En die kater, dat is lekker fris.
Dronken mensen zijn :L Boeren.
quote:
Op maandag 29 december 2003 11:24 schreef ChrisJX het volgende:
*meldt(dat had je kunnen raden)
quote:Wat een vooroordelen hier ...
Op maandag 29 december 2003 10:14 schreef Pumatje het volgende:
*heb ik het niet eens gehad over de dag erna. Hoe voor lul je staat als je hebt moeten kotsen, ja .. nee dat is niet stoer.En die kater, dat is lekker fris.
Dronken mensen zijn :L
Boeren.
Als mijn vader naar zijn clubje gaat, "De Heren sociëteit" komt de helft ook stront lazerus terug... en die vallen naar de nederlandse maatstaven niet meer onder boeren ... en anders boeren met 10x modaal minimaal
quote:Jezus man, je bent 14!!
Op zondag 28 december 2003 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nog nooit iets met alcohol op ook goed?
quote:je kunt er trots op zijn dat je de verleiding en groepsdruk van anderen kunt weerstaan. alcohol is in nederland onderhand net zo gewoon als een zakje snoep geworden. de mensen die dan alsnog nee zeggen verdienen respect in tegenstelling tot de mensen die zwak zijn en toegeven ookal willen ze dat zelf, alcohol is en blijft een harddrug.
Op maandag 29 december 2003 05:00 schreef zl0p het volgende:jamaar jij bent er dus trots op dat je geen alcohol drinkt en dus nooit dronken wordt? dat is een beetje hetzelfde als trots zijn op dat je niet rookt, vrij krom naar mijn mening
quote:Dude, ik ben 21 en heb nog nooit bier gedronken. Wel getapt of opengemaakt, maar ik drink het echt niet.
Op maandag 29 december 2003 14:11 schreef Walterius het volgende:[..]
Jezus man, je bent 14!!
Dan heb je toch wel eens een biertje gehad ofzow
quote:is nog best makkelijk, gewoon denken dat je door een deur loopt, maar vervolgens recht tegen muur dr naast oplopen die blijkbaar niet al te stevig stond. En ja, t was een bakstenen muur.
Op maandag 29 december 2003 08:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Hoe doe je dat? Bakstenen muur?
Luuk
quote:Overjarige studenten dus
Op maandag 29 december 2003 13:56 schreef GWD het volgende:[..]
Als mijn vader naar zijn clubje gaat, "De Heren sociëteit" komt de helft ook stront lazerus terug... en die vallen naar de nederlandse maatstaven niet meer onder boeren ... en anders boeren met 10x modaal minimaal
quote:Ik zou m'n ogen uit m'n kop schamen!
Op maandag 29 december 2003 14:18 schreef Khadgar het volgende:[..]
Dude, ik ben 21 en heb nog nooit bier gedronken. Wel getapt of opengemaakt, maar ik drink het echt niet.
quote:lol
Op donderdag 1 januari 2004 23:10 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Ik zou m'n ogen uit m'n kop schamen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |