mensen met een paar woorden lijnrecht tegenover elkaar komt te staan
quote:Nu niets persoonlijk tegen gurlie maar eergistern werd haar door mij duidelijk gemaakt dat baggerusers niet welkom zijn in de NB.
Op maandag 29 december 2003 22:38 schreef jackson het volgende:[..]
Ik neem jou even als voorbeeld... je bent waarschijnlijk een super toffe kerel. Wie weet zouden we de meeste lol in de kroeg hebben en de hele ahoy afbreken als jamai zijn kunstje vertoont. Prachtig ... samen HOMO roepen naar hem enzo .. schitterend!
Als iedereen zo makkelijk allemaal binnenkomt zit je met 100man hier. Waarom denk je dat ik de eerste 2uur iedereen afzeik. Om te zorgen dat niet 100% blijft hangen hier.
quote:Even aan koster vragen of hij een mooie opening maakt
Op maandag 29 december 2003 22:44 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Maar dan ook voor vast in de openingstekst
Moeten we het alleen even zoeken
quote:dank U.
Op maandag 29 december 2003 22:43 schreef Leia73 het volgende:[..]
erg als ik die mening niet met de rest die jou NIET liev deel???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |