abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15805326
Wat kan deze overheid toch een ongelooflijke hypocriese aan de dag leggen zeg!
Er zullen er genoeg zijn die gaan stoppen met roken en daarom worden de accijns verhoogt,zo blijven in ieder geval hun inkomsten gelijk.
We moeten gezonder gaan leven dus worden we ouder,das het logische gevolg ervan,als het goed is tenminste.
Maar das nu ook weer niet echt de bedoeling.
We moeten als het even kan wel voor onze 65ste naar het hiernamaals verhuizen want dan lost die straks niet meer te betalen vergrijzing zichzelf op,toch?
En de wachtlijsten zijn dan ook foetsie.
Ik rook zelf niet maar wie dat wel wil,lekker blijven doen.
Kanker kun je ook van genoeg andere giftige dingen krijgen.
Dat geldt ook voor die fanatieke anti-rokers!!!!...Die denken dat ze gezond leven omdat ze niet roken.
Als je dat denkt dan ben je pas zielig!!
Amen
  maandag 29 december 2003 @ 20:21:02 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15805383
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:19 schreef Lupala het volgende:
Wat kan deze overheid toch een ongelooflijke hypocriese aan de dag leggen zeg!
Er zullen er genoeg zijn die gaan stoppen met roken en daarom worden de accijns verhoogt,zo blijven in ieder geval hun inkomsten gelijk.
We moeten gezonder gaan leven dus worden we ouder,das het logische gevolg ervan,als het goed is tenminste.
Maar das nu ook weer niet echt de bedoeling.
We moeten als het even kan wel voor onze 65ste naar het hiernamaals verhuizen want dan lost die straks niet meer te betalen vergrijzing zichzelf op,toch?
En de wachtlijsten zijn dan ook foetsie.
Ik rook zelf niet maar wie dat wel wil,lekker blijven doen.
Kanker kun je ook van genoeg andere giftige dingen krijgen.
Dat geldt ook voor die fanatieke anti-rokers!!!!...Die denken dat ze gezond leven omdat ze niet roken.
Als je dat denkt dan ben je pas zielig!!
Amen
maak je niet te druk, das pas slecht voor je hart.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 29 december 2003 @ 20:38:34 #103
21378 Mardoek
Cosmo Phase
pi_15805967
Als iedereen dit nou ff leest:

http://henrysturman.com/dutch/artikelen/passiefroken.html

En geen dom commentaar voordat je alles gelezen hebt.

From 1901 to 2200
  maandag 29 december 2003 @ 21:11:34 #104
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_15807016
Ah, de zoveelste topic over roken en precies dezelfde 'argumenten' om het roken te verdedigen. Verkeer, industrie.. Blablabla. Die zijn allemaal productief en zorgt voor brood op de plank. PLUS er worden emissienormen vastgelegd waarbij elk zoveel jaar de vervuiling teruggebracht moeten worden. DAT HEB JE BIJ ROKEN NIET! Filtersigaretten? Light sigaretten? Onzin, zorgt voor net zoveel (ongevraagde) en onproductieve vergiftiging. Het dient slechts de verslaving te bevredigen. Ja, je voelt je er bij beter bij. Minder gestresst en zo. Net zoals een drugsverslaafde een goed gevoel bij krijgt als hij een shot krijgt... Heb je het als roker dan nog niet door?

Ga gewoon thuis roken of in je eigen auto. Zolang je er maar de niet-roker niet met die stank lastigvalt.
Is dat dan zoooo moeilijk? Of wint de verslaving het van je eigenwaarde? Dat is meestal wel het geval, hé? Maar dat wordt nooit toegegeven en smoesjes en natuurlijk de stinkrook zijn niet van de lucht.

Het anti-rookbeleid is een zegen voor niet-rokers. Maar uiteindelijk ook voor de rokers. Opdat ze zullen stoppen met zulk vieze gewoonte en hun geld en het belangrijkste, hun gezondheid zullen behouden.

The Internets, I needs it..
  maandag 29 december 2003 @ 21:38:21 #105
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_15807767
Roken is ongezond, dat weet iedereen die kan lezen.
maar het gezeik van alle ex-rokers is nog veel erger...
zie hier het zoveelste toppic vol geleuter tegen de fanatieke roker of zoals ik de gezelligheidsroker die samen met bekenden onder een borreltje een sigaret rookt, 1 a 2 pakjes per week omdat ik het lekker vind.

Rokers vinden het niet erg om in de pauze gezellig bij elkaar in een rookruimte een peukie te roken of dat er in een restaurant een rookvrij gedeelte is, maar het gezanik van de ex-roker die bij het geluid van een aansteker al begint te kuchen dat is het grote rookprobleem !!

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
  maandag 29 december 2003 @ 21:47:21 #106
6290 Dr_Crouton
pi_15808037
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:38 schreef NatasTriplesix het volgende:
Rokers vinden het niet erg om in de pauze gezellig bij elkaar in een rookruimte een peukie te roken of dat er in een restaurant een rookvrij gedeelte is, maar het gezanik van de ex-roker die bij het geluid van een aansteker al begint te kuchen dat is het grote rookprobleem !!
Helaas zijn niet alle rokers zo attent. Ik werk met een planner die rookt als een ketter en het is omdat ik er wat gezegd heb dat het verboden is om in de wachtruimte EN omdat ik er last van heb. Nu doet ie het als ik er niet ben of rookt in de ruimte ernaast waar het ook verboden is, terwijl het toch niet zo'n moeite is om even een stukje verder te lopen en bij de aangewezen plek eentje op te steken...

En ja, ik 'zanik' terecht als er in een ruimte waar het verboden is, toch gerookt wordt en andere rokers erbij instemmen en zelf ook eentje opsteken.

Maar goed, de baas komt er toch wel achter, onder meer door de domheid (door de verslaving?) dat ze peukresten achterlaten in lege koffiebekers en as op de tafel. Als ze het verbod toch niet willen begrijpen, dan maar een tirade van de chef. Ik zit er niet mee, eigen schuld.

maandag 29 december 2003 @ 21:59:57 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15808467
feesten zijn besloten gebeurtenissen. mag je lekker zelf bepalen wat je wil. net als cafes en coffeeshops. als die in de status club veranderen, nu het nog bijna kosteloos is, dan kunnen ze ook lekker zelf bepalen wat hun beleid wordt. kwestie van er snel bij zijn. en een pasjes beleid, but who cares if u can smoke.

misschien ongezien, maar wel het komt eraan.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_15810341
Ik begrijp de moeilijkdoenerij werkelijk waar niet.

Ik ben een 'verstokt' roker. Werk sinds september 1999 en kwam afgelopen jaar voor het eerst bij een klant waar gerookt mocht worden (anders dan in het magazijn en dergelijke). Daar stond ik al met open mond, af en toe dicht door de sigaret, naar te kijken. Het past niet in een werkomgeving om daar continu een rookwalm te hebben hangen.

Dus stap ik twee keer per dag op het balkon om daar een sigaret te roken. En rook ik er snel twee tijdens de lunchpauzewandeling. Geen probleem.

Tijdens eten in een restaurant rook ik wel graag, maar niet als ik op een ander tafeltje gepropt zit met niet-rokers die aan het eten zijn. Als ze aan de koffie zitten moeten ze niet zeuren, maar tijdens eten vind ik het onbeschoft.

Voor de rest kan ik me weinig tot geen situaties bedenken waarin ik als roker overlast bezorg aan niet-rokers. In de kroeg? Die bezitten normaal gesproken over een prima ventilatiesysteem. En anders moet je daar als fanatieke anti-roker maar niet komen of er wat aan (laten) doen.

Het trieste is dat anti-rokers zich gesterkt voelen door de wetgeving. Voor wat betreft de rookvrije werkplek begrijp ik dat volkomen - dat is namelijk geen keuze. Voor het overige kiezen niet-rokers er toch echt zelf voor om zich in rokersruimtes te begeven. De argumenten voor het niet mogen roken op onoverdekte stations en in de buitenlucht slaan natuurlijk kant noch wal. Nee, je krijgt geen kanker van de rook van mijn sigaret als je naast me staat in het bushokje. Nee, ik sta normaal gesproken niet IN het hokje als ik rook. Ja, als ik dat wel sta, kan je daar normaal wat van zeggen. Met een glimlach, niet met VMBO-medische kennis en een omlaag gerichte zure mond.

Alle onderzoeken met betrekking tot meeroken richten zich op situaties zoals in een werkomgeving: iemand die dus elke dag 9 uur in de rookwalm van een ander hangt. Thuis meeroken met de ouders is al een heel ander verhaal (veel minder langdurig en intensief). Dat continu mee moeten roken komt neer op 5 sigaretten zelf roken per dag. Mijn rookpluimpje deels inademen op een willekeurige dag, waaraan staat dat dan gelijk denk je?

Maar daar luisteren anti-rokers niet naar. Meeroken is meeroken, en dat is slecht, want dat staat in de Telegraaf en is bovendien ook logisch Ze denken dan: rook is slecht, dus een beetje rook is weliswaar minder slecht, marar toch slecht. Geen enkel besef dus van de manier waarop roken kanker, COPD enzovoorts veroorzaakt. Dat is geen lineair grafiekje met op de x-as de dosis en de op de y-as de ziekte.

Maar nee. Dan beginnen ze een discussie ("stop toch eens met die debiele gewoonte") om een standaard-reactie uit te lokken ("joh, je ademt ook lekker veel uitlaatgassen in in dat flatje van je langs de A4") om dan tenslotte met een nog veel nietszeggender stokpaardje op de proppen te komen ("dat is zo'n standaardargument, je bent gewoon een junk, met een drang naar je shotje, kan je nou echt niets anders functioneren?"). Ze zien de roker als iemand die alles vergoeilijkt en achten het dan nodig om hen op de plaats te zetten door een lichtelijk denigrerende opmerking te plaatsen, die natuurlijk wel aansluit bij de feiten.

Het trieste van dat alles is dat al het negatieve op het bordje van de roker komt. Die is een junk en moet zich continu bezwaard voelen. Zwakkeling! Terwijl de triestheid juist ligt in het moeten afdwingen van gedrag door middel van wetgeving. Anti-rokers hebben de ruggegraat niet om er fatsoenlijk wat van te zeggen, rokers ontberen vaak het fatsoen om daar normaal op te reageren. Dus dan moet papa overheid er maar tussen komen, iets waar anders het hele land van op zijn kop staat. Dat gebrek aan fatsoen van beide kanten heeft verder geen zier te maken met junkieneigingen of direct optredende kanker. Wel met algemeen moraal dat blijkbaar weer eens naar een nieuw dieptepunt is gezakt.

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  maandag 29 december 2003 @ 23:29:28 #109
6290 Dr_Crouton
pi_15810990
Geen ruggegraat, zelf voor kiezen om in de rokersruimte te bevinden...

Tuurlijk. Misschien voor jouw siutuatie, voor mij is het totaal anders. En gesterkt worden door de wetgeving is alleen maar goed en een steun in de rug tegen deze geheugen aantastende gewoonte.

Ik zeg er wel eens wat van, maar de verstokte roker 'vergeet' de afspraken wel eens en steekt er een op, na een week rookt ie weer als vanounds in een ruimte waar niet gerookt mag worden. Wie heeft er nou geen ruggegraat?
Misschien heb ik geen ruggegraat om direct naar de baas te stappen en zo de werksfeer te verpesten omdat ik de boeman ben.
Ik moet steeds vragen of men niet wil roken in een ruimte waar überhaupt niet gerookt mag worden! Elke keer weer! Hebben ze ook nog Alzheimer door die stinkstokjes?
Men denkt dat een rokersruimte IS. Overal zijn stickers met verboden te roken geplakt omdat het een afgesloten ruimte is en een magazijn er tegenaan huist. Maar omdat mijn directe collega's er wel eens roken, komen andere mensen van andere afdelingen in het gebouw langs en steken er ook vrolijk eentje op. Waarom zijn deze mensen zo zwak en leugenachtig?

Fuck em. Leve de nieuwe wetgeving.

En fuck ook dat VIP Internet banner.

pi_15811446
Altijd dat gezeik over dat roken..............

En dat vreselijke getuttel hier in Nederland dat steeds erger wordt sinds we een stelletje randdebielen uit de vorige eeuw als premier en minister van justitie hebben........

Ik ben het er helemaal mee eens dat je andere mensen niet met je rook lastig moet vallen en vooral op werkplekken. Maar ik vind ook dat die mensen niet altijd meteen moeten gaan zeiken. Ik moet ook wel eens hun vieze zweetlucht of verkeerde parfum/aftershave in ademen of naar hun onzinnig gezever luisteren, dus vice versa mogen ze ook wel eens een keer wat tolerant zijn.

Maar als er ooit een rookverbod in de horeca komt dan gaan we daar in Nederland toch hoop ik wel met zijn allen tegen in opstand he! Dat kunnen ze toch nooit maken dat je geen sigaret meer kunt opsteken als je lekker aan het zuipen bent

pi_15811478
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Waarom zijn deze mensen zo zwak en leugenachtig?
Als jij het normaal vraagt en zij continu hun afspraak niet nakomen, dan zijn het dus gewoon sukkels. Dat heeft verder niets met roken in het algemeen te maken - bovendien vind ik nogmaals een wettelijk verbod op roken op de werkvloer volstrekt terecht.

Wat waarschijnlijk wel een probleem is, is dat roken ontzettend koppelingsgevoelig is. Daarmee bedoel ik: als jij een bepaalde actie gewend bent vergezeld te doen gaan van een sigaret, dan is tijdens het uitvoeren daarvan je verslavingsdrang op de een of andere manier veel sterker aanwezig. Voor mij is dat nu thuis achter de computer. Dan kan ik geen uur zonder sigaret. Op mijn werk, waar ik nooit binnen gerookt heb, op een nachtelijke sessie na, taal ik er 4 uur niet naar en toen ik ook tijdens de pauzes niet rookte de hele dag niet.

Maar er zijn echt maar weinig rokers, die ik ken, die echt schijt hebben aan niet-rokers. Ik was vanochtend bijvoorbeeld bij een klant, en rookte daar een sigaret met de magazijnmeester. Een andere werknemer liep later langs die rookruimte, luid kuchend: "Wat een stank hier!". Als jij op die manier kenbaar maakt dat je het er of niet mee eens bent, of rokers maar dom vindt, of er echt niet tegen kan om astmatische redenen bijvoorbeeld, dan kan je - helemaal bij magazijnfiguren - het wel vergeten. Paternalistisch gedrag op die manier roept bij mensen nu eenmaal afkeer op. Als je tegen zo iemand op normale toon vraagt of hij ergens anders wil roken is er over het algemeen niets aan de hand.

Dat kan je misschien niet normaal vinden, maar dat heeft niets met roken an sich te maken. Zo zijn veel mensen nu eenmaal. Als jij op een kantoor werkt waar veel waarde gehecht wordt aan het dragen van een das, terwijl jij lekker in je spijkerbroek loopt kan je collega zeggen: "Moet je luisteren, ik begrijp dat jij er niet veel zin in hebt, maar we zouden graag willen dat je je wat netter kleedt". Of hij kan tegen een andere collega in jouw bijzijn steeds vragen of-ie zich in de schilderwijk bevindt. In het eerste geval zal je of niet zo moeilijk doen en een das dragen, of je zoekt een baan waar er minder waarde aan wordt gehecht. Het tweede geval roept de omgekeerde reactie op.

Blijven rokers roken, al vraag je het normaal, dan zijn het gewoon klootzakken. Dan moet je het maar via je baas spelen als dat niet anders kan. Jij staat immers in je recht, en zij hebben zich maar aan te passen. Vervelend is het wel, dat ben ik met je eens, maar om alle rokers dan maar aan te vallen is wel erg kort door de bocht.

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_15818043
De wetenschap blijft doorwerken en haalt steeds meer zaken naar boven die slecht zouden zijn voor de gezondheid van mensen!
Nu moet de sigaret eraan geloven! Moeten we hier wel steeds in meegaan? We leven nu eenmaal op een planeet met allerlij risico's waardoor we ziek kunnen worden en kunnen overlijden. Het toenemende auto gebruik met de daarbij komende doden en gewonden nemen we nu op de koop toe. Amerika loopt voorop in de strijd tegen het rokertje, maar achter bij de co2 uitstoot en vervuilende fabrieken! Wat bedenken de geleerden straks nog? Slapen met je vrouw verkort de levenduur, van je GSM krijg je een hersenbloeding van TV kijken kan je blind worden, als je griep krijg moet je worden geruimt om een epedimie te voorkomen?!! zeg het maar!
Stop met die onzin en geniet van het leven!!!!
pi_15819514
Ik besef ineens dat ik me heel erg moet schamen. Ik, als weldenkend Nederlandsch Staatschburger heb de egoistische en, jawel, welhaast fascistische mening opgevat dat mijn recht op frisse lucht zwaarder weegt dan een ander zijn recht op giftige lucht.

Ooit, in een grijs verleden was ik in de veronderstelling dat alles gebaseerd zou moeten zijn op keuzes. Iemand mag ervoor kiezen zijn lichaam te vergiftigen, maar niet die van mij erbij. Mij is namelijk niets gevraagd, voor mij is voornoemde keuze er niet...

Maar oei oei, ik zie ineens hoe stom ik ben geweest. Wie ben ik toch om een ander het recht te ontnemen mij te vergiftigen. Ik word namelijk ook al vergiftigd door uitlaatgassen, drank en zelfs zonnestralen. Wie ben ik om te ontkennen dat aan deze feiten, andere mensen onmiddellijk en per definitie het recht ontlenen mij dan ook maar te gaan verkankeren.

Maar... en hier komt het goede nieuws, dankzij hoogwaardige analytische discussies en goed doordachte en onderbouwde kritiek van rokend Fok!, en ik parafraseer een beetje, "Krijg maar de tering, ik blijf toch roken!", en "Ophoepelen moraalridders met je geblaat, ik laat me niet discrimineren!", ben ik de naiviteit van mijn gedachtengang gaan inzien...

Ik wil U allen bedanken. Wie heeft er een sigaret voor me?

dinsdag 30 december 2003 @ 12:52:13 #114
3542 Gia
User under construction
pi_15822110
Nog maar 2 nachtjes slapen!
  dinsdag 30 december 2003 @ 14:32:47 #115
38549 dewd
100% pure
pi_15825228
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens dat je andere mensen niet met je rook lastig moet vallen en vooral op werkplekken. Maar ik vind ook dat die mensen niet altijd meteen moeten gaan zeiken. Ik moet ook wel eens hun vieze zweetlucht of verkeerde parfum/aftershave in ademen of naar hun onzinnig gezever luisteren, dus vice versa mogen ze ook wel eens een keer wat tolerant zijn.

Maar als er ooit een rookverbod in de horeca komt dan gaan we daar in Nederland toch hoop ik wel met zijn allen tegen in opstand he! Dat kunnen ze toch nooit maken dat je geen sigaret meer kunt opsteken als je lekker aan het zuipen bent

Ah ik wist ff niet dat je van zweetlucht en aftershave ook een vehoogde kans op kanker hebt. En van onzinnig gezever ook al, mag ik wel oppassen op fok dan. En als er een rookverbod in de horeca komt dan juich ik dat alleen maar toe.

[Dit bericht is gewijzigd door dewd op 30-12-2003 15:47]

pi_15826220
Wat een zooitje bekrompem reacties.
Zowel pro als anti.
Is dit ikke en de rest kan stikken nu het gemiddelde intellect van de Nederlander?
We komen er samen wel uit......Weten jullie nog?
We komen nergens samen uit.
Gewoon een verbod instellen en daarmee basta is niet er samen uitkomen.
En dat zegt een NIET roker!
pi_15826298
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:06 schreef Lupala het volgende:
Gewoon een verbod instellen en daarmee basta is niet er samen uitkomen.
En dat zegt een NIET roker!
Helemaal mee eens. Met name ex-rokers brengen een soort van bekeringsdrang met zich mee wat ik normaliter verwacht bij religieuze fanatici.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_15826888
Ik ben dus ook zo'n ex-roker maar van enige bekeringsdrang heb ik gelukkig geen last.
Een ieder moet doen wat hij prettig vind om zijn leven zo aangenaam mogelijk te laten voorbij glijden.
We zijn tenslotte maar een zucht in de hele ecologie.
Ik heb voor mezelf besloten te stoppen,mag ik?
Mijn vrouw rookt heerlijk door,mag zij?Ja zij mag...!
Een ander tolereren,leer dat eens!!
En dat gezeik over meeroken is het meest onzinnige argument dat ik ooit gehoort heb.
Mijn hele familie rookt niet maar zodra mijn vrouw op bezoek komt wordt er een asbakje neergezet voor haar omdat iedereen weet dat het prettig vind.
Rookt de hele familie mee,NOU EN??
Das nog eens rekening houden met een ander ipv alleen maar met jezelf.
Stelletje zeikerds zijn die Hollanders.....Zou bijna wensen dat ik er niet toe behoorde maar helaas...!!!!!!!!!
Roken doen de mensen al eeuwenlang en tot een jaar of 30 terug hoorde je er niemand over.
Maatschappelijk geaccepteert was het.
No problem.
Totdat er iemand opstond die het in de belangstelling zette door erop te wijzen dat slecht voor je zou KUNNEN zijn.
Hele volksstammen nemen het meteen over.......Kuddedieren!!
Die rookvrije werkplek is prima...maar heel veel bedrijven nemen echt de moeite niet voor een alternatief,zoals een rookruimte voor de pauzes.
Die zijn er straks op 1 januari domweg niet.
Gevolg..........chagrijnige mensen......missen hun peukie.
Ziekmeldingen want thuis kunnen ze lekker paffen.......!
Zorg voor een alternatief en iedereen is tevreden maar zo ver willen die fantieke anti rokers niet eens denken.
Waardeloze tekkels!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Lupala op 30-12-2003 15:31]

dinsdag 30 december 2003 @ 15:28:11 #119
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15826986
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:25 schreef Lupala het volgende:
Ik ben dus ook zo'n ex-roker maar van enige bekeringsdrang heb ik gelukkig geen last.
Een ieder moet doen wat hij prettig vind om zijn leven zo aangenaam mogelijk te laten voorbij glijden.
We zijn tenslotte maar een zucht in de hele ecologie.
Ik heb voor mezelf besloten te stoppen,mag ik?
Mijn vrouw rookt heerlijk door,mag zij?Ja zij mag...!
Een ander tolereren,leer dat eens!!
En dat gezeik over meeroken is het meest onzinnige argument dat ik ooit gehoort heb.
Mijn hele familie rookt niet maar zodra mijn vrouw op bezoek komt wordt er een asbakje neergezet voor haar omdat iedereen weet dat het prettig vind.
Rookt de hele familie mee,NOU EN??
Das nog eens rekening houden met een ander ipv alleen maar met jezelf.
Precies.
Hamelen
pi_15827554
Smoking is a dying habit... .
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:50:33 #121
38549 dewd
100% pure
pi_15827735
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:25 schreef Lupala het volgende:
Die rookvrije werkplek is prima...maar heel veel bedrijven nemen echt de moeite niet voor een alternatief,zoals een rookruimte voor de pauzes.
Die zijn er straks op 1 januari domweg niet.
Gevolg..........chagrijnige mensen......missen hun peukie.
Ziekmeldingen want thuis kunnen ze lekker paffen.......!
Zorg voor een alternatief en iedereen is tevreden maar zo ver willen die fantieke anti rokers niet eens denken.
Behoorlijk sneu dat als je je rookstokje niet hebt je meteen chagerijnig wordt. En dat ziekmelden is al helemaal sneu, maar dat zie ik niet gebeuren. En een rookplek mja daar kan ik het nog wel mee eens zijn, alhoewel je altijd gewoon altijd buiten kunt staan bikkelen hoor
pi_15828031
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:50 schreef dewd het volgende:

[..]

Behoorlijk sneu dat als je je rookstokje niet hebt je meteen chagerijnig wordt.

Ik niet want ik rook niet,goed lezen eikel (in).......maar een ander misschien wel maar dat kun jij je als nietroker zonder inlevingsvermogen natuurlijk niet voorstellen.Had niet anders verwacht van weer zo'n fanatieke nietroker!

En een rookplek mja daar kan ik het nog wel mee eens zijn, alhoewel je altijd gewoon altijd buiten kunt staan bikkelen hoor

Das nu juist het probleem...veel bedrijven willen niet dat het personeel massaal voor de deur gaat staan roken.Vinden ze niet staan voor eventuele aankomende relaties.....Snobbisme heet dat!
Die mogelijkheid wordt je dus ook al ontnomen terwijl je daar als roker ook best toe bereid bent.
Kortom.wordt echt hoogtijd dat die fanatieke anti roker ook eens wat water bij de wijn gaat doen.

dinsdag 30 december 2003 @ 16:02:02 #123
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15828119
quote:

[..]

Behoorlijk sneu dat als je je rookstokje niet hebt je meteen chagerijnig wordt. En dat ziekmelden is al helemaal sneu, maar dat zie ik niet gebeuren. En een rookplek mja daar kan ik het nog wel mee eens zijn, alhoewel je altijd gewoon altijd buiten kunt staan bikkelen hoor

Hamelen
pi_15828222
quote:
Behoorlijk sneu dat als je je rookstokje niet hebt je meteen chagerijnig wordt.
Dat is gewoon het gevolg van een fysieke verslaving. Lees je eens in over de werking van nicotine op het brein. Dat jij niet rookt wil niet zeggen dat alle eigenschappen en alle kenmerken van rokers dan maar direct "sneu" zijn.
Friedman on Donahue
pi_15828290
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:06 schreef Lupala het volgende:
Is dit ikke en de rest kan stikken nu het gemiddelde intellect van de
Nederlander?
Wel van de rokers in ieder geval wel ja. De ironie dat je hier het woord 'stikken' gebruikt ontgaat je hopelijk niet...
quote:
We komen er samen wel uit......Weten jullie nog?
Dude, weet je hoe lang het geleden is dat men met die leus begon? Misschien wel een jaar of vijf. En weet je wat er in die tijd veranderd is? Niks. Vind je het gek dat men het dan via de wet gaat spelen. Kwestie van eigen schuld dikke bult, had je maar moeten inbinden en jezelf fatsoen aanleren (ja niet jij persoonlijk want je rookt niet meer, maar de mensen die zichzelf aangesproken horen te voelen, die weten het maar al te goed).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')