quote:Dus alcohol is alleen maar voor de gezelligheid?
Op donderdag 5 februari 2004 11:36 schreef hangoudere het volgende:
Ik heb nog nooit een druppel alcohol geproefd.
Ben al gezellig van mezelf....
quote:Ik was ook in de veronderstelling dat het bittere noodzaak was!
Op maandag 16 februari 2004 19:37 schreef Type-R het volgende:[..]
Dus alcohol is alleen maar voor de gezelligheid?
Wij alcoholisten heersen!
Nee, ik ben nog nooit dronken geweest, ik heb nog nooit drugs gebruikt en rook niet (na een poging van 2 maanden toen ik 15 was). Ik heb een hekel aan mensen die zo dronken zijn dat ze niet meer weten wat ze doen, of nog erger, agressief worden.
O ja, ik ben ondertussen 28 jaar en ik heb niet het gevoel dat ik iets heel belangrijks gemist heb.
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:09 schreef Sander170 het volgende:
Had afgelopen weekend 2 cola-whikey'tjes op en die stuiterden dus ook meteen van mijn tenen terug naar mijn hoofd. Toen ben ik maar weer overgegaan op het water. Dat krijg je als je niet zo vaak drinkt. Is dan wel weer goedkoop natuurlijk.
Zelfs na een halve fles rum in 1 dag was ik zelfs niet aangeschoten. Ik kan niet dronken worden.
quote:Al die moeite voor niks...
Op dinsdag 17 februari 2004 15:56 schreef Lucille het volgende:
*meldt*Zelfs na een halve fles rum in 1 dag was ik zelfs niet aangeschoten. Ik kan niet dronken worden.
quote:Dit slaat echt als een lul op een slagroomtaart
Op zondag 28 december 2003 17:15 schreef GWD het volgende:[..]
het tenminste een keer proberen ja ... als je nog nooit iets met alcohol gedronken hebt in nederland ben je gewoon muf....
ik weet zeker dat niemand zich kan voorstellen dat hij/zij nooit in hun leven een lekker pilsje zal opentrekken.
dat is simpelweg triest
Dus nog nooit een kater gehad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |