abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15800072
Wat vinden jullie van de nieuwe (mini)cd van After Forever Exordium. Persoonlijk vind ik hem erg goed in het gehoor liggen, alleen hadden er wel wat meer 'hardere' stukjes ingemogen. Verder is de prijs natuurlijk absurd rond de 18 euro voor een mini cd, maar ik heb hem voor kerst gehad dus mij hoor je niet klagen . De DVD is verder ook niet veel speciaals: de clip, paar foto's en making of the clip.

Erg benieuwd naar de volledige CD...

pi_15800156
errug cool.... net als hun live optreden in de Bibelot......m
dobedobedo
pi_15800362
Waardeloos. Ben heel lang liefhebber van After Forever geweest, maar na de split met Mark stelt het geen fluit meer voor. Nieuwe MCD klinkt heel erg dertien in een dozijn en afgezaagd, veel minder uniek. Bovendien is de prijs belachelijk voor zo'n korte CD, met nog covers er op ook.

Nope, AF heeft afgedaan...

pi_15800415
Nee, is waar de muzikale en tekstuele invloeden van Mark waren zeer positief voor de band. Vind je de CD The Phantom Agony van Epica wel goed?
pi_15800507
Ik heb het album van de goede Sint gehad.... en ik vind em goed! Het is niet het allerbeste, maar het klinkt gewoon lekker allemaal. Het is gewoon een lekkere CD voor af en toe.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
  maandag 29 december 2003 @ 17:35:01 #6
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_15800573
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:20 schreef fmase het volgende:
errug cool.... net als hun live optreden in de Bibelot......m
absoluut geweldig geweest jah hoop dat mn foto's gelukt hoe dan ook als ze gelukt zijn komen ze in de groep donderslagbibelot te staan
iedereen is anders...gelukkig of anders is de wereld zo saai
pi_15800814
quote:
Op maandag 29 december 2003 17:29 schreef Epica het volgende:
Nee, is waar de muzikale en tekstuele invloeden van Mark waren zeer positief voor de band. Vind je de CD The Phantom Agony van Epica wel goed?
Ja, zeker... heb net ook een recensie van het optreden van Epica op het Gothtronic festival online gezet *wijst naar beneden*, daar staat een uitgebreidere mening in.
pi_15801759
AF is , op een paar nummers na, niet meer mijn smaak. Al moet ik zeggen dat ik My Choice wel een mooi nr vind.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_15805058
ik vind het mini album opzich oke...maar duidelijk minder als de vorige...het is minder overtuigender en mist gewoon iets

die dvd stond toch aangekondigd als extra...daar is ie leuk genoeg voor maar als je dan nog de volle mep moet betalen is dat natuurlijk niet redelijk

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')