quote:als dit bedoeld is zoals ik het opvat ga jij direcht mee naar de finale voor de meest wacke post 2003 award....alsof de unreleased shit altijd kut is...
Op maandag 29 december 2003 13:10 schreef -Veggie- het volgende:[..]
want als je de originele versie beter vind dan ben je gewoon ziek in je hoofd ... vind je het gek dat die nooit is released .. slimmerd
quote:leuk, tijd weer voor een lijstje
Op maandag 29 december 2003 16:21 schreef -Veggie- het volgende:Wat is dan wel echte hiphop volgens jou, als ik vragen mag?
3rd Bass, 7L & Esoteric, A Tribe Called Quest, Afrika Bambaataa, AG, Akrobatik, Alkaholiks, Anti Pop Consortium, Alkaholiks, Bahamadia, BDP, Big Daddy Kane, Big L, Biz Markie,Black Moon, Black Sheep, Boot Camp Click, Buckwild, Camp Lo, Cella Dwellas, Clockworx, Cocoa Brovaz (Smif-N-Wessun), Common, Copywrite, Craig G, Cru, Cuban Link, Cypress Hill, Das EFX, De La Soul, Defari, Delinquent Habits, Dilated Peoples, DJ Honda, Doug E. Fresh, ED O.G., EPMD, Equilibrium, Eric B. & Rakim, Fearless Four, Franky Cutclass, Freddie Foxxx, Gang Starr, Geto Boys, Hieroglyphics (Souls Of Misschief), House Of Pain, Ice Cube, Ice-T, Immortal Technique, J-Live, Jaylib, Jedi Mind Tricks, Jeru Tha Damaja, Jigmastas, Jungle Brothers, Just Ice, JVC Force, Keith Murray, Killah Priest, Kool G. Rap, Krewcial, KRS ONE, Kurtis Blow, Large Professor, Little Brother, LL Cool J, Lord Have Mercy, Lords Of The Underground, Lost Boyz, Louis Logic, M.O.P., Mad Skillz, Main Source, Mantronix, MF Doom/King Geedorah/Viktor Vaught/KMD, Mobb Deep, Mr. Lif, N2Deep, Nas, Nice & Smooth, Nine, NWA, OC, Onyx, Organised Konfusion, People Under The Stairs, Pete Rock & C.L. Smooth, Princess Superstar, Public Enemy, Rampage, Saukrates, Run DMC, Slick Rick, Smut Peddlers, Spice-1, Sugerhill Gang, Tame One/Artifacts, The Beatnuts, The High & Mighty, The Pharcyde, The Psycho Realm, The Roots, Too $hort, Tuff Crew, Ugly Duckling, Ultramagnetic MC's UFTO, Whodini, Wu-Tang Clan
om er maar eens een paar te noemen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 29-12-2003 17:05]
quote:Ga 50 cent luisteren loser.
Op maandag 29 december 2003 16:46 schreef -Veggie- het volgende:[..]
K snap et, omdat Em blank is is hij geen echte hiphop .. nee nou dan gaat deze discussie nergens heen hoor, zo triest ...
Btw, De La Soul ?? LOL
quote:NWA is dat neit die groep met DR Gay
Op maandag 29 december 2003 17:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
leuk, tijd weer voor een lijstje
3rd Bass, 7L & Esoteric, A Tribe Called Quest, Afrika Bambaataa, AG, Akrobatik, Alkaholiks, Anti Pop Consortium, Alkaholiks, Bahamadia, BDP, Big Daddy Kane, Big L, Biz Markie,Black Moon, Black Sheep, Boot Camp Click, Buckwild, Camp Lo, Cella Dwellas, Clockworx, Cocoa Brovaz (Smif-N-Wessun), Common, Copywrite, Craig G, Cru, Cuban Link, Cypress Hill, Das EFX, De La Soul, Defari, Delinquent Habits, Dilated Peoples, DJ Honda, Doug E. Fresh, ED O.G., EPMD, Equilibrium, Eric B. & Rakim, Fearless Four, Franky Cutclass, Freddie Foxxx, Gang Starr, Geto Boys, Hieroglyphics (Souls Of Misschief), House Of Pain, Ice Cube, Ice-T, Immortal Technique, J-Live, Jaylib, Jedi Mind Tricks, Jeru Tha Damaja, Jigmastas, Jungle Brothers, Just Ice, JVC Force, Keith Murray, Killah Priest, Kool G. Rap, Krewcial, KRS ONE, Kurtis Blow, Large Professor, Little Brother, LL Cool J, Lord Have Mercy, Lords Of The Underground, Lost Boyz, Louis Logic, M.O.P., Mad Skillz, Main Source, Mantronix, MF Doom/King Geedorah/Viktor Vaught/KMD, Mobb Deep, Mr. Lif, N2Deep, Nas, Nice & Smooth, Nine, NWA, OC, Onyx, Organised Konfusion, People Under The Stairs, Pete Rock & C.L. Smooth, Princess Superstar, Public Enemy, Rampage, Saukrates, Run DMC, Slick Rick, Smut Peddlers, Spice-1, Sugerhill Gang, Tame One/Artifacts, The Beatnuts, The High & Mighty, The Pharcyde, The Psycho Realm, The Roots, Too $hort, Tuff Crew, Ugly Duckling, Ultramagnetic MC's UFTO, Whodini, Wu-Tang Clan
om er maar eens een paar te noemen
quote:Ah een kenner. Wij heidenen snappen niet Ludacriss, G-Unit en Fabolous zo verschrikkelijk goed zijn natuurlijk. Vergeef ons, hoe konden wij zo onwetend zijn
Op maandag 29 december 2003 16:46 schreef -Veggie- het volgende:
Btw, De La Soul ?? LOL
quote:vroegâh was alles beteâhr
Op maandag 29 december 2003 17:27 schreef Steve-O het volgende:NWA is dat neit die groep met DR Gay
quote:je vergeet ja rule
Op maandag 29 december 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ah een kenner. Wij heidenen snappen niet Ludacriss, G-Unit en Fabolous zo verschrikkelijk goed zijn natuurlijk. Vergeef ons, hoe konden wij zo onwetend zijn
quote:How please, ik luister die shit niet ... en G-Unit is de bom, of je het haat of niet .... Luda en die Fabo vind ik zelf ook nep ... alleen omdat tegewoordig veel neppe artiesten zijn betekent niet dat er geen echte hiphop artiesten zijn .... en wat is er mis met 50 Cent, alleen omdat ie na jarenlang underground succes en respect gehaald te hebben nu eindelijk even mag genieten van mainstream succes is hij meteen nep? Kom op stelletje zieligerds word volwassen en kijk verder dan je neus lang is ....
Op maandag 29 december 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ah een kenner. Wij heidenen snappen niet Ludacriss, G-Unit en Fabolous zo verschrikkelijk goed zijn natuurlijk. Vergeef ons, hoe konden wij zo onwetend zijn
quote:Ik luister hiphop om de beats en de texten en beiden zijn extreem wack bij 50 en G-Unit. Nooit zul een scratch of een donkere beat horen, zelden kan ik m'n hoofd bewegen op die infantiele beats. En ik denk dat mijn muziek smaak toch redelijk breed is, ik houd alleen niet van die gemaakte gangsta wannabees die het stoer vinden om op te scheppen dat ze pimp's zijn, terwijl ze dat schaamteloos gejat hebben van Too $hort, Schooly D en Ice-T. Luister maar eens een fatsoenlijke old skool plaat en dan hoor je wat voor bagger er uit die hoek komt
Op maandag 29 december 2003 17:46 schreef -Veggie- het volgende:
en wat is er mis met 50 Cent, alleen omdat ie na jarenlang underground succes en respect gehaald te hebben nu eindelijk even mag genieten van mainstream succes is hij meteen nep? Kom op stelletje zieligerds word volwassen en kijk verder dan je neus lang is ....
quote:Buckwild
Op maandag 29 december 2003 17:49 schreef -Veggie- het volgende:
En wat lulle jullie nou allemaal over Dre, dankzij die gast kwamen Ice Cube en al die andere gozers met gangsta rap en hij is wel de beste producer die er is ... noem er 1 die beter is ...
En die producers die je opnoemt, you're kidding right? LOL
quote:probeer wat je wil veggie maar hier is niks tegenin te brengen
Op maandag 29 december 2003 17:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Buckwild
Premier
Muggs
Melle Mel
The Alchemist
Gary G-Wiz
The Soulquarians
RjD2
El-P
Large Professor
Showbiz
quote:50 cent, Obie Trice, Fabulous, Master P, Lil' Bow Wow, Jermain Dupri, Beanie Sigel, Nelly, Murphy Lee, P Diddy (jammer genoeg, hij was beter), Ludacris, 99% murder inc en 50% shady aftermath. en dan word tv kijken alweer een stuk aangenamer
Op maandag 29 december 2003 18:50 schreef -Veggie- het volgende:
en je bent het vast met me eens als ik zeg dat het hiphop van tegewoordig opgeruimd moet worden ... we beginnen bij JaRule ..
amen
quote:Wat probeer wat je wil, Dre is 20x beter dan ze allemaal ... er is nix te proberen sukkel!
Op maandag 29 december 2003 19:03 schreef RjD2 het volgende:[..]
probeer wat je wil veggie maar hier is niks tegenin te brengen
en die 50, schijt ik vind methodman meer gangster als voorbeeld.
en die loopt er ook op een heel andere manier mee te koop
quote:ik ben het er mee eens, maaar
Op maandag 29 december 2003 10:22 schreef Forumschorem het volgende:
Eminem probeert een graantje van 6pac's succes mee te pikken. Lijkenpikkerij, dat is het. En dan ook nog eens 2 aartsrivalen bij elkaar zetten... De 'All you need is love' van het hiphop genre zullen we maar zeggen.
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:11 schreef -Veggie- het volgende:
Obie Trice? Heb je zn album gehoord? Nee!
Is echt 1 van de beste albums van 2003 .... majah...
Black Moon, King Geedorah, Gang Starr, Jaylib en Jedi Mind Tricks waren veel sterker
quote:ja ik heb em gehoord HAHAHA
Op maandag 29 december 2003 19:11 schreef -Veggie- het volgende:
Obie Trice? Heb je zn album gehoord? Nee!
Is echt 1 van de beste albums van 2003 .... majah...
[Dit bericht is gewijzigd door RjD2 op 29-12-2003 19:20]
quote:FF dimmen svp.
Op maandag 29 december 2003 19:12 schreef -Veggie- het volgende:
Wat probeer wat je wil, Dre is 20x beter dan ze allemaal ... er is nix te proberen sukkel!
Dre is over de top heen, face it. Hij is aan alle kanten voorbij gestreeft. Vroeger was hij innovatief, nu is het grijze middenmoot
quote:word, vroeger was het vernieuwend maar na 15 jaar begint het te irriteren zowat..
Op maandag 29 december 2003 19:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
FF dimmen svp.
Dre is over de top heen, face it. Hij is aan alle kanten voorbij gestreeft. Vroeger was hij innovatief, nu is het grijze middenmoot
en toen was het stil
[Dit bericht is gewijzigd door RjD2 op 29-12-2003 19:28]
Wat heeft dat dan allemaal met hiphop te maken? Het draait allemaal om geld daar.
Een voorbeeldje.
Wildchild stond in de Melkweg in A'dam samen met Melo-D. Wildchild stond voor zijn optreden gewoon bij ons aan de bar te bestellen! Na het optreden heb ik nog met hem staan praten. Hij stond daar zijn eigen vinyl te verkopen! Dat zie ik Eminem niet doen. Je kon gewoon met die gast lullen over vanalles en nog wat. Toen nog met Melo D staan praten en die vond het zo cool van ons dat we 3 uur met de trein hadden gereisd om hem te zien. Hij gaf ons een mixtape omdat hij ons gaaf vond.
Sorry, maar dit soort artiesten, daar heb ik respect voor, niet voor die achterlijke geldkloppende eikels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |