of krijgen we weer van die vieze modder derrie
quote:Nee. Niet echt veel zin in
Op maandag 29 december 2003 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Blijf thuis? Doe ik ook
quote:Ik ook. Geen last van poepsneeuw en klotevuurwerk.
Op maandag 29 december 2003 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Blijf thuis? Doe ik ook
Ik zit alleen wel te hopen op harde wind, veel regen of desnoods sneeuw. Hebben we iig geen last meer van kinderen die op 1 Januari heel stoer vuurwerk van de straat af gaan steken.
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
Het is maar een voorspelling hoor. Niets is zeker.Ik zit alleen wel te hopen op harde wind, veel regen of desnoods sneeuw. Hebben we iig geen last meer van kinderen die op 1 Januari heel stoer vuurwerk van de straat af gaan steken.
de max geen vuurwerk
quote:geen vuurwerk nee, maar ze flikkeren dan wel sneeuwballen tegen je ramen of als je voorbij komt met de auto, kleine etters........
Het is maar een voorspelling hoor. Niets is zeker.Ik zit alleen wel te hopen op harde wind, veel regen of desnoods sneeuw. Hebben we iig geen last meer van kinderen die op 1 Januari heel stoer vuurwerk van de straat af gaan steken.
quote:Van een sneeuwbal is nog nooit iemand dood gegaan...
Op maandag 29 december 2003 19:37 schreef Klonk het volgende:[..]
geen vuurwerk nee, maar ze flikkeren dan wel sneeuwballen tegen je ramen of als je voorbij komt met de auto, kleine etters........
Op auto's gooien is daarentegen wél heel irritant.
quote:misschien wel dat oudejaars nacht nog moet komen...
Op maandag 29 december 2003 19:38 schreef twister_rodriguez het volgende:
FOTO's???????????????
quote:Maar wel zin in sneeuw?
Op maandag 29 december 2003 19:34 schreef ne0n het volgende:[..]
Nee. Niet echt veel zin in
quote:Niet direct misschien, maar was er in 't begin van dit jaar in rotterdam niet zo'n vent die een kind van 9 had neergeschoten omdat ie met sneeuwballen aan't gooien was ?
Op maandag 29 december 2003 19:38 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Van een sneeuwbal is nog nooit iemand dood gegaan...
quote:jah, in belgië ook gebeurd. en je hebt ook nog van die 'ijsballen' > die zijn wel wat harder dan sneeuwballen.
Op maandag 29 december 2003 19:42 schreef Farao het volgende:[..]
Niet direct misschien, maar was er in 't begin van dit jaar in rotterdam niet zo'n vent die een kind van 9 had neergeschoten omdat ie met sneeuwballen aan't gooien was ?
quote:Klopt. Het kind (12 jaar oud geloof) was sneeuwballen aan het gooien, tot er 1 tegen een auto terecht kwam. Die vent stapte uit, schoot het kind neer en reed verder weg. Nooit meer gevonden, wordt nog steeds naar gezocht.
Op maandag 29 december 2003 19:42 schreef Farao het volgende:[..]
Niet direct misschien, maar was er in 't begin van dit jaar in rotterdam niet zo'n vent die een kind van 9 had neergeschoten omdat ie met sneeuwballen aan't gooien was ?
Maar je begreep mijn insteek vast wel.
quote:Sneeuw
Kids die vuurwerk oprapen en zichzelf verminken zijn eikels, en daarom ruim ik altijd mijn afgestoken vuurwerk netjes op de volgende ochtend (volgens mij ben ik de enigste die dat doet), zodat ze zich niet kunnen verminken aan mijn niet geknalde rotjes van chinese rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |