WtR! zegt:
nee idd
WtR! zegt:
maar waarom ren je nie weg van stadswacht
WtR! zegt:
ze mogen tog nix
maarjah genaait door de politie is ook minder
maar die zijn er toch pas over een half uur als je ze nodig hebt dus.
maar zolang je alleen 5 jaar niet bij de DCW mag is er nix ergs aan
quote:Enschedese zeikstadswachten.
Op maandag 29 december 2003 20:51 schreef contra het volgende:[..]
En je woont in Enschede? Kan me voorstellen dat ze daar wat strenger optreden omdat het wat gevoelig ligt. En dan ook nog naast het bureau. Heel handig.
Zullen nu wel blij zijn dat ze me trug kunne pakke, k lach ze in de stad altijd uit. Dikke stumpers.
quote:Daar hadden ze het over, 5 jaar geen werk bij de gemeente.
Op maandag 29 december 2003 20:52 schreef Manweth het volgende:
zoals ik zei:WtR! zegt:
nee idd
WtR! zegt:
maar waarom ren je nie weg van stadswacht
WtR! zegt:
ze mogen tog nixmaarjah genaait door de politie is ook minder
maar die zijn er toch pas over een half uur als je ze nodig hebt dus.
maar zolang je alleen 5 jaar niet bij de DCW mag is er nix ergs aan
EN IK WOU NOG ZO GRAAG STADSWACHT WORDEN!
quote:ach gussjie
Op maandag 29 december 2003 20:51 schreef Skv het volgende:
het stadswachtbureau is woensdagavond wel totaal naar de tyfus, dat voorspel ik nu al
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:54 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ach gussjie
wat stoehoer
quote:,,|,,
Op maandag 29 december 2003 20:55 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
of hoe je dat ook maakt
quote:Met een beetje mazzel heeft de desbetreffende stadswacht je naam verkeerd gespeld
Op maandag 29 december 2003 20:41 schreef 8-ball het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Code13 op 29-12-2003 20:58]
quote:Nou dan kan je zeggen stoehoer maar als de stadswacht mij dus pakt omdat ik 1 van de 5 illegale klappers die ik heb afsteek weet ik wel cker dat hij een jaar niet meer kan lopen....Eigen schuld dikke bult ga liever iets doen waar je mensen mee helpt hier kots ik echt van
Op maandag 29 december 2003 20:54 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ach gussjie
wat stoehoer
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:56 schreef Skv het volgende:[..]
,,|,,
of hoe je dat ook maakt
quote:ten eerste hoor teen kind van 6 geen vuurwerk te heben
Op maandag 29 december 2003 20:58 schreef Drakire het volgende:[..]
Nou dan kan je zeggen stoehoer maar als de stadswacht mij dus pakt omdat ik 1 van de 5 illegale klappers die ik heb afsteek weet ik wel cker dat hij een jaar niet meer kan lopen....Eigen schuld dikke bult ga liever iets doen waar je mensen mee helpt hier kots ik echt van
![]()
![]()
![]()
![]()
Er gaat zoveel mis en dan treden ze niet op zien ze een jochie van 6 jaar met vuurwerk ja hup grijp de doef hij stak 1 rotjes af 10 jaar celfstarf met tbs![]()
![]()
![]()
Ga liever iets doen waar je mensen echt mee help dit is sneu.....
en ten derde: bedenk dat zelf maar
quote:
Nou dan kan je zeggen stoehoer maar als de stadswacht mij dus pakt omdat ik 1 van de 5 illegale klappers die ik heb afsteek weet ik wel cker dat hij een jaar niet meer kan lopen....Eigen schuld dikke bult ga liever iets doen waar je mensen mee helpt hier kots ik echt van
![]()
![]()
![]()
![]()
Er gaat zoveel mis en dan treden ze niet op zien ze een jochie van 6 jaar met vuurwerk ja hup grijp de misdadiger hij stak 1 rotjes af 10 jaar celfstarf met tbs![]()
![]()
![]()
*mee eens is
nog steeds niet weet hoe dat zit met die 5 jaar?
[Dit bericht is gewijzigd door Skv op 29-12-2003 21:00]
Toen die stadsnerd hem vastpakte heeft hij em dus getrapt, en is die goser met zn bek op de straat geflikkert. Hij heeft alleen aangifte kunnen doen, dus eigenlijk is het gewoon een moraalridderburger.
quote:typisch voorbeeld van de hedendaagse jeugd, geen respect voor mensen met gezag. Stadswacht zijn niet mijn grootste vrienden nee, maar dat je jezelf verlaagt tot zulke praktijken zegt toch wel ontzettend veel over jou en dan ook nog klagen dat ze jou wijzen op je gedrag. Maar miss dat je na je puberjaren wel normen en waarden krijgt.
Op maandag 29 december 2003 20:52 schreef Skv het volgende:[..]
Enschedese zeikstadswachten.
Zullen nu wel blij zijn dat ze me trug kunne pakke, k lach ze in de stad altijd uit. Dikke stumpers.
quote:Le Ridder Du Morale.
Op maandag 29 december 2003 21:01 schreef Fugie het volgende:[..]
typisch voorbeeld van de hedendaagse jeugd, geen respect voor mensen met gezag. Stadswacht zijn niet mijn grootste vrienden nee, maar dat je jezelf verlaagt tot zulke praktijken zegt toch wel ontzettend veel over jou en dan ook nog klagen dat ze jou wijzen op je gedrag. Maar miss dat je na je puberjaren wel normen en waarden krijgt.
Iemand al opheldering over die 5 jaar... jezus..
quote:typisch voorbeeld van de hedendaagse bejaarde.
Op maandag 29 december 2003 21:01 schreef Fugie het volgende:[..]
typisch voorbeeld van de hedendaagse jeugd, geen respect voor mensen met gezag. Stadswacht zijn niet mijn grootste vrienden nee, maar dat je jezelf verlaagt tot zulke praktijken zegt toch wel ontzettend veel over jou en dan ook nog klagen dat ze jou wijzen op je gedrag. Maar miss dat je na je puberjaren wel normen en waarden krijgt.
quote:overdrijven is ook een vak, maar jochies van 6 met vuurwerk moet je zker wat aan doen want die weten niet wat er kan gebeuren. En stoere jochies van 14 met vuurwerk en vriendjes gaan elkaar lekker opfokken en meneer van 65 krijg vuurwerk naar zich toe gegooid, of meisje van 8 pakt stukje vuurwerk en ontploft in haar gezicht, verminkt voor der leven. Ik weet niet wat jij nuttig vind, maar als een stadswacht doet waarvoor hij/zij betaalt wordt vindt ik dat nuttig en helemaal als het tegen asociale jongeren is die net doen alsof ze nix fout doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Er gaat zoveel mis en dan treden ze niet op zien ze een jochie van 6 jaar met vuurwerk ja hup grijp de misdadiger hij stak 1 rotjes af 10 jaar celfstarf met tbs![]()
![]()
![]()
quote:ik probeer je alleen te laten zien dat jij fout was en niet die stadswacht en dat jij een gebrek hebt en niet die stadswacht. Daarnaast ben ik verre van een moraalridder, daar heb ik ook veel te foute dingen voor gedaan en doe ik veel te foute dinge voor
Op maandag 29 december 2003 21:03 schreef Skv het volgende:[..]
Le Ridder Du Morale.
Iemand al opheldering over die 5 jaar... jezus..
quote:Ik steek een rotje af.
Op maandag 29 december 2003 21:06 schreef Fugie het volgende:[..]
helemaal als het tegen asociale jongeren is die net doen alsof ze nix fout doen.
world war III
Ik wil hiermee gewoon zeggen dat ik die stadswachten extreem kansloos vindt, en ik ben niet de enige. Kijk de eerste 10 reacties op dit topique maar.
Ik zeg niet dat ik me helemaal perfect aan de regels hou, maar als je zeg maar zonder licht rondfietst en een bekeuring krijgt, flip je ook wel ff.
Alleen vind ik dat er een wezenlijk verschil zit tussen fietsen zonder licht (gevaarlijk) en vuurwerk afsteken voordat het tijd is. Het mag gvd 31 december toch ook? dis gewoon dikke bullshit, die nerds willen ons (jeugd...) gewoon terugpakken omdat ze het hele jaar al voor lul lopen en uitgelachen worden, nu hebben zij een keer hun leuke 3 dagen van het jaar.
En dat ze dan zown klein jochie apart gaan nemen om hem nog eens extra uit te horen is helemaal kansloos. Sorry hoor maar ik kots op zulke schijnheilige lui..
*Niemand weet vast hoe het zit met die 5 jaar dat ik nu in de computer sta of weet ik dr van... ???
quote:jelle... das naast mijn huis, dus plant je explosieven wel zodat je mijn huis niet verneukt of er staat nog een ander huis aan de *langste straat van enschede* in de fik met oud en nieuw
Op maandag 29 december 2003 20:51 schreef Skv het volgende:
het stadswachtbureau is woensdagavond wel totaal naar de tyfus, dat voorspel ik nu al
[Dit bericht is gewijzigd door rew- op 29-12-2003 21:42]
oh wat zijn ze cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |