abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16192560
Wij gaan deze vakantie ook naar blanes met 8 man. Aparthotel Beverly Park word het mensen misschien ervaringen hiermee?
we zijn niet zo opzoek naar contact met andere mensen, ja dames uiteraard maar met z'n 8en vermaken we ons ook wel.

kwas ook wel benieuwd naar doe dingen in blanes zoals duiken, quadrijden, jetski enzo en wat de prijs hiervan is

we gaan 19 juli weg

maandag 12 januari 2004 @ 19:39:58 #27
10124 Porthos
een van de vier
pi_16194499
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:02 schreef Mr_knuppel het volgende:
Blanes is superlachen!!!

www.xs4all.nl/~ipacs/

onze vakantie foto's!! geen aggressief volk... n tegenstelling tot lloret!!

WTF, jij hoort bij die gasten met de oranje polo's??

wij zaten bij jullie in de bus!

-edit-
ik zie dat jullie bij lisa op de camping zaten, zus van een ouwe klasgenoot, zeker een leuke meid

-edit 2-
als je niet van al te masaal houdt is blanes zeker the place to be.
lekker overzichtelijk en je maakt en houdt makkelijker contact met mensen.
villa madrid is een zeer relax hotel, maar na ons is de borg definitief verhoogd naar 100 euro

dinsdag 13 januari 2004 @ 11:18:42 #28
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_16214129
Wij zaten ook in Lotus Europa, wel relaxed complex opzich. Het bestaat eigenlijk uit 2 complexen, bij de grootste heb je zelfs nog een bar aan het zwembad (maar daar zaten wij dus niet). Overdag beetje aan het strand liggen en op je balkonnetje met je maten bier drinken en 's avonds zit je in no time bij de kroegen.

Blanes is idd ook gewoon een stuk rustiger dan Lloret. Wij waren een avond naar Lloret geweest en de straten daar waren stampensvol, net als de kroegen/discotheken. Dus we vonden het wel prima dat we in Blanes zaten.

Btw, begin je avond in de Klomp, gezellige nederlandse kroeg (vroeg open, ook weer relatief vroeg dicht)

pi_16230785
Mr_knuppel>> Vette foto's.
Ik was met 3 vrienden van me en we hebben jullie volgens mij elke dag daar gezien.
We zaten vlakbij jullie.
Kan me nog wel herinneren dat jullie iedere keer van die fijne blokkades hadden gemaakt midden in het gangpad hehe.

Op dit plaatje, rechtdoor, 1ste tent aan de linker kant, daar zaten wij.

pi_16260878
Wij gaan ook
Of 31juli of 3aug in hotel pi mar en met t vliegtuig
.
pi_16268305
Hey medefokkers,

Had even een vraagje kent iemand de Appartementen van Mediterraneo?
zijn die een beetje aardig of zijn het echte krotten

en heeft iemand hier ook ervaring met de reisorganisatie van holiday express ?

Groeten ut Fryslan
pi_16291132
ist nou leuk of niet want hoor dat alle kroegen kei ver uit elkaar liggen
.
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:40:06 #33
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_16291515
quote:
Op maandag 12 januari 2004 11:55 schreef Redzor het volgende:

En wat kost het uitgaans leven daar een beetje om een goede schatting te kunnen maken

alvast bedankt

Ja dat wil ik ook wel weten, ga er ook misschien heen
I want that one!
pi_16292230
Wij zijn ook na aan het denken waar we op vakantie zouden gaan. We hebben het ook over Blanes gehad (Camping La Masia). Dat sprak iedereen wel aan, de kans is vrij groot dat we daar heen zullen gaan.

Zo als ik het hier allemaal lees is het de mensen die daar zijn geweest goed bevallen. Het is er niet al te druk en je kunt er goed stappen als ik de reacties hier zo lees.

Misschien kom ik een van jullie nog wel tegen...

donderdag 15 januari 2004 @ 20:44:20 #35
10124 Porthos
een van de vier
pi_16295355
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:26 schreef Partygurl het volgende:
ist nou leuk of niet want hoor dat alle kroegen kei ver uit elkaar liggen
vanuit de mimos en de arena was het ongeveer 5 min. lopen naar las vegas (die was het langste open). lijkt me geen punt dus, en onderweg kom je altijd nog een hoop mensen tegen!
pi_16300931
Ja idd, zo ver ligt het niet van elkaar af.
En als je honger hebt kun je 's nachts overal nog wel wat halen.
Vorig jaar waren we echt verslaafd aan die pincho's die ze verkochten, die dingen waren lekkerrrrr.
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:23:47 #37
32819 Spookylisa
what are you looking at?
pi_16495675
Haaai iedereen! Wij gaan 3 juli met ze 11-en naar Blanes, net geboekt! we zitten ook in de appartementen lotus/europa, nog meer leuke& gezellige mensen toevallig??;) (wij zijn 18 allemaal, wat is de gem. leeftijd daar??) We wilden ff weten van jullie wat de prijzen ongeveer zijn met eten en uitgaan enz. En als je naar Barcelona gaat, hoe lang doe je daarover, ist openbaar vervoer goed>? Kunnen jullie nog discotheken/bars aanraden??? (geen hardstyle of alleen maar trance) THNX en tot in Blanes!!!
-xx- LISA!!
moodswingsister...alanist....ashtonished :) lalalalalala dude :|
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:43:35 #38
32819 Spookylisa
what are you looking at?
pi_16496267
What the hell?
O wacht ja ik had gezegd dat ze mocht posten onder mijn naam.. *hehe*
Laalaalaa ik heb echt zin in die vakantie.. dus mensen graag geef eens antwoord op het bovenstaande
moodswingsister...alanist....ashtonished :) lalalalalala dude :|
pi_16496286
Nou ik ben vorig jaar in Blanes geweest ik zat ook in Lotus. Leuke disco's Mimos , Las Vegas ... Waar je lekker kunt eten is de
Pepermolen ... En je hebt natuurlijk ook een Nederlandse afhaaltent patat enz.

Ik ga dit jaar naar Malgrat ga morgen boeken ..

pi_16497070
De pepermolen was idd erg relaxed, goed eten daar.
Alleen jammer dat er nogal eens wat naar beneden word geflikkerd vanuit die appartementen daar boven.
pi_16638567
Ik ga met vijf klasgenoten ook naar Blanes (11 dagen, 26 of 29 juni, van de week boeken).
We gaan met GoGo naar appartementen Europa/Lotus. Hadden we al besloten, maar zie hier ook best goede reacties staan.

Voor wie er ook heen wil, goede foto's van de appartementen zelf staan ongeveer nergens, maar deze hier vond ik wel goed (alleen is dit een 4-pers kamer, geen 6). Alleen heb ik niks over een tv gelezen bij gogo :S.

Onze gemiddelde leeftijd is dan zon 18 jaar, twee van ons nog 17 (waaronder ik), en sommigen 19.

Wanneer gaat de TS?

pi_16664748
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 21:15 schreef roelvdm het volgende:
......
Wanneer gaat de TS?
Ik ga voorlopig nog even niet. Er zijn wat dingen tussen gekomen waardoor een vakantie er waarschijnlijk niet meer in zit.
Maar wie weet volgend jaar!
Iedereen die wel gaat: veel plezier!
art 43.2a
pi_16721300
Blanes zware aanrader...Vorig jaar geweest en dit jaar weer....
27 juli gaan we , heel veel zin al in, echt leuk in blanes~...ook `1 avond in lloret geweest, ook leuk maar toch anders(minder) dan blanes....
pi_16772116
Wij willen er ook heen, iemand van mijn vriendengroep had dit gevonden: "17 dagen voor 220 euro naar Blanes, incl. reis (busreis) & camping".. Niet duur d8 ik? Weet niet welke camping en welke reisorganisatie maja. Ik weet wel dat het hier om je eigen tent enzo gaat, het kostte 50 euro extra als je een tent wou huren..
pi_16773130
Met welk hotel heeft iemand ervaringen:
- Hotel: BEVERLY PARK
- Hotel: BLAUMAR
- Hotel: PI MAR

graag meer info over 1 van deze 3...

pi_17102202
ok.

[Dit bericht is gewijzigd door pimpin op 12-02-2004 19:24]

pi_17120158
Na lang zitten te twijfelen, hebben ik en mijn vriendin een vakantie geboekt naar Blanes in hotel Pi Mar is dit wat kwa hotel

Vragen zijn:
- Is het eten er goed te voedselen?
- Goed uitgaan?

pi_17153492
Wat vinden jullie hiervan dan?
quote:
Bestemming: Spanje - Costa Brava - Blanes
Accommodatie: Camping La Masia
Verblijf: 4-persoonstent voor 4 personen
Aantal personen: 4
Vertrekdatum: 06-07-2004
Soort reis: 15 daagse vliegreis
en dat kost 329 euro P.P. en is dus met het vliegtuig

of

Bestemming: Spanje - Costa Brava - Blanes
Accommodatie: Camping La Masia
Verblijf: 4-persoonstent voor 4 personen
Aantal personen: 4
Vertrekdatum: 05-07-2004
Soort reis: 17/24 daagse busreis
Kosten:
249 voor 24 dagen..
229 voor 17 dagen..
je zit dan op Camping La Masia.. Kan het goedkoper/beter? We zijn dus met 4 man, maakt niet zoveel uit wanneer we vertrekkeen als het maar in juli is..
pi_18278346
Wij gaan met 9vrienden naar camping lamasia in Blanes
14dagen aankomst 17july !

Onze party pics en wie wij zijn vind je op www.whoesa.nl
  vrijdag 9 april 2004 @ 12:39:12 #50
69066 cohen
immer 2.
pi_18297360
je hebt in Blanes ook een automaat waar je hamburgers uit kan halen. en daar staat de hele avond zo'n oud mannetje bij om de boel in de gaten te houden. die hambergers zijn zo ongeloofelijk goor, maarja, je moet wat als je honger hebt en je kan nergens eten halen.
wie zaait zal oogsten.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')