abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:49:05 #101
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16022940
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:39 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Ik probeer het ook maar eens, al is het schrijven van columns niet iets wat ik dagelijks doe...Dus hopelijk is het 'n beetje verteerbaar...

Hulde voor de Man in het Zwart..
......
Hulde voor het scheidsrechterskorps, Hulde voor de man in het zwart

[afbeelding]

Best te verteren !
Leuk stuk, hoop dat dhr de Winter geen bekende van je is

[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 06-01-2004 22:54]

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 6 januari 2004 @ 22:52:10 #102
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16023046
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Moeilijk.

Het opzetten van een tijdschrift an sich is niet moeilijk, maar de problemen zitten in de kosten. Drukkosten, distributie e.d.

Een internetpagina maken en vullen met columns van users hier is wat dat betreft goedkoper.

Al gekeken of www.voetbalcolumns.nl, www.sportcolumns.nl of www.sportcolumnsvanlezers.nl nog vrij is ?
256 goals !
pi_16023328
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:49 schreef Bjoro het volgende:

[..]

Best te verteren !
Leuk stuk, hoop dat dhr de Winter geen bekende van je is

Haha, nee hoor. Het verhaal is overigens wel gebasseerd op een waargebeurde gebeurtenis (beschreven in een artikel..), al zijn de namen veelal fictief en is er veel omheen verzonnen... Ook is het voornamelijk bedoeld ter illustratie om mijn punt duidelijk te maken...

Overigens is het mijns inziens ook wel een leuk idee, zoals al werd geopperd, om dit ergens in/op vast te leggen... Veel columns die hier staan zijn namelijk interessant en vermakelijk...

zeker leuk om eens terug te lezen...

[Dit bericht is gewijzigd door Chiel-Montagne op 06-01-2004 23:07]

'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_16024911
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:52 schreef Bjoro het volgende:

Al gekeken of www.voetbalcolumns.nl, www.sportcolumns.nl of www.sportcolumnsvanlezers.nl nog vrij is ?

www.fok.nl en dan bij columns kijken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:57:03 #105
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16024987
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

www.fok.nl en dan bij columns kijken

Tja dat kan natuurlijk ook !
256 goals !
pi_16044558
Even om een vergelijk te maken. Hier een column van Raymond Beaard van VI, let wel, hij krijgt betaald voor dit soort stukjes
quote:
Je zou bijna medelijden krijgen met Alex Ferguson. Elke keer als de manager van Manchester United laat weten geïnteresseerd te zijn in een speler, krijgt hij de volle laag. Het jaar 2004 is amper begonnen en drie heren hebben al op Sir Alex geschoten. PSV-voorzitter Harry van Raaij vindt de manier waarop de Schot probeert Arjen Robben in te lijven onbeschoft. En Fulhams coach Chris Coleman en -voorzitter Mohammed Al Fayed noemen Ferguson een bully, een tiran die op grove wijze probeert de Londense club Louis Saha afhandig te maken.
Door toedoen van Coleman en Al Fayed is er in de laatste dagen een echte Zaak Saha ontstaan. Manchester United is op zoek naar versterking voor de voorhoede en heeft onder meer Louis Saha op het oog. Logisch, de 25-jarige Fransman heeft deze competitie immers al twaalf keer gescoord en dat is slechts een doelpunt minder dan Ruud van Nistelrooy. Saha staat echter nog 2,5 jaar onder contract bij Fulham en bovendien strijdt die club volop voor Europees voetbal. Fulham wil de speler dan ook niet verkopen, maar door de grote aandacht van de media, blijft een eventuele transfer hot news. Al vanaf oktober, en dat begint The Cottagers te irriteren.

Via de eigen website haalde coach Coleman maandag flink uit naar Ferguson. 'Hij is niet te koop. Ik weet niet wat ik hier nog meer over kan zeggen. We zeggen al een hele tijd dat hij niet te koop is, en dat standpunt is niet veranderd. De voorzitter staat achter me. Ook hij weet dat het niet het juiste moment is voor Louis Saha om te vertrekken. Kun je het je voorstellen dat Southampton in januari James Beattie verkoopt? Wie verkoopt er nu zijn topscorer in januari, alleen maar omdat het een andere club goed uitkomt? Zelfs als het de speler goed uitkomt, dan nog komt het ons niet uit. We krijgen het gevoel dat we worden gedwongen om een van onze spelers te verkopen. Persoonlijk heb ik het nooit zo gehad op bullies en ik hou er niet van om door hen gebruikt te worden. Dáárom zijn we ook zo vastberaden om Louis hier te houden.'

Dinsdag was het de beurt aan voorzitter Mohammed Al Fayed. 'Louis is een waardevolle speler voor ons. We hebben zijn scoringsvermogen nodig om ons te helpen het momentum vast te houden. Dus ik herhaal: Louis gaat nergens heen. Het is duidelijk dat Sir Alex een topaanvaller nodig heeft, maar hij mag de mijne niet hebben. Ik heb dan ook een duidelijke boodschap voor Sir Alex en alle geïnteresseerden: 'Read my lips; Louis Saha is not for sale.'

Woensdag mengde Louis Saha zich in de discussie. Via L'Equipe moppert de aanvaller op zijn club. 'Ik ben verbijsterd, ik ben er doodziek van. Een transfer naar United was goed voor iedereen. United bood acht miljoen pond (circa twaalf miljoen euro, red.) en dat is geweldig voor Fulham. Ik ben Ronaldo niet! Dit was de kans van mijn leven om naar een van de grootste clubs in de wereld te gaan. En het mag duidelijk zijn dat Manchester over zes maanden niet nog eens zal proberen om mij te krijgen, omdat ze dan al lang een andere spits hebben gevonden. Ik snap niet dat Fulham me niet heeft verkocht. Ik heb een hoop voor de club betekend, nu had men mij een gunst kunnen doen.'

De enige die de laatste dagen niet van zich liet horen is Alex Ferguson. Wacht hij sluw op het moment dat Fulham en Saha rollebollend over straat rollen? Als ik hem was zou ik me toch gedeisd houden. Want wie acht miljoen pond wil betalen voor Louis Saha, is volgens mij niet slim bezig. Voor dat geld kan hij beter Arjen Robben kopen.
Read my lips: Arjen Robben kopen.

Als ik dan stukjes van MethodMich, SCH, Juan Zeco en met name die van Sandman lees denk ik dat we ons niet hoeven te schamen. En dan vergeet ik nog een aantal zeer aardige columns te noemen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16045177
Dit lijkt meer op een nieuwsbericht dan op een column...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_16046076
Beaard is dan ook niet de sterkste schrijver die er bij de VI rondloopt. Ik snap ook niet dat hij die columns mag neerzetten...

VI Top 3 wat mij betreft:

3. Johan Derksen. Is vooral leuk door de inhoud en het vaak chargerende karakter.

2. Peter Wekking. Weet veel en kan dat goed verwoorden.

1. Iwan van Duren. Is in langere artikelen op zijn sterkst, stilistisch met afstand de beste. Welhaast literair soms.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_16046094
Overigens: Dylan Dog, wilde jij mij gaan mailen of alleen mijn mailadres hebben? In geval 1 is er nog niets binnen...
www.thuisuiteten.nl
pi_16094501
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens: Dylan Dog, wilde jij mij gaan mailen of alleen mijn mailadres hebben? In geval 1 is er nog niets binnen...
Ik wilde je gaan mailen over een Columnidee, maar de vraag is of er echt animo voor is (om iets periodiek uit te brengen of op te zetten). Ik denk er nog over.

Over Beaard: ik ken hem persoonlijk, heb recentelijk nog tegen hem getennissed. Hij schrijft niet briljant, maar heeft soms best een aardig stukje hoor.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_16109064
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 10:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik wilde je gaan mailen over een Columnidee, maar de vraag is of er echt animo voor is (om iets periodiek uit te brengen of op te zetten). Ik denk er nog over.

Over Beaard: ik ken hem persoonlijk, heb recentelijk nog tegen hem getennissed. Hij schrijft niet briljant, maar heeft soms best een aardig stukje hoor.

Aardig zeker, maar er zitten zoals gezegd betere mensen bij VI.

Een periodiek is best geinig op zich, ik denk dat mensen als Da Sandman, Tony, SCH, jij en ik op zich toch wel pakweg maandelijks iets kunnen schrijven. Anderen misschien ook en wisselende bijdragen is ook leuk. Maar goed, laat ons er over denken.

www.thuisuiteten.nl
pi_16110444
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
1. Iwan van Duren. Is in langere artikelen op zijn sterkst, stilistisch met afstand de beste. Welhaast literair soms.
Nu weet ik weer wie hij is, lees net dat stuk over Vitesse in de VI... Hij is die overdreven stilist, die het als sport beschouw om vergelijkingen te trekken. Nu heeft ie het weer over Vitesse als een methadon-bus... Heeft mij nooit zo erg kunnen bekoren...
In Southern Sun
pi_16110542
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nu weet ik weer wie hij is, lees net dat stuk over Vitesse in de VI... Hij is die overdreven stilist, die het als sport beschouw om vergelijkingen te trekken. Nu heeft ie het weer over Vitesse als een methadon-bus... Heeft mij nooit zo erg kunnen bekoren...

Moet je eens terugbladeren in oude VI's naar o.a. de artikelen over van der Sleen, Gentenaar, Touzani en vooral dat geniale interview met Dikke Theo.
www.thuisuiteten.nl
pi_16110909
Zit er ook een ctrl-F functie op oude VI's?
In Southern Sun
pi_16166918
Waarom maken we niet een VBL-weblog aan waar users ook hun columns kunnen achterlaten???

Dan kunnen we het idee van een website testen???

http://vblcolumns.web-log.nl/

Zoiets dus..

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  maandag 12 januari 2004 @ 00:46:10 #116
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_16172986
De anonieme Einzelgänger

Voetbal : teamsport bij uitstek?

"De Teamgeest", "het individu wijkt voor het collectief", "altijd de trainer steunen", "sociaal wisselen", ziehier enige voetbalaspecten, welke de einzelgänger een gruwel zijn, ja waar hij zowaar lichtelijk onpasselijk van wordt. Toch bestaan ze binnen het voetbal, deze eigengereide eigenheimers, en wel in die mate dat waarschijnlijk elk voetbalteam één of meerdere van deze creaturen binnen zijn gelederen heeft.

Hoe hen te herkennen?

Simpel: De einzelgänger is niet behept met een door God gegeven grote hoeveelheid talent. Nee, het talent, dat moeiteloos de ballen griezelig hard in de kruising deponeert, gedraagt zich doorgaans ook als talent. Met een arrogantie, waar menig Oosterbuur jaloers van zou worden, hel ende verdoemenis prekend over falende teamleden, schuimt het talent de voetbalvelden af. In een dergelijk geval spreken we niet van een einzelgänger, meer van een egoïst.

Nee, de einzelgänger stond ergens halverwege de lange rij toen Onze Lieve Heer de kwaliteiten van pass, voorzet en scoren distribueerde, edoch de einzelgänger is zich daar terdege van bewust. Deze erkenning van beperktheid zal door de einzelgänger gecompenseerd worden door een onbedwingbare drang zich te onderscheiden.
Speelt de einzelgänger een goede wedstrijd dan zal dit hem een orgastisch genoegen geven. Al gedragen zijn teamgenoten zich als een stelletje motoriek gestoorde imbecielen en gaat de wedstrijd verloren, het zal de einzelgänger niet deren. Hij immers heeft goed gespeeld. Na de wedstrijd zal er dan ook geen onvertogen woord over zijn lippen komen. De Einzelgänger zal zwelgen in zijn eigen succes en doet dit met gepaste stilte.
De hemel beware de einzelgänger als deze zich onderscheidt door slecht spel. Erupties van zelfverwijt en schuttingtaal zullen zich in zijn hoofd afspelen, doch uiterlijk blijft de einzelgänger onbewogen, stoïcijns, alsof het hem niet deert. En mocht een teamgenoot de edele moed hebben de einzelgänger op diens tekortschieten aan te spreken, dan zal deze hem op cynische en vooral sarcastische manier op zijn eigen tekortkomingen wijzen. Men hoeft een einzelgänger niet te vertellen dat hij gefaald heeft, dat weet hij zelf wel.

Wat maakt de einzelgänger nu anoniem en moeilijk te traceren?

Wel, de doorsnee einzelgänger zal eeuwig en immer zijn eigen weg gaan. Het zal hem de reet roesten welke emoties hij door zijn doen en laten bij anderen en bij zijn teamgenoten in het bijzonder, zal losmaken. Zo niet de anonieme einzelgänger. De anonieme einzelgänger heeft zeker nog wel enig sociaal gevoel in zijn donder. Tijdens het spel fungeert hij als een buffer tussen de opvliegende grote bekken en de psychisch minder weerbare spelers van zijn team. Spelers die het zeiken tegen scheidrechters en/of teamleden niet kunnen laten, worden tot zwijgen gemaand en d.m.v. het planten van enig pluimage in gestresste achterwerken wordt het verbrokkelde zelfvertrouwen hersteld. De anonieme einzelgänger is een natuurlijk leider en onbewust wordt deze sluimerende gave door de rest van zijn team geaccepteerd.

Pas na een wedstrijd zal de einzelgänger zijn anonieme aard ten volle aanspreken. In de kantine wordt niet achter een bitter-lemmontje in een stil hoekje weggedoken. Nee, na het wegslikken van een eventuele matige individuele prestatie vind een opmerkelijke metamorfose plaats. Buiten het veld verandert de einzelgänger in een gezelligheidsdier. De anonieme einzelgänger geeft zich met volledige overgave over aan de braspartijen die gaan komen. Hoongelach en bijtende spot wacht hen, die zich van hun sociale verplichtingen onttrekken, omdat anders de toorn van moeder de vrouw wacht. Een overwinning dient gevierd en een nederlaag dient weggedronken te worden. En net als voor alle goede dingen in het leven dient daarvoor de tijd genomen te worden.

Als dit epos misschien een moraal bevat, welke is deze? En welke conclusies dienen getrokken te worden?

Samenvattend: de anonieme einzelgänger is wat prestatiebevrediging betreft de Remi van het voetbalwereldje. Echter qua mentaliteit en spirit is hij de maïzena van het team.
Mocht U een anonieme einzelgänger herkennen binnen Uw eigen team: koester hem, druk hem aan Uw shirt, kus de graspollen waarop hij loopt. Want als talent of teamgeest het af laten weten dan treedt de anonieme einzelgänger naar voren.

En het zal goed zijn...

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_16174185
Valse Hoop:

10:30
Het is een heerlijk zomerdag, een dag waarop je de hele dag hoopt op die finale. Die finale die vanavond zo dichtbij is, want een 0-0 een 1-1 of winst is genoeg. Je wordt om 10:30 wakker, want je hebt toch vrij gevraagd voor vandaag en na een lekker douche en een minstens zo lekker ontbijt ga je naar je vrienden. Je vrienden hebben zich al verzameld op het pleintje voor je huis want zoals afgesproken gaan jullie samen de stad in, om op het plein voor het stadion, jullie te gaan voorbereiden op de wedstrijd.

13:00
Op het plein loopt iedereen in die mooie clubkleuren, je ziet een oude man met zijn zoon die op zijn beurt weer zijn zoon heeft meegenomen. Samen gaan jullie naar dat café waar jullie altijd komen voor de wedstrijden, de barman begroet jullie al en het hele café zingt gezamenlijk het clublied. Het is pas 13:00 nog zeven en een half uur te gaan..

15:00
Het is inmiddels 3 uur, en de oude man die je eerde zag is naast je komen zitten Dit kan wel eens mijn laatste kans zijn om mn clubje deze prijs te zien winnen, ik ben immers al 80.. verzucht hij naast je: Kop op zeg je de volgende drie jaar ga je ook meemaken. De man lacht en drinkt er een biertje op. Zij kleinzoon vraagt of hij nog die mooie verhalen van vroeger wilde vertellen, van die ene speler die zo goed was en van al die prijzen en die ene keer dat opa op de tribune zat bij die historische wedstrijd, waarin die onbeschrijfelijke goal werd gemaakt.

17:30
Na een heerlijke maaltijd in het cafe, gaan jullie naar buiten. Het plein is inmiddels volgelopen met supporters van beide kanten, samen maken jullie er een groot feest van. Die andere club komt toch uit een ander land, en er is geen vijandelijke band tussen beide clubs. Je praat met een supporter van die andere club, en ruilen onderling een sjaal. Een paar supporters van jouw club zoeken toch ruzie: He doe normaal, stelletje tuig roept de oude man, uit respect voor hem stoppen ze ook nog. Wat een fijne dag is het tot nu toe, de zon schijnt, iedereen is vrolijk en er heerst een perfecte sfeer op het plein.

19:00
Het plein loopt nog steeds vol, en je ziet dat er nog steeds afgeladen trams mensen komen afzetten op het plein. De oude man komt naar je toe en vraagt waar je in het stadion zit: Vak zesentwintig, rij veertien en stoeltje dertig de man lacht en verteld dat hij en zijn gevolg naast jullie zitten. De man begint tegen je te vertellen dat ie het prachtig vind dat ie samen met zijn zoon en kleinzoon nog dit mag meemaken: Ik en mn kleinzoon, vlak naast elkaar bij deze wedstrijd, mooier kan toch niet? verteld ie met tranende ogen.

20:00
Na een klim van een kwartier zijn jullie er dan, allemaal al plaats genomen op jullie stoeltjes en alvast begonnen met zingen. En de oude man naast je zingt uit volle borst mee. De spelers zijn nog bezig met de warming-up en je maakt wat fotos van ze. Je ziet dat je vrienden bezig zijn met het ophangen van het spandoek dat jullie gemaakt hebben Final here we come staat erop.

20:29
Nog een minuut te gaan voor de aftrap, de spelers komen al onder luid applaus het veld op, jouw vak kleurt rood van de stadionfakkels en je ziet niks meer door de rook, maar je schreeuwt het uit: Kom op!!! roep je. De oude man tikt je aan en zegt: Jongen, we gaan winnen ik zeg het je!

20:30
Speler nummer 10 en 11 tikken de bal aan, de wedstrijd is begonnen en het lijkt wel op negentig procent van het stadion één is. Je raakt onder de indruk van al die steun, en je hoopt dat de tegenstander dat ook is.

20:32
Jouw club begint goed, en krijgt meteen al een grote kans. OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE roep je het uit. Maar dan, speler nummer vier glijdt uit en, o nee!!!!!! Het is 0-1. De oude man zegt tegen zijn zoon: Dit kom wel goed.

20:45
Jouw club domineert de wedstrijd, en heeft al 2 kansen gehad.. En je weet het zeker dit komt wel goed. Want speler tien passed de bal elke keer geweldig op speler negen, alleen die keeper van dat andere team heeft gewoon twee keer een goede redding gebracht.

21:00
Speler tien geeft weer zon heerlijk pass op speler 9 en JAAAAAAAAAAAAAAAH wat een goal! 1-1!!! Maar wat is dat, de grens heeft de vlag omhoog, buitenspel??? Ja, volgens de scheids en de goal wordt afgekeurd. Op het grote scherm zie je nog een keer de herhaling, en het was geen buitenspel, je vervloekt de scheids even, maar bedenkt je dan snel dat ook een scheids maar een mens is.

21:45
De scheids fluit voor de rust, het is nog steeds 0-1. Maar het team van de tegenpartij staat op instorten en je voel dat zodra de 1-1 valt, het wel eens een 3-1 of nog hoger kon worden. De oude man zegt tegen zijn kleinzoon: Jongen, het komt echt allemaal goed. Weet je wat ik ga een lekker broodje bal voor je halen. Je besluit hetzelfde te doen en loopt met de oude man mee. Bij het snackbarretje is de sfeer geweldig, maar je voelt wel een spanning.

22:00
De wedstrijd begint aan weer, je ziet de kleinzoon genieten van zn broodje bal en jij neemt nog een slok van je bier. Het team begint weer goed, de tegenstander wordt geheel weggespeeld. En je weet het nu echt zeker, ook al valt die goal in de 90e minuut.. Hij komt er, en alles komt goed.

22:15
Kans op kans krijgt jouw club, maar die keeper van de tegenstander lijkt wel buitenaards. De meeste onmogelijke ballen vist ie eruit.

22:30
Het beeld blijft hetzelfde, alleen begint de keeper nu ook geluk te hebben. De bal wil er gewoon niet in, staat de keeper niet in de weg, dan staat er wel een paal in de weg. Dit is niet goed voor mij hart jongens, kom op maken die 1-1 zegt de oude man. Je lacht en denkt precies hetzelfde. Het is leuk genoeg geweest, laat die 1-1 maar vallen.

22:44:30
Speler 10 breekt door, en wat is dat! Een overtreding in de 16!! PENAAAAAAAAL!!!!! schreeuw je het uit. De oude man omhelst je: Zie je wel, het komt goed, want speler 9 mist nooit een penal!! In de tussentijd zie je nummer 5 van de tegenstander van het veld gaan, op het scorebord zie je nog dat ie rood heeft gekregen. Dan wordt het dood en doodstil in het stadion, speler 9 legt de bal op de stip en de keeper van de tegenstander gaat er nog even voorstaan; wat hem geel oplevert. Nummer 9 neemt de aanloop, de bal lijkt langzaam naar de goal toe te gaan, de keeper zit goed en.. hij pakt hem Verbijsterd staan supporters en speler te kijken, de keeper van de tegenstander schiet de bal weg, nummer 9 van de tegenstander ontvangt hem, speelt drie spelers uit en maakt de 0-2 Het is over en uit, je bent weer terug op de normale wereld en je ziet de oude huilend zijn eveneens huilende kleinzoon op zijn armen nemen. Ook jij krijgt rode ogen, en staat nog een kwartier lang na de wedstrijd beduusd na te kijken.. Zo dicht bij, maar ook ineens zo ver weg. Daarna besef je je, dat jij de hele avond valse hoop hebt gehad.. Ach, ik heb volgend jaar weer iets om naar toe te leven zegt de oude man: Sterven voordat we de cup pakken, doe ik toch niet.

23:15
Beduusd loop je vanaf de tram halte naar huis, meteen naar boven, geen tv willen zien maar meteen naar bed. Morgen weer een dag, en volgend jaar weer een kans

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  maandag 12 januari 2004 @ 17:42:55 #118
54636 Eb
Le Big Mac
pi_16191415
quote:
methodmich: Laat Maris Verpakovskis onzichtbaar blijven...
reacties uit de FP-crew:
quote:
in één woord geniaal
en
quote:
een juweeltje
zou methodmich mij even een mailtje willen sturen op eb@fok.nl om van gedachten te wisselen? (ook indachtig wat verder allemaal in dit topic ter sprake komt)

Dank u

pi_16193804
quote:
Op maandag 12 januari 2004 17:42 schreef Eb het volgende:

[..]

reacties uit de FP-crew:
[..]

en
[..]

zou methodmich mij even een mailtje willen sturen op eb@fok.nl om van gedachten te wisselen? (ook indachtig wat verder allemaal in dit topic ter sprake komt)

Dank u

Komt er straks nog aan.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 januari 2004 @ 20:26:45 #120
54636 Eb
Le Big Mac
pi_16323705
Voetbalcolumnisten

Aangenaam verrast door de explosie aan columns in vooral dit topic, was de procedure om een sportjournalist te kiezen niet alleen eenvoudig, maar ook nog erg leuk.

Graag wil ik iedereen complimenteren met het hoge gemiddelde niveau van de hier geplaatste columns. Zoals jullie wellicht weten heb ik methodmich inmiddels verzocht het columnistenteam te versterken. Binnenkort verschijnt zijn eerste column op de FP.

In mijn contacten met methodmich heb ik ook de hier gelanceerde plannen voor een meer gestructureerde voetbal columnhoek aangekaart. Momenteel zijn we aan het bekijken of we daar gevolg aan kunnen geven.

Nogmaals dank en u hoort nog van ons.

pi_16327196
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:26 schreef Eb het volgende:
Voetbalcolumnisten

Aangenaam verrast door de explosie aan columns in vooral dit topic, was de procedure om een sportjournalist te kiezen niet alleen eenvoudig, maar ook nog erg leuk.

Graag wil ik iedereen complimenteren met het hoge gemiddelde niveau van de hier geplaatste columns. Zoals jullie wellicht weten heb ik methodmich inmiddels verzocht het columnistenteam te versterken. Binnenkort verschijnt zijn eerste column op de FP.

In mijn contacten met methodmich heb ik ook de hier gelanceerde plannen voor een meer gestructureerde voetbal columnhoek aangekaart. Momenteel zijn we aan het bekijken of we daar gevolg aan kunnen geven.

Nogmaals dank en u hoort nog van ons.

Lijkt me een goed plan... Sinds afgelopen zaterdag weet ik dat er zeker een aantal mensen zijn te "ronselen" voor het schrijven van een column

In Southern Sun
pi_16333932
ik ga van de week wel proberen een verhaaltje over de teletekst supporter te maken en ja ik ben er zelf een, helaas..
  zaterdag 17 januari 2004 @ 09:45:26 #123
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16336106
Gefeli Je hebt inderdaad leuke stukjes geschreven Ben benieuwd naar de eerste FP column!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 11:57:51 #124
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_16337571
He MM leuk man, ga idd jouw FP columns volgen !
Maak er wat moois van !
256 goals !
pi_16340637
Gefeliciteerd MM. Zal je columns idd gaan volgen op de FP.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')