abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16203010
Ik heb mijn allereerste forum gebouwd . Het is voor m'n broertje en een vriend van 'm. Ze gaan over een paar weken stage lopen in de US. Op het forum kunnen ze hun verhalen en foto's kwijt. Tevens is er een chat box aanwezig.

Heeft iemand zin om het forum te checken? Qua layout ga ik er niets aan veranderen, maar wellicht qua inhoud (tekstueel), beveiliging etc...

Het enige wat sowieso nog veranderd moet worden is het logo linksboven.

Alvast bedankt!

De URL: http://travel.to/roelandjoost

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_16203190
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb mijn allereerste forum gebouwd . Het is voor m'n broertje en een vriend van 'm. Ze gaan over een paar weken stage lopen in de US. Op het forum kunnen ze hun verhalen en foto's kwijt. Tevens is er een chat box aanwezig.

Heeft iemand zin om het forum te checken? Qua layout ga ik er niets aan veranderen, maar wellicht qua inhoud (tekstueel), beveiliging etc...

Het enige wat sowieso nog veranderd moet worden is het logo linksboven.

Alvast bedankt!

De URL: http://travel.to/roelandjoost

de pop-ups
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_16203241
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:59 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

de pop-ups

Jah klote inderdaad, maar ja ik heb weinig zin om voor dat half jaartje helemaal een domein te gaan reggen. En travel.to/ ziet er toch iets leuker uit dan 62.163.blabla.
Tijdens het verblijf op het forum heb je er overigens geen last van. Een reden te meer om langer te blijven toch?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 12 januari 2004 @ 23:03:45 #229
38360 masuyo
Where will you go
pi_16203323
phpbb
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
pi_16203356
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jah klote inderdaad, maar ja ik heb weinig zin om voor dat half jaartje helemaal een domein te gaan reggen. En travel.to/ ziet er toch iets leuker uit dan 62.163.blabla.
Tijdens het verblijf op het forum heb je er overigens geen last van. Een reden te meer om langer te blijven toch?

ik nodig jou en je broertje uit op mijn forum

ga maar eens naar mijn site

pi_16203386
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:03 schreef masuyo het volgende:
phpbb
Ja ik wilde eigenlijk een extra hypotheek van 10.000 euro afsluiten om een echt forum te kopen, maar ja ik had geen zin om helemaal naar de bank te gaan. Heb jij soms een beter, gratis, alternatief?
  maandag 12 januari 2004 @ 23:05:52 #232
38360 masuyo
Where will you go
pi_16203416
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ik wilde eigenlijk een extra hypotheek van 10.000 euro afsluiten om een echt forum te kopen, maar ja ik had geen zin om helemaal naar de bank te gaan. Heb jij soms een beter, gratis, alternatief?

php leren
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  maandag 12 januari 2004 @ 23:06:08 #233
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_16203423
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb mijn allereerste forum gebouwd .
code:
Powered by phpBB 2.0.6 © 2001, 2002 phpBB Group All times are GMT
welk stukje heb je dan zelf gebouwd?
quote:
Het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum, zoals phpBB, IkonBoard heeft geen nut. Dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet eigen gemaakte site gezien. Ook niet met een andere layout.
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_16203444
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:04 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

ik nodig jou en je broertje uit op mijn forum

ga maar eens naar mijn site

banners
pi_16203467
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:06 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

banners

1tje maar
pi_16203473
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:06 schreef iemoe het volgende:

[..]
welk stukje heb je dan zelf gebouwd?
[..]

Ik heb de chatbox er zelf ingebouwd.

Het gaat me minder om het forum zelf, maar om de beveiliging. Ik host de site namelijk op mijn eigen server. Naast een webserver met PHP-extensions draai ik een FTP-server, MySQL-server, mailserver. Het is goed mogelijk dat er ergens een veiligheidslek of -fout zit.

[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 12-01-2004 23:09]

pi_16207033
Wil iemand de chatfunctie nog ff checken? http://travel.to/roelandjoost

username / password: testuser / lullo

pi_16210001
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb de chatbox er zelf ingebouwd.

Het gaat me minder om het forum zelf, maar om de beveiliging. Ik host de site namelijk op mijn eigen server. Naast een webserver met PHP-extensions draai ik een FTP-server, MySQL-server, mailserver. Het is goed mogelijk dat er ergens een veiligheidslek of -fout zit.

Die chatbox is gewoon een standaard PHPbb-mod, deze namelijk. Wat heb je nou precies er zelf aan gedaan?
  dinsdag 13 januari 2004 @ 07:54:58 #239
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_16210281
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:51 schreef almarrr het volgende:
Ik heb zelf een clan met wat vrienden opgericht, dit is de website: http://bonbon.mine.nu/bonbon/ Ik vindzelf dat er nog wel wat veranderd aan kan worden, misschien de kleuren. Ik wil de kleuren wel ongeveer zo houden, misschien dat het iets minder fel kan. Heeft iemand nog andere tips, dan hoor ik ze graag.

En niet zeuren dat t pijn aan de ogen doet

je meot nog wat aan je frames doen die zijn zo bak als een hoedje.. ik moet konstand scrolle met 3 scrollbars of zo.
verder.. mooi geel is niet lelijk.. (allen die zwarte onmousover in menu)
poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
pi_16211394
Ik heb maar 1 scrollbar, ongeacht welke resolutie (800/600, 1024/768, 1280/1024). Ik heb de links bovenin aangepast, misschien oogt het nu beter?
pi_16215454
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 06:52 schreef ELTino het volgende:

[..]

Die chatbox is gewoon een standaard PHPbb-mod, deze namelijk. Wat heb je nou precies er zelf aan gedaan?

Goh echt? Ik wil gewoon weten of 'ie werkt.. van het internet af dus.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 12:23:16 #242
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_16215951
oke dan post ik het hier ff

Geweldig... ik ben bezig met een website...
nu wordt deze goed weergegeven in Mozilla, maar natuurlijk niet in IE....
Hij klopt ook helemaal volgens de W3C standard......
maar natuurlijk doet MS daar weer niet aan mee, of niet zoals het bedoelt is.
maar goed dat lost het probleem niet op.

http://www.hoeve.nu/albanie

als je nu iets in de cell stopt... en getal of en letter (spatie werkt dus niet in een lege cell), dan laat hij opeens wel de border zien (heb de borders van td in CSS gestopt....) iemand een idee hoe ik dat kan omzeilen? zodat IE gebruikers het ook kunnen zien??
Ik heb geen zin om ergens een gif neer te zetten eigenlijk....... behalve als het niet anders kan

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 12:35:51 #243
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_16216333
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan moet je hem niet in dit topic droppen!
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_16216646
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:23 schreef appelsientje het volgende:
http://www.hoeve.nu/albanie
spatie werkt dus niet in een lege cell
Spatie werkt wel in een lege cel, maar dan moet de code
code:

gebruiken.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 13:05:16 #245
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_16217283
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:45 schreef sop het volgende:

[..]

Spatie werkt wel in een lege cel, maar dan moet de code

code:

gebruiken.
Thnx ik wist dat het simpel moest wezen

ps
Wat een ongelooflijke smerige avatar heb je

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_16217664
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan moet je dat aan een vriendje vragen via MSN of whatever, maar niet hier dumpen...
pi_16219337
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 13:16 schreef ELTino het volgende:

[..]

Dan moet je dat aan een vriendje vragen via MSN of whatever, maar niet hier dumpen...

Oke, dan open ik wel een nieuw topic ervoor. Zul je zien dat 't ook niet goed is.
pi_16219488
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Oke, dan open ik wel een nieuw topic ervoor. Zul je zien dat 't ook niet goed is.

Of gewoon geen topic openen. Als iedereen een topic gaat openen om te kijken of zijn site het doet dan wordt het nogal loos hé.

Zoiets kan je toch ook vanaf je werk/school/vriend whaterver doen?

pi_16224829
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:17 schreef ELTino het volgende:

[..]

Of gewoon geen topic openen. Als iedereen een topic gaat openen om te kijken of zijn site het doet dan wordt het nogal loos hé.

Zoiets kan je toch ook vanaf je werk/school/vriend whaterver doen?

Luister effe n00b. Zit jij mij nou te vertellen hoe ik mij moet gedragen op Fok? Als ik graag een topic open dan open ik een topic ja?
pi_16227198
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 16:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Luister effe n00b. Zit jij mij nou te vertellen hoe ik mij moet gedragen op Fok? Als ik graag een topic open dan open ik een topic ja?

Kennelijk weet jij niet wat er wel en niet in dit topic kan/mag. Daar draait het hier om.

Om nou weer gelijk te gaan schelden omdat jij (te) veel op FF zit vind ik een beetje onzinnig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')