Ik heb al een aantal instellingen veranderd waarvan ik dacht dat die misschien tot een verbetering zouden kunnen leiden. Zo heb ik in de properties van het IPX/SPX protocol de frametype op beide pc's veranderd naar "Ethernet II", "Ethernet 802.3" en "auto detect" maar niets heeft effect.
We draaien overigens ook allebei patch 1.006 (de meest recente) van RA2 en hebben ook beiden 2 verschillende keys (logisch, anders zou ie het helemaal niet doen).
Hebben nog andere mensen last van dit probleem en zo ja, wat zijn eventuele oplossingen?
Want ik word zo onderhand erg moe van dit gekloot en het maakt de lol van het multiplayeren over LAN een stuk minder
Bedankt alvast voor opbouwende reacties!
quote:
Op zondag 28 december 2003 15:06 schreef Gamedemon het volgende:
hmz multiplayer gedeelte van command and conquers hebben nooit echt lekker gelopen...das het enigste wat ik je kan vertellen helaas...
anyway,ik ga RA ook maar `s weer installen,ff weer wat legers uitmoorden,i love this game..
//Trouwens,je kan met 1 serial# toch wel een netwerkgame spelen?? Mischien is dat beter?Nooit geprobeerd eigenlijk...
quote:Ik ken het probleem (bij Generals, Zero Hour). Bij mij treedt het echter niet altijd op. Als het optreedt is in de meeste gevallen bij "unofficial maps". En dan inderdaad bij opbouw voor grote troepenmacht.
Hebben nog andere mensen last van dit probleem en zo ja, wat zijn eventuele oplossingen?
Want ik word zo onderhand erg moe van dit gekloot en het maakt de lol van het multiplayeren over LAN een stuk minder
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
(mijn netwerk is erg snel en de pc's zijn twee supersnelle krengen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |