abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15788125
Ik heb van een concert de vob bestanden geript. Ik wil het geluid ervan op een cd zetten zodat ik het in de auto kan luisteren.

Ik heb verschillende progjes geprobeerd, maar kom er niet uit. Geprobeerd heb ik BeSweet en DVD Audio Ripper. De laatste ging op zich wel goed, maar ik had maar 5 minuten geluid omdat het een beperking van het prog is tenzij je registreerd.
Is er een soor gelijk freeware prog?

maandag 29 december 2003 @ 08:53:24 #2
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
  maandag 29 december 2003 @ 08:58:35 #3
38006 vliegnaarhans
It's good to be me
pi_15788163
volgens google AC3 Decoder bij fileheaven.com te krijgen.
Alweer een kwaliteitspost van vliegnaarhans. Nu ook verkrijgbaar met kolder!
Vanwege verhuizing enkele spullen te koop: www.garageverkoop.tk
pi_15788292
quote:
Op maandag 29 december 2003 08:46 schreef _Flea_ het volgende:
Ik heb van een concert de vob bestanden geript. Ik wil het geluid ervan op een cd zetten zodat ik het in de auto kan luisteren.

Ik heb verschillende progjes geprobeerd, maar kom er niet uit. Geprobeerd heb ik BeSweet en DVD Audio Ripper. De laatste ging op zich wel goed, maar ik had maar 5 minuten geluid omdat het een beperking van het prog is tenzij je registreerd.
Is er een soor gelijk freeware prog?

Ik heb DVDEO DVD gekocht. Daarmee maak je een avi file van de DVD en vervolgens kan je HEEL mooi in VirtualDub de WAV file van de avi rippen.

En hopsakee, die wav kan je op CD branden

Hebbik ook gedaan tijdje geleden. Kwaliteit = perfect

"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
pi_15788396
ik vraag me af of het niet sneller is om gewoon je wav output op te nemen.
In de ban van de mods.
pi_15788478
Kun je hiermee dan ook de filmmuziek uit de VOB file halen? of het met fx-sounds?
"I wake up around noon, light a cigarette, get a cup of coffee, sit in the bathtub for an hour and daydream, and I usually come up with some ideas... It's a very irresponsible life. The only decisions I make are about the notes I'm writing." -Hans Zimmer
pi_15788682
quote:
Op maandag 29 december 2003 09:32 schreef rihago het volgende:
ik vraag me af of het niet sneller is om gewoon je wav output op te nemen.
Ja en nee.

Ja, totale tijd = korter
Nee, je moet er hele tijd bijblijven, dat hoeft met mijn manier niet. Laat maar lopen. istie klaar ? Zet dan zelf de volgende stap aan en laat maar weer lopen...............

"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
pi_15788749
Als het goed is dan wordt het toch een grote WAV file?
Nog ff kort vraagje dan. Waar kan ik dan de cue file vandaan halen? Heb hier op het forum wel een keer de site gezien maar weet niet meer welk topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')