Wij gaan de 15e. Komen we jullie nog tegenquote:Op donderdag 15 april 2004 15:13 schreef Bugs1031 het volgende:
Hej luitjes
Wie gaan er dezelfde periode als wij naar camping la masia in blanes
Wij zitten er 14 dagen vanaf 17july.
Degene die er die periode ook zijn please sign our guestbook @ www.whoesa.nl
groetjes and see you all in BLANES![]()
Yup.. 26 juli en dan 10 dagen in een appartementquote:Op maandag 7 juni 2004 11:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
beetje wel he
Nog meer mensen die tussen 26 Juli en 17 dagen (12 augustus ofzo?) later in Blanes zijn?
Een reactie dan maar, ook al is het nu al een half jaar later. Aangezien wij ook in europa/lotus zitten, waaraan kunnen we jullie herkennen? Zou wel grappig zjinquote:Op donderdag 22 januari 2004 19:23 schreef Spookylisa het volgende:
Haaai iedereen! Wij gaan 3 juli met ze 11-en naar Blanes, net geboekt! we zitten ook in de appartementen lotus/europa, nog meer leuke& gezellige mensen toevallig??;) (wij zijn 18 allemaal, wat is de gem. leeftijd daar??) We wilden ff weten van jullie wat de prijzen ongeveer zijn met eten en uitgaan enz. En als je naar Barcelona gaat, hoe lang doe je daarover, ist openbaar vervoer goed>? Kunnen jullie nog discotheken/bars aanraden??? (geen hardstyle of alleen maar trance) THNX en tot in Blanes!!!
-xx- LISA!!
Veel plezier daar en laat ff weten hoe t was...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:43 schreef Chickje het volgende:
Voor mij is het ook bijna zo ver!
2 juli vertrek ik samen met een vriendin naar Blanes, helaas wel met de bus ivm budget.
Veel plezier allemaal!
Dank je! Ik zal wel een klein verslag uitbrengen hier.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:54 schreef Trickk het volgende:
[..]
Veel plezier daar en laat ff weten hoe t was...
En dan maar hopen dat ik dat kan vindenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:12 schreef DancePlaza het volgende:
nou gelukkig maar.. we hoeven nederland niet te zien in de kroeg in blanesjammer.. maar ik heb wel zin in zaterdag!! blanes here we come
we zitten zelf in El Sorrall bij S' Abanell
dus zwaai ff als je langskomt, of kom maar een drank je hale
Hmm, erg handig als je broertje nog is ingelogdquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:50 schreef Kierewiet1985 het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ik dat kan vinden
Ik ben helemaal niet bekend in Blanes, dit wordt onze eerste keer, ben dus zeer benieuwd!
Morgenvroeg om 8.05 vertrekt de bus al, lekker op tijd dus!
lol moet je maar in foto boek kijken kan je zien hoe lelijk ik benquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:57 schreef Chickje het volgende:
[..]
Hmm, erg handig als je broertje nog is ingelogd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |