Ik zit daar ook, met 6 personenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:34 schreef Woep het volgende:
Als er iemand in Villa madrid zit met 5 of 6 personen heb je echt een goddelijk apartement!
echt niet normaal! vorig jaar gehad.. heb nog nooit zo een mooi apartement gezien
supermega balkon!! geweldig
2 wc's, 2 douches
enigste nadeel is dat er te weinig bekers waren maar daat bier zat toch al in blikjes
Gaat ook s kijken bij de Las Vegas en de Sunset als het daar zo goed bevallen isquote:Op zondag 11 juli 2004 20:10 schreef Chickje het volgende:
Nou, ik ben net terug en het was geweldig!
Mijn vakantie heeft voornamelijk bestaan uit aan het strand liggen en uitgaan.
Qua uitgaan zijn grote aanraders de Las Vegas en de Sunset.
Dat heeft zo goed asl iedereen, maar een zee is toch stukken beter!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:32 schreef J-Will het volgende:
ik ga naar appartementen complex Los Pinos en vertrek morgen. Ben wel een beetje zenuwachtig eigenlijkMaar we hebben een zwembad bij het appartement, hoe relaxed is dat
vorig jaar ook gezeten met 11 man in 2 appartementen. wat een supertent zeg! was echt heel erg relaxt! (na ons ging de borg wel omhoog naar 100 Equote:Op donderdag 8 juli 2004 17:12 schreef pimpin het volgende:
[..]
Ik zit daar ook, met 6 personen![]()
Enige waar ik juist wel een t-shirt van hebquote:Op maandag 19 juli 2004 13:27 schreef Porthos het volgende:
maar ja, daarna gewoon nog ff naar las vegas (was trouwens de enigste tent waar ik geen tshirt van heb![]()
ik heb alleen 1 van mimosquote:Op maandag 19 juli 2004 18:38 schreef Rampage2K het volgende:
[..]
Enige waar ik juist wel een t-shirt van heb
Trouwens veel te klein nu![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |