quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 00:12 schreef heinl het volgende:[..]
zijn die dingen echt slecht (die tenten?) want we mogen in de bus een 2 persoonstent meenemen, dat we die meenemen als kledingkast & eettent ofzo... En hoe deden jullie het met eten? zelf koken of uit eten? En die gogo-tours, organiseren die nog wat? (kroegentoch dacht ik? aanrader?)
thanks
![]()
(wij gaan maandag, zin in
![]()
)
2 jaar terug naar Blanes geweest met GoGo, op zich wel ok en de kroegentocht zou ik zeker even doen. Strandfeest is imho een afrader, op een kiezelstrand half gare hamburgers eten met water frisdrank of bier (volgens de barman, de smaak was er niet naar iig). Kost vrij veel geld en vond dat het zeker niet waard. Ook doen is Lorett by Night, ga je langs de discotheken daar, weet je gelijk wat de moeite waard is en wat niet en je gaat met veel volk tegelijk op stap, best gezellig. Ze organiseren nog wel meer (met zo'n grote catamaran, jeep safari of naar Barcelona), maar dat heb ik zelf niet gedaan.
Kwa eten gingen wij dag in dag uit (ontbijt, avond eten, tussendoor) naar Annie's ... erg tof als je op vakantie gewoon door kan met de Remia en Wyko, maar geloof mij .... je gaat er aan kapot. Eet iig wat groente en fruit tussen door en een fatsoenlijk stuk vlees. Zelf koken moet je doen als je het leuk vind of als je met een budget zit, mij iig niet gezien
![]()
De tenten kan ik weinig van zeggen (zat in appartement) behalve dat je mij dood nog niet op die camping zult aan treffen, amper ruimte in de tenten en er rond om heen (je eet tussen de scheerlijnen). Maar dan ben ik ook absoluut geen campeerder en mag ik graag wat luxe om me heen hebben als het even kan (in de zin van een fatsoenlijk bed, eigen badkamer en ruimte om m'n zooi kwijt te kunnen). En pas op met de arcade hallen ... ze werken zwaar verslafend