Slipknot /Fear Factory/ dreadlock pussy enzo
Dead metal/ grindcore kan ik echt niet tegen ..
geef mij maar system, stone sour en metallica
en natuurlijk Tool & Evanescence niet vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 28-12-2003 21:11]
quote:Wacht maar tot je echte death metal en grindcore hoort dan
Op zondag 28 december 2003 21:08 schreef Lambiekje het volgende:
Griebel wat komt er toch altijd een kloteherrie van zolder. Ik walg echt van de troep die me broertje draait.Slipknot /Fear Factory/ dreadlock pussy enzo
Mn zus (die nu uit huis is) zingt in zo'n gospel koor... ril... tegenovergestelde van mij (ik speel in een death metal band ). En ja ze oefende weleens thuis.
maar inderdaad, de troep die JOUW broertje draait is
quote:precies t zelfde als mijn broertje
Griebel wat komt er toch altijd een kloteherrie van zolder. Ik walg echt van de troep die me broertje draait.Slipknot /Fear Factory/ dreadlock pussy enzo
quote:Grindcore is toch ook meer bedoeld om een keer te downloaden, te draaien, even dubbel te liggen en weer fatsoenlijke metal aan te zetten?
Ajah, ik persoonlijk zou blij zijn met een broertje die de door jou genoemde muziek draait. Niet dat ik het goeie muziek vind, maar vergeleken met de bagger die nu uit zijn kamer komt .... (die computer die over satisfaction lult, of elke dag drie keer "Wonderful days", je weet wel, die hit van een jaar of acht geleden, en daarnaast nog de nodige trance die na tien seconden al in de herhaling valt....)
Maar goed, da's ook maar een kwestie van smaak natuurlijk.
quote:Er zijn ook mensen (zoals ik) die het wel gewoon kunnen waarderen hoor.
Op zondag 28 december 2003 21:13 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Grindcore is toch ook meer bedoeld om een keer te downloaden, te draaien, even dubbel te liggen en weer fatsoenlijke metal aan te zetten?
quote:Ja
Haat je ook de muziek van je broertje
Hij haat mijn muziek trouwens ook
quote:Ik hoorde gisteren wat van The Berzerkers. Het verbaasde me dat er mensen zijn die daar serieus naar kunnen luisteren.
Op zondag 28 december 2003 21:14 schreef Esproc het volgende:
Er zijn ook mensen (zoals ik) die het wel gewoon kunnen waarderen hoor.
Maar daarna bedacht ik me dat mijn oma zoiets zou denken als ze iets zachts als Sepultura zou horen. Dus tsja, ook hier is het inderdaad een smaakkwestie. Maar goed, in het lijstje van TS zag ik geen echte grindcore naam staan volgens mij... (Om het even on-topic te houden. )
quote:OMG.... Jij wint bij deze de prijs. Twijfelachtige eer, maar je hebt het zonder meer verdiend...
Op zondag 28 december 2003 21:20 schreef Monk-E het volgende:
Mijn broers draaien de godganse dag aprés-skimuziek. om blij van te worden
De laatste is vooral door mij toedoen en ze gaat ook gewoon mee naar een Dance Valley of I Love Techno al sinds haar 14e. Goeie opvoeding
quote:is idd. niet bepaald death metal en/of grindcore, meer industrial metal en nu-metal wat de TS noemt.
Op zondag 28 december 2003 21:18 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Ik hoorde gisteren wat van The Berzerkers. Het verbaasde me dat er mensen zijn die daar serieus naar kunnen luisteren.
Maar daarna bedacht ik me dat mijn oma zoiets zou denken als ze iets zachts als Sepultura zou horen. Dus tsja, ook hier is het inderdaad een smaakkwestie. Maar goed, in het lijstje van TS zag ik geen echte grindcore naam staan volgens mij... (Om het even on-topic te houden.
)
quote:Wees blij dat hij dat luistert en geen echte death metal, dat zou je vast niet echt leuk vinden
[Dit bericht is gewijzigd door demonseeker14 op 28-12-2003 21:30]
quote:He ja ben ik ff blij dat ik geen zusje heb ... K3
Op zondag 28 december 2003 21:27 schreef LintuxCx het volgende:[..]
OMG.... Jij wint bij deze de prijs. Twijfelachtige eer, maar je hebt het zonder meer verdiend...
quote:geen dankjewel als je het niet erg vindt. Ruilen?
Op zondag 28 december 2003 21:27 schreef LintuxCx het volgende:[..]
OMG.... Jij wint bij deze de prijs. Twijfelachtige eer, maar je hebt het zonder meer verdiend...
míjn broertje die jat gewoon alles uit mijn cd rek.. dus tis meestal wel goeie shit dat er uit z'n boxxen komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |