bijna alles wat koen doet of zegt word door zn ouders wel commentaar opgegeven, zoals hij zelf al zei , zn broertje hoeft nooit iets te doen (niet vaak in iedergeval) maar koen werkt zn eigen kapot , als die uit zn stage komt zeggen ze : doe dit koen blablabla
als koen er dan een keer wat van zegt , gewoon op een normale manier dan krijgt ie gelijk een hoop gezeik over zich heen , en een minuut later doen ze poeslief tegen hem alsof er niets gebeurt is , sorry hoor maar dat vind ik nogal egoistisch , ik bedoel als ze niet eens haar excuses kan geven of het kan uit praten
ik wil mn vriend heel erg graag helpen maar ik heb het gevoel dat ik machteloos sta , door bijvoorbeeld met zn moeder te praten of wat dan ook , maar ja dan maak ik de situatie waar koen in zit alleen maar erger
dan krijg hij weer gezeik over zich heen , want met haar valt niet te praten want ze wilt gewoon niet luisteren
ik heb soms ook het idee dat ze mij niet mag , geeft ze bijvoorbeeld commentaar over mn kleding en dan bijvoorbeeld dat ik niet tot zondagsavonds mag blijven want ze moeten zogenaamd weg
ze accepteerd dr eigen zoon niet eens want : dit is niet goed dat is niet goed zn haar ziet er niet uit zn kleding overal heeft ze wel commentaar over
Koen je moet goed weten dat ik er altijd voor je zal zijn en dat ik je altijd zal steunen
excuses voor spelfouten etc
quote:Ja, doodwensen gaat ook ver... daarom vraag ik hier om raad...
Op maandag 29 december 2003 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Doodwensen gaat ook weer wat te ver denk je niet
Iedereen maakt dit mee thuis, ik nog steeds en ik ben 21. Mijn moeder is ook niet de makkelijkste om mee te leven (weet ze zelf ook) en we maken regelmatig leuke tafereeltjes mee waarin mijn moeder fout zit, dit niet volledig toegeeft en alles zo weet te draaien dat het mijn fout is en dat ik geen reden heb om kwaad te worden.
Dit gebeurt zo'n twee keer per week; 'vroeger' vanaf m'n 14e tot m'n 18e gebeurde dit elke dag wel een keertje.
Kleine dingetjes gewoon, zoals wanneer ik ergens iets heb neergelegd wat ik nodig heb en zij haalt het weg en legt het God weet waar neer 'omdat ze geen zooi in de woonkamer wil hebben slingeren', al had ik uitgelegd waarom het daar moest liggen.
Of de manier waarop ik mijn kamer schoonmaak, of de haren uit m'n borstel haal want dat doe ik zo'n 3 keer per week goed en die ene dag dat ik het niet heb gedaan gaat ze erover miepen en gelofot ze niet dat ik het anders wel doe.
Of de manier waarop ik m'n bed op MIJN manier opmaak, want dat doe ik ook niet goed al vind ik mijn manier fijner dan de hare.
Ik reageer er al niet eens meer op, maar het wordt gelukkig steeds minder.
quote:Dank je mop, gelukkig heb ik steun aan jou, want anders was ik er onderdoor gegaan... zeker weten.
Op maandag 29 december 2003 13:32 schreef MOBO666 het volgende:
ik wil dit ook even kwijt :
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |