kwas ook wel benieuwd naar doe dingen in blanes zoals duiken, quadrijden, jetski enzo en wat de prijs hiervan is
we gaan 19 juli weg
quote:WTF, jij hoort bij die gasten met de oranje polo's??
Op maandag 29 december 2003 21:02 schreef Mr_knuppel het volgende:
Blanes is superlachen!!!onze vakantie foto's!! geen aggressief volk... n tegenstelling tot lloret!!
wij zaten bij jullie in de bus!
-edit-
ik zie dat jullie bij lisa op de camping zaten, zus van een ouwe klasgenoot, zeker een leuke meid
-edit 2-
als je niet van al te masaal houdt is blanes zeker the place to be.
lekker overzichtelijk en je maakt en houdt makkelijker contact met mensen.
villa madrid is een zeer relax hotel, maar na ons is de borg definitief verhoogd naar 100 euro
Blanes is idd ook gewoon een stuk rustiger dan Lloret. Wij waren een avond naar Lloret geweest en de straten daar waren stampensvol, net als de kroegen/discotheken. Dus we vonden het wel prima dat we in Blanes zaten.
Btw, begin je avond in de Klomp, gezellige nederlandse kroeg (vroeg open, ook weer relatief vroeg dicht)
Op dit plaatje, rechtdoor, 1ste tent aan de linker kant, daar zaten wij.
Had even een vraagje kent iemand de Appartementen van Mediterraneo?
zijn die een beetje aardig of zijn het echte krotten ![]()
en heeft iemand hier ook ervaring met de reisorganisatie van holiday express ?
quote:Ja dat wil ik ook wel weten, ga er ook misschien heen
Op maandag 12 januari 2004 11:55 schreef Redzor het volgende:En wat kost het uitgaans leven daar een beetje om een goede schatting te kunnen maken
alvast bedankt
Zo als ik het hier allemaal lees is het de mensen die daar zijn geweest goed bevallen. Het is er niet al te druk en je kunt er goed stappen als ik de reacties hier zo lees.
Misschien kom ik een van jullie nog wel tegen...
quote:vanuit de mimos en de arena was het ongeveer 5 min. lopen naar las vegas (die was het langste open). lijkt me geen punt dus, en onderweg kom je altijd nog een hoop mensen tegen!
Op donderdag 15 januari 2004 18:26 schreef Partygurl het volgende:
ist nou leuk of niet want hoor dat alle kroegen kei ver uit elkaar liggen![]()
Ik ga dit jaar naar Malgrat ga morgen boeken ..
Voor wie er ook heen wil, goede foto's van de appartementen zelf staan ongeveer nergens, maar deze hier vond ik wel goed (alleen is dit een 4-pers kamer, geen 6). Alleen heb ik niks over een tv gelezen bij gogo :S.
Onze gemiddelde leeftijd is dan zon 18 jaar, twee van ons nog 17 (waaronder ik), en sommigen 19.
Wanneer gaat de TS?
quote:Ik ga voorlopig nog even niet. Er zijn wat dingen tussen gekomen waardoor een vakantie er waarschijnlijk niet meer in zit.
Op dinsdag 27 januari 2004 21:15 schreef roelvdm het volgende:
......
Wanneer gaat de TS?
graag meer info over 1 van deze 3...
Vragen zijn:
- Is het eten er goed te voedselen? ![]()
- Goed uitgaan?
quote:je zit dan op Camping La Masia.. Kan het goedkoper/beter? We zijn dus met 4 man, maakt niet zoveel uit wanneer we vertrekkeen als het maar in juli is..
Bestemming: Spanje - Costa Brava - Blanes
Accommodatie: Camping La Masia
Verblijf: 4-persoonstent voor 4 personen
Aantal personen: 4
Vertrekdatum: 06-07-2004
Soort reis: 15 daagse vliegreis
en dat kost 329 euro P.P. en is dus met het vliegtuig
of
Bestemming: Spanje - Costa Brava - Blanes
Accommodatie: Camping La Masia
Verblijf: 4-persoonstent voor 4 personen
Aantal personen: 4