abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18303073
Waar dan?
Vorig jaar was die automaat er namelijk niet meer, het jaar daarvoor nog wel.
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:01:51 #52
69066 cohen
immer 2.
pi_18305189
ja ik was er in 2001, en toen stond die automaat er nog
wie zaait zal oogsten.....
pi_18308596
Hehe die dingen waren niet te eten maar toch haalde we ze best vaak na het uitgaan.
pi_18326350
ik ben dr ook in de zomervakantie!

feest he!

donderdag 15 april 2004 @ 00:07:40 #55
91390 PommeL
Aprilia AF1 125cc
pi_18431826
Ik zit dan in Lloret, wie weet zie je me nog langsscheuren
Blaat!
pi_18444045
Hej luitjes

Wie gaan er dezelfde periode als wij naar camping la masia in blanes
Wij zitten er 14 dagen vanaf 17july.
Degene die er die periode ook zijn please sign our guestbook @ www.whoesa.nl

groetjes and see you all in BLANES
pi_18453631
Jeuj, Blanes is gaaf

We zijn vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer (26Juli 17dagen)
Vorig jaar was echt super vet we zaten toen op de camping naast La Masia (ben de naam ff kwijt) en dit jaar naar La Masia Heb er al zin in
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_19592911
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:13 schreef Bugs1031 het volgende:
Hej luitjes

Wie gaan er dezelfde periode als wij naar camping la masia in blanes
Wij zitten er 14 dagen vanaf 17july.
Degene die er die periode ook zijn please sign our guestbook @ www.whoesa.nl

groetjes and see you all in BLANES
Wij gaan de 15e. Komen we jullie nog tegen
pi_19690953
wat een dood topic.
pi_19700181
beetje wel he

Nog meer mensen die tussen 26 Juli en 17 dagen (12 augustus ofzo?) later in Blanes zijn?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:01:48 #61
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_19758736
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
beetje wel he

Nog meer mensen die tussen 26 Juli en 17 dagen (12 augustus ofzo?) later in Blanes zijn?
Yup.. 26 juli en dan 10 dagen in een appartement

Blanes
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_19766284
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:23 schreef Spookylisa het volgende:
Haaai iedereen! Wij gaan 3 juli met ze 11-en naar Blanes, net geboekt! we zitten ook in de appartementen lotus/europa, nog meer leuke& gezellige mensen toevallig??;) (wij zijn 18 allemaal, wat is de gem. leeftijd daar??) We wilden ff weten van jullie wat de prijzen ongeveer zijn met eten en uitgaan enz. En als je naar Barcelona gaat, hoe lang doe je daarover, ist openbaar vervoer goed>? Kunnen jullie nog discotheken/bars aanraden??? (geen hardstyle of alleen maar trance) THNX en tot in Blanes!!!
-xx- LISA!!
Een reactie dan maar, ook al is het nu al een half jaar later. Aangezien wij ook in europa/lotus zitten, waaraan kunnen we jullie herkennen? Zou wel grappig zjin Ik zoek wel ff een foto van ons op, spreek ons maar aan
pi_19788486
Nog ff wat verhaaltjes over blanes vorig jaar ..

Verhaal 1 .. Dat er een hond van het balkon is afgesprongen en neer gevallen is op het terras van Locomotief NL... Het kan zo maar gebeuren..

Verhaal 2 . Dat Hollanders mot hadden met Spaanse gasten.. ( zag ik via balkon Lotus) . De Hollanders achter hun aan renden.. Maarja de Hollanders waar snel weer vertrokken , want er kwam een zeer grote groep spaanse Lui aan. Tja. 1 nederlander dacht stoert te zijn met zijn trap maarja .. Hij kreeg een posje klappen

Verhaal 3 . Er werd een bende spanjaarden voor drug opgepakt tegenover ons App...

Wel leuk je kunt veel meemaken.. In een land zoals Spanje....
pi_20244444
wij gaan met 6 man blanes onveilig maken

we gaan 3 juli tot 17 juli.. met het vliegtuig natuurlijk want met de bus is zo fout he..

see you there
pi_20264367
Als er iemand in Villa madrid zit met 5 of 6 personen heb je echt een goddelijk apartement!
echt niet normaal! vorig jaar gehad.. heb nog nooit zo een mooi apartement gezien

supermega balkon!! geweldig
2 wc's, 2 douches

enigste nadeel is dat er te weinig bekers waren maar daat bier zat toch al in blikjes
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_20282862
Voor mij is het ook bijna zo ver!

2 juli vertrek ik samen met een vriendin naar Blanes, helaas wel met de bus ivm budget.

Veel plezier allemaal!
pi_20307941
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 16:43 schreef Chickje het volgende:
Voor mij is het ook bijna zo ver!

2 juli vertrek ik samen met een vriendin naar Blanes, helaas wel met de bus ivm budget.

Veel plezier allemaal!
Veel plezier daar en laat ff weten hoe t was...
pi_20309691
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:54 schreef Trickk het volgende:

[..]

Veel plezier daar en laat ff weten hoe t was...
Dank je! Ik zal wel een klein verslag uitbrengen hier.

Wanneer gaan jullie naar Blanes?
pi_20314813
Wij gaan 2 Augustus met een man of 10.
Heb er echt zin in!!!
Alleen nog een maand wachten
pi_20325182
nou gelukkig maar.. we hoeven nederland niet te zien in de kroeg in blanes jammer.. maar ik heb wel zin in zaterdag!! blanes here we come

we zitten zelf in El Sorrall bij S' Abanell

dus zwaai ff als je langskomt , of kom maar een drank je hale

[ Bericht 21% gewijzigd door DancePlaza op 01-07-2004 00:37:25 ]
pi_20348265
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 00:12 schreef DancePlaza het volgende:
nou gelukkig maar.. we hoeven nederland niet te zien in de kroeg in blanes jammer.. maar ik heb wel zin in zaterdag!! blanes here we come

we zitten zelf in El Sorrall bij S' Abanell

dus zwaai ff als je langskomt , of kom maar een drank je hale
En dan maar hopen dat ik dat kan vinden

Ik ben helemaal niet bekend in Blanes, dit wordt onze eerste keer, ben dus zeer benieuwd!

Morgenvroeg om 8.05 vertrekt de bus al, lekker op tijd dus!
pi_20348506
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:50 schreef Kierewiet1985 het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat ik dat kan vinden

Ik ben helemaal niet bekend in Blanes, dit wordt onze eerste keer, ben dus zeer benieuwd!

Morgenvroeg om 8.05 vertrekt de bus al, lekker op tijd dus!
Hmm, erg handig als je broertje nog is ingelogd
pi_20358486
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 22:57 schreef Chickje het volgende:

[..]

Hmm, erg handig als je broertje nog is ingelogd
lol moet je maar in foto boek kijken kan je zien hoe lelijk ik ben herken je meteen in blaneas
pi_20414324
Nog een paar weekjes! Maar laat ik nu bijna al me geld op hebben gemaakt, kut vakanties :p Druk sparen en werken dan maar.
pi_20434110
Hey ben vorig jaar naar blanes geweest en is zeker relaxt!! Zat in een hotel van gogo op halfpension, kan de naam ff niet herinneren, maar het hotel was bagger en het eten gruwelijk slecht...... maar ach ja..... eten haal je bij de snackbar en verder slaap je alleen in je hotel
Overigens, mochten er weer een paar tere lekkere meiden naar je toekomen op het strand, je een feestje aanprijzen in een villa...... niet doen.....je moet 6 euro aanbetalen en is bullshit

Ow ja dan nog iets....... er zitten ook redelijk wat tsjechen en polen..... die willen graag een knokpartijtje en zijn niet bang om er wat messen bij te trekken, opgelet dus.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')