quote:Yep
Op zondag 28 december 2003 17:17 schreef Steve-O het volgende:[..]
Is leffe limonade dan
quote:Correctie, dat vind jij triest.
Op zondag 28 december 2003 17:15 schreef GWD het volgende:[..]
dat is simpelweg triest
quote:Oh please.
Op zondag 28 december 2003 17:12 schreef Jipje het volgende:[..]
Ben blij dat ik niet de enige verstandige ben hier
Catwoman kan wel goed tegen alcohol
[Dit bericht is gewijzigd door Catwoman1986 op 28-12-2003 17:24]
quote:Wie is hier nou triest. Ik ga het niet eens proberen uit te leggen...
het tenminste een keer proberen ja ... als je nog nooit iets met alcohol gedronken hebt in nederland ben je gewoon muf....
ik weet zeker dat niemand zich kan voorstellen dat hij/zij nooit in hun leven een lekker pilsje zal opentrekken.
dat is simpelweg triest
Ik drink af en toe een mixje, maar ben nog nooit dronken geweest en heb ook niet de behoefte om dat uit te proberen. En bier vind ik echt smerig (moet je leren drinken
)
Het aantal glazen drank dat ik in mijn leven heb gehad zijn op 2 handen te tellen.
quote:ja dat laatste snap ik ook nog steeds niet, waarom zou je iets leren drinken??
Op zondag 28 december 2003 17:24 schreef TUX2 het volgende:[..]
Wie is hier nou triest. Ik ga het niet eens proberen uit te leggen...
Ik drink af en toe een mixje, maar ben nog nooit dronken geweest en heb ook niet de behoefte om dat uit te proberen. En bier vind ik echt smerig
(moet je leren drinken
)
Das krijg je ervan als je geen bier, wijn en champagne lust
En ben ook niet al te enthousiast over die breezers etc.
quote:Omdat ik altijd stop als ik merk dat ik aangeschoten ben.
Op zondag 28 december 2003 17:12 schreef GWD het volgende:[..]
maar waarom dan niet vraag ik me dan af ...
- Voor de een (meestal gewoonlijk niet drinker) is dat als je voelt dat je wat op hebt. hihi
Voor de ander (meestal wel drinker) is dat als je liggend op de grond het wilhelmus gorgeld met je eigen kots.
om het verschil maar ff duidelijk te maken.
Ik ga voor het laatste.
quote:goed zo
Op zondag 28 december 2003 17:30 schreef mikezwet het volgende:
Ik ben ook nog nooit dronken geweest, zelfs nooit alcohol gedronken, zelfs nog nooit gerookt en ik ben ER TROTS OP
quote:Wist het wel
Op zondag 28 december 2003 17:21 schreef yvonne het volgende:[..]
Yep
quote:En terecht.
Op zondag 28 december 2003 17:30 schreef mikezwet het volgende:
Ik ben ook nog nooit dronken geweest, zelfs nooit alcohol gedronken, zelfs nog nooit gerookt en ik ben ER TROTS OP
Als je alleen gezellig kan doen door alcohol dan is het erg met je gesteld. Mensen die drinken hoeven zich niet aangesproken te voelen. Het mag wel.
quote:lol, ik bedenk net dat het bijna een jaar geleden is dat ik mijn eerste kater had
Op zondag 28 december 2003 17:06 schreef 8-ball het volgende:
*niet meldtgelukkig, wat een heerlijk gevoel is het toch
behalve kotsen enzo
quote:kommop zeg ... in nederland wonen en nog nooit iets met alcohol gedronken hebben... da's hetzelfde als in een bakkerij werken en nog nooit brood gegeten hebben
Op zondag 28 december 2003 17:24 schreef TUX2 het volgende:[..]
Wie is hier nou triest. Ik ga het niet eens proberen uit te leggen...
Ik drink af en toe een mixje, maar ben nog nooit dronken geweest en heb ook niet de behoefte om dat uit te proberen. En bier vind ik echt smerig
(moet je leren drinken
)
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:45 schreef GWD het volgende:[..]
kommop zeg ... in nederland wonen en nog nooit iets met alcohol gedronken hebben... da's hetzelfde als in een bakkerij werken en nog nooit brood gegeten hebben
en dat vind jij dan niet triest?
Ik heb niets tegen drinkers, maar jij bent echt sneu.
Als iemand ervoor kiest om te drinken is dat goed. Als iemand ervoor kiest om niet te drinken dan is dat ook goed. Laat mensen lekker in hun waarde, om kom niet aan met vergelijkingen die werkelijk nergens op slaan.
quote:Anderen muf vinden omdat zij niet drinken is veel triester..
het tenminste een keer proberen ja ... als je nog nooit iets met alcohol gedronken hebt in nederland ben je gewoon muf....
ik weet zeker dat niemand zich kan voorstellen dat hij/zij nooit in hun leven een lekker pilsje zal opentrekken.
dat is simpelweg triest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |