quote:Zelfde verhaal dus... en GWD, een pilsje open trekken??
Op zondag 28 december 2003 17:16 schreef kohinoor het volgende:
*meldt*Al die alcoholische drankjes ruiken prima maar sowdra ik een slok neem vind ik het niks meer. Daarom nog nooit dronken geweest, ik hou niet van alcohol. Niks anti-alcohol of religie of iets anders, ik vind het gewoon vies.
Erg kortzichtig van je, omdat jij en je vrienden dat wel drinken (en niet zo weinig ook denk ik) moet een ander dat ook maar doen
Wel een keer gekotst vande drank, maar wist alles nog, liep nog wel redelijk recht, fietsen ging ook wel (had er alleen geen zin in), en na kotsen op de plee (+ schoonmakenervan) zelfs netjes een emmer opgehaald voor naast bed (dus nadenken was nog makkelijk)
Want als je nooit dronken bent, ben je niet stoer natuurlijk!
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 02-01-2004 00:46]
quote:GWD is ook heel stoer, kijk maar eens wat voor stoere topics hij altijd opent
Op vrijdag 2 januari 2004 00:41 schreef twi het volgende:
GWK of whatever z'n naam is maakt zich hier best wel een beetje belachelijk. Kan me niet voorstellen dat 'ie veel ouder is dan 15 eigenlijk.Want als je nooit dronken bent, ben je niet stoer natuurlijk!
En dronken mensen zijn stompzinnig en irritant, ik snap niet wat daar zo stoer aan zou moeten zijn, ik vind het eerder belachelijk.
Als ik al iets alcoholhoudends drink dan laat ik het bij 1 glaasje.
Ik vind fris en vruchtensap eigenlijk veel lekkerder!
[Dit bericht is gewijzigd door Nijna op 16-01-2004 18:17]
quote:Ikke! Vroeger....vroeger was ik nog nooit dronken geweest. en toen was ik een heus nederlandertje
Op zondag 28 december 2003 17:01 schreef GWD het volgende:Wie is er hier dus nog nooit dronken geweest?
nieuwjaars nacht was ik echt van de kaart
heb over een stukje van normaal 5 minuten lopen toen 2 uur over gedaan
quote:Wat maakt het nou uit of je in Nederland woont of niet?
Op zondag 28 december 2003 17:09 schreef GWD het volgende:[..]
sorry maar dat is serieus echt super mega MUF
je woont wel in nederland hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |