abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15809833
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:44 schreef gurlie het volgende:
om als n00b dan even mijn mening te geven: gezien de situatie zijn jullie misschien niet blij met newbies, maar denk je niet dat het bashen van alles nieuw wat binnen komt ook irritaties op gaat wekken. ik denk dat als iedereen zich aan de regels houdt het best in toom blijft.. echt niet iedereen vindt het leuk om hier te gaan slowchatten en dus sluit ook niet alles zich aan. ik denk dat als iedereen zich aan de regels houdt en een beetje soepel blijft het toch wel in de hand te houden is? of zit ik daar dan fout?
Als je een toffe newbie bent, ben je voor 90% van de users die hier zitten vast welkom. Maar om jou als voorbeeld te nemen: je spamt 700 berichten per dag en sleept daarin heel veel users mee. Dat is niet echt bevorderlijk voor de hele sfeer binnen een reeks.
  maandag 29 december 2003 @ 22:46:28 #227
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15809835
quote:
om als n00b dan even mijn mening te geven: gezien de situatie zijn jullie misschien niet blij met newbies, maar denk je niet dat het bashen van alles nieuw wat binnen komt ook irritaties op gaat wekken. ik denk dat als iedereen zich aan de regels houdt het best in toom blijft.. echt niet iedereen vindt het leuk om hier te gaan slowchatten en dus sluit ook niet alles zich aan. ik denk dat als iedereen zich aan de regels houdt en een beetje soepel blijft het toch wel in de hand te houden is? of zit ik daar dan fout?
Je zit wel goed hoor ....maar 100man hier gaat gewoon niet
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 29 december 2003 @ 22:46:57 #228
72161 Leia73
ESSEL.NL :Y
pi_15809853
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:44 schreef jackson het volgende:

[..]

Jajaja... maarja .. zo kan ik hier ook nog wel 5 users kwijt..

*weet dat je mij daarmee bedoelt... als je problemen met me heb zeg het dan gewoon en doe dan niet zo schijnheilig aardig tegen me
http://www.essel.nl
Kom eens een kijkje nemen als je durft :D
pi_15809859
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:44 schreef D.Rose het volgende:
De discussie is al vaker gevoerd, wordt er moe van.
Dj zegt dat je iedereen een kans moet geven, maar dat betekent dat er dus constant nieuwe baggeraars zullen bijkomen.
Catch 22 enzo... Wat je ook doet, je kunt niet winnen... Jaag je bepaalde n00bs weg dan wordt je daarop aangesproken, doe je het niet en blijven bepaalde lamzakken hangen, dan nekt dat het topic... Het zal de oldbies en eventuele bekenden van VV bekend voorkomen...
The prettiest people do the ugliest things
  maandag 29 december 2003 @ 22:47:24 #230
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_15809867
quote:
Heb je gelijk in.
Ik vind de opstelling van mensen als DJ ook fout. Mensen die hier nieuw binnen komen zien ook niet meteen hoe het er aan toe gaat en zouden zeker in het begin op wat meer geduld moeten kunnen rekenen.
Signature :D
  Moderator maandag 29 december 2003 @ 22:47:32 #231
18653 crew  D.
pi_15809869
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:42 schreef Khalein het volgende:
Joechei

[afbeelding]

Stond uiteraard op de laatste cd die ik bekeek

goed bezig

* D.Rose zet m er ff in

maandag 29 december 2003 @ 22:48:08 #232
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_15809884
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:46 schreef Leia73 het volgende:

[..]

*weet dat je mij daarmee bedoelt... als je problemen met me heb zeg het dan gewoon en doe dan niet zo schijnheilig aardig tegen me

jij liev zijn niet jouw dus.

overdag komen er vaak verpesters online

Ik ben niet te negatief, jij bent gewoon veel te positief. J&J
pi_15809888
quote:
Nee , is goed
Daar plaatsen we dus voortaan de post van PDD
Mochten de newbies het dan toch verzieken,dan gaan halen we er gewoon een mod bij
Jammer voor die user, maar na een paar waarschuwingen hier
,moeten ze maar de consecuenties dragen
zal het wel niet goed schrijven ,maar ja
  maandag 29 december 2003 @ 22:48:52 #234
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15809901
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:45 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Nu niets persoonlijk tegen gurlie maar eergistern werd haar door mij duidelijk gemaakt dat baggerusers niet welkom zijn in de NB.
Gisteravond komt ze binnen en ze wordt met open armen door jou ontvangen
Ze heeft bewezen dat ze hier normaal kan doen en ik vindt het ook leuk dat ze hier is maar dan meet jij nu ook met 2 maten.
Want van die 2 uur afzeiken heb ik gisteren weinig gemekt bij haar.

2 redenen ...
1ste: Dat afzeiken houd een keer op ... en ik had haar al in een ander topic gesproken

2de: Ze leek me wel een leuke meid voor in de nachtbar en ik zat in de fase: ik kijk het allemaal wel even aan.

Dat vervolgens honde lullen als "E" zich gaan melden hier en weet ik wie allemaal... tsja.. allemaal jammer hoor. En jij post hier toch ook??

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15809908
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:46 schreef jackson het volgende:
Je zit wel goed hoor ....maar 100man hier gaat gewoon niet
Dat gaat idd niet werken... Regels in de openingspost verwerken is alvast een stap en verder een beetje 'zelfcontrole'. Mocht dat niet voldoende zijn, tja... Naar de crew stappen vind ik dan ook weer zo'n ugly stap...
  maandag 29 december 2003 @ 22:49:14 #236
72161 Leia73
ESSEL.NL :Y
pi_15809912
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:45 schreef Diovarus het volgende:

[..]

dank U.
4 voor dio blijft, 13 tegen.
PS voed je kind eens op

je moet wel goed lezen he
http://www.essel.nl
Kom eens een kijkje nemen als je durft :D
pi_15809924
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:47 schreef D.Rose het volgende:

[..]

goed bezig

* D.Rose zet m er ff in

Ik dacht dat jij achter me stond
Logisch dat ik het koud krijg hier
  maandag 29 december 2003 @ 22:49:46 #238
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15809928
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:47 schreef Parallel_Lives het volgende:

[..]

Heb je gelijk in.
Ik vind de opstelling van mensen als DJ ook fout. Mensen die hier nieuw binnen komen zien ook niet meteen hoe het er aan toe gaat en zouden zeker in het begin op wat meer geduld moeten kunnen rekenen.

Ga als je blieft weg

ach helllll zoek het ook allemaal maar uit

-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15809937
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:46 schreef PteV het volgende:

[..]

Als je een toffe newbie bent, ben je voor 90% van de users die hier zitten vast welkom. Maar om jou als voorbeeld te nemen: je spamt 700 berichten per dag en sleept daarin heel veel users mee. Dat is niet echt bevorderlijk voor de hele sfeer binnen een reeks.

ik spam niet om te beginnen.. als jij 20 uur per dag online zou zitten zou je makkelijk een gelijk aantal posts behalen.. waarschijnlijk post ik net zoveel als jou maar ik post gewoon vnml (lees: bijna helemaal) in onzin omdat ik het een gezellig subforum vindt.. ik snap niet dat iedereen zich zo stoort aan mijn postaantal.. die reeks over mij ben ik ook echt niet begonnen maar als er naamtopics over jou geopend werden zou je er toch ook reageren niet dan?
  maandag 29 december 2003 @ 22:50:04 #240
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15809941
gurlie is een leuke user, dus niet zeuren

oja, goedeavond

maandag 29 december 2003 @ 22:50:24 #241
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_15809950
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:41 schreef jackson het volgende:

[..]

Ten eerste ... je komt zelf ook net om de hoek kijken hier dus waar gaat het over?

Ten tweede kan ik toch GVD niet de hele dag lopen zeiken tegen al die gasten.

Ten derde ... het helpt geen ene reet meer met die bijdehante klootzakken van tegenwoordig want ze posten hier toch wel verder.

Dat zegt genoeg over hoe je over mij denkt, want wie zegt dat ik het niet over mezelf heb?
Ik ben hier ook makkelijk binnengekomen, maar ben al een aantal keren door menig een zwaar op de proef gesteld.
En het valt mij gewoon op dat als ik eigenlijk hetzelfde zeg als anderen maar dan met andere woorden ik degene ben die het gedaan heb en ik degene ben die afgezeken moet worden, (want zo is het wel) en daar ben ik een beetje klaar mee, er zijn 3 zeurpieten hier en daar ben jij er 1 van.
Als het ook maar niet in jouw straatje gespeeld wordt ben je over de zeik, en als je dan een keer commentaar terug krijgt is de hele NB maar kut, klote, troep, en wat kan ik er nog meer van maken.
Maar als je wenst dat ik hier niet meer kom, moet je het gewoon recht in mijn gezicht (lees: scherm) zeggen en niet via een omweg.
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  maandag 29 december 2003 @ 22:50:40 #242
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_15809952
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:49 schreef Khalein het volgende:

[..]

Dat gaat idd niet werken... Regels in de openingspost verwerken is alvast een stap en verder een beetje 'zelfcontrole'. Mocht dat niet voldoende zijn, tja... Naar de crew stappen vind ik dan ook weer zo'n ugly stap...

Ik dus ook .... maar wat moeten we met al die mensen die hier komen. Wat ik ook doe ... et helpt toch geen donder .... maar dan ook echt helemaal nix
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_15809957
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:47 schreef D.Rose het volgende:
goed bezig

* D.Rose zet m er ff in

Graag gedaan... Stond op de meest onwaarschijnlijke locatie van de meest onwaarschijnlijke cd... En ik maar denken dat ik mijn footoosoep shit altijd in 1 map kwakte...
pi_15809958
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:49 schreef Khalein het volgende:

[..]

dan nemen ze ons misschien eens serieus
  maandag 29 december 2003 @ 22:51:09 #245
62394 Parallel_Lives
Wat kijk jij nou weer?
pi_15809966
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:49 schreef jackson het volgende:

[..]

Ga als je blieft weg

jongen je doet alsof ik je moeder verkracht heb. Nok eens met dat trieste gedoe. Jij hebt fok niet gekocht ofzo.
Signature :D
  maandag 29 december 2003 @ 22:51:26 #246
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_15809970
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:49 schreef jackson het volgende:

[..]

Ga als je blieft weg

Je laat je nu wel heeeeeeel erg kennen..
Zo'n Die hard ben je dus niet..

Jammer hoor..

It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  maandag 29 december 2003 @ 22:51:34 #247
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_15809976
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:49 schreef Leia73 het volgende:

[..]

je moet wel goed lezen he

Oeps jij mij liev vindt

Sorry

5 voor, 12 tegen.

Ik ben niet te negatief, jij bent gewoon veel te positief. J&J
pi_15809978
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:50 schreef Tiemie het volgende:
gurlie is een leuke user, dus niet zeuren

oja, goedeavond

dankje, goedenavond kikkertje
  maandag 29 december 2003 @ 22:52:04 #249
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15809987
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:51 schreef Parallel_Lives het volgende:

[..]

jongen je doet alsof ik je moeder verkracht heb. Nok eens met dat trieste gedoe. Jij hebt fok niet gekocht ofzo.

jij mag daarintegen optiefen, als je niet normaal kunt doen ga je maar weer.

als je niet vrijwillig gaat dan mail ik wel effe naar de crew

Moderator maandag 29 december 2003 @ 22:52:45 #250
18653 crew  D.
pi_15809998
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:49 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij achter me stond
Logisch dat ik het koud krijg hier

Ben een manusje van alles

Moet B morgen werken?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo